تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817695554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذوق‌زدگي از كالاي خارجي تحقير ملت ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ذوق‌زدگي از كالاي خارجي تحقير ملت ايران است
امروز همه اقشار و گروه‌هاي سياسي بر اين باورند و ما بارها اين را شنيده‌ايم كه مشكل اقتصاد، اشتغال و بيكاري با توليد حل مي‌شود، پس چرا با ذوق‌زدگي تمام به استقبال كالاهاي خارجي مي‌رويم كه باعث تحقير ملت ايران است.
به گزارش سپاه‌نيوز، سردار اميرعلي حاجي‌زاده، فرمانده نيروي هوافضاي سپاه در سخناني در يادواره 1600 شهيد، 22 سردار و پنج شهيد مدافع حرم شهرستان سبزوار افزود: مسئله مهم‌تر از گراميداشت ياد شهدا اين است كه ما عمل‌كننده به راه و وصاياي شهيدان باشيم كه مهم‌ترين آن تجديد ميثاق با رهبر معظم انقلاب است كه اين وفاداري و بيعت نياز به آگاهي، شناخت راه و عمل به تكليف دارد كه اگر راه را خوب نشناسيم و به اين تكاليف عمل نكنيم در واقع از خون شهدا پاسداري نكرده‌ايم.
وي با اشاره به برخي مقاطع در تاريخ ايران اظهار كرد: در دوران حكومت شاه سطان‌ حسين كشور دچار يك ذلت و شكست بود و ما ديديم حكومت وقت به دست محمود افغان شكست خورد، زيرا شرايط را به درستي تشخيص نداد و به تكليف خود عمل نكرد. فرمانده نيروي هوافضاي سپاه افزود: اما در مقطعي ديگر وقتي ما راه امام خميني (ره) را در پيش گرفتيم عزت و سربلندي نصيب‌مان شد و براي همين بود كه چند ماه پس از پيروزي انقلاب تمام دنياي غرب و شرق به سركردگي امريكا و شوروي و كشورهاي مرتجع عرب با تمام توان براي مقابله با اين انقلاب به رژيم صدام كمك كردند. سردار حاجي‌زاده ادامه داد: اگر تاريخ را بررسي كنيم در اين جنگ و در همان روزهاي اول با توجه به شرايط نابرابر و در صورت الگو قرار دادن روش‌هاي مادي ما بايد تسليم مي‌شديم، اما اين امام (ره) بود كه راه ديگري را پيش‌ روي ما گذاشت و فرمود چه بر دشمن غلبه پيدا كنيم و چه كشته شويم پيروز خواهيم شد. وي با بيان اينكه تمام پولي كه براي اداره جنگ تحميلي هشت ساله خرج كرديم به اندازه يك سوم پولي بود كه عربستان به رژيم صدام كمك كرد، افزود: كشورهاي غربي كمك‌هاي فراواني به بعثی‌ها در تأمين سلاح و مهمات و پشتيباني اطلاعاتي و جاسوسي به وسيله هواپيماهاي امريكايي كردند و اين در حالي بود كه ما در تحريم كامل بوديم. اين فرمانده عالي‌رتبه نيروهاي مسلح خاطرنشان كرد: اينكه گفته مي‌شود ما در جنگ براي تأمين سيم خاردار هم مشكل داشتيم، افسانه نيست بلكه واقعيت است اما امر ولايت بر ايستادگي و مقاومت بود.
 
اداره كشور با الگوي شاه سلطان حسين يعني ذلت
سردار حاجي‌زاده تصريح كرد: حال اين دو الگو پيش‌ روي ما قرار دارد؛ يكي الگوي شاه سلطان حسيني كه تسليم و ذلت را ديكته مي‌كند و ديگري الگوي امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري كه عزت، پيروزي و غلبه بر دشمن را به ما نشان مي‌دهد. فرمانده نيروي هوافضاي سپاه با طرح اين سؤال كه آيا ما امروز هم درگير جنگ هستيم، تصريح كرد: ما در حال حاضر درگير جنگ‌هايي در حوزه‌هاي اقتصادي، فرهنگي، سياسي، سايبري و بخش‌هاي نيمه‌سخت هستيم، شايد امروز درگير جنگ سخت نباشيم اما جنگ در جبهه‌هاي ديگر شعله‌ور است. وي اضافه كرد: امروز در حوزه ناامن‌سازي پول‌هاي زيادي آل‌سعود، برخي كشورهاي منطقه، رژيم صهيونيستي و امريكا هزينه مي‌كنند كه اگر درست عمل نكنيم شاهد حوادثي نظير آنچه در تركيه، سوريه و عراق رخ داد در كشورمان خواهيم بود. سردار حاجي‌زاده افزود: بايد اين سؤال را پرسيد كه چرا الگوي صحيح و درست به ساير بخش‌ها گسترش نمي‌يابد و چرا دشمني امريكا جدي گرفته نمي‌شود، چرا برخي فكر مي‌كنند ملت ايران توان حل مشكلات خود را ندارد، چرا تصور مي‌شود حل مشكل امروز كشور سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است.

در حوزه پدافند خودكفا شده‌ايم
فرمانده نيروي هوافضاي سپاه افزود: تنها جنگي كه با عزت اداره و به پيروزي ختم شد، همين جنگ تحميلي هشت ساله است بنابراين آيا اين نمي‌تواند يك الگو باشد؟ چرا فكر مي‌كنيم با روش‌هاي غربي مي‌توان مشكلات را حل كرد. فرمانده نيروي هوا‌فضاي سپاه گفت: امروز همه اقشار و گروه‌هاي سياسي بر اين باورند و ما بارها اين را شنيده‌ايم كه مشكل اقتصاد، اشتغال و بيكاري با توليد حل مي‌شود، پس چرا با ذوق‌زدگي تمام به استقبال كالاهاي خارجي مي‌رويم كه باعث تحقير ملت ايران است. سردار حاجي‌زاده اضافه كرد: ما منكر خريد كالاي خارجي نيستيم، آنچه نياز كشور است بايد بخريم اما ذوق‌زدگي و استقبال آنچناني در مقابل ديدگان غرب معنا ندارد و بايد اين سؤال را پرسيد چرا غرور يك ملت را به اين شكل جريحه‌دار مي‌كنند. وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: ما به عنوان يك كهنه‌سرباز به اين نگاه اعتراض داريم و مي‌گوييم بايد از اقدام‌هاي جوانان و متخصصان در داخل كشور تجليل شود. سردار حاجي‌زاده ضمن اشاره به اينكه در آينده نزديك رزمايش بزرگ پدافند هوايي نيروي هوافضاي سپاه اجرا مي‌شود، گفت: كشور در حوزه پدافند خودكفا شده است. سردار حاجي‌زاده افزود: در اين رزمايش تقريباً تمام سامانه‌هاي پدافندي اعم از رادار، فرماندهي و مركز كنترل و تجهيزات موشكي زمين كه متخصصان و نخبگان ايراني ساخته‌اند، به نمايش گذاشته مي‌شود. وي در پايان افزود: اگر چه مردم ما با مشكلاتي روبه‌رو هستند اما هميشه در ميدان دفاع از نظام حضور دارند.





تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن