تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799278902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد یک روز پرحاشیه با حضور سید علی خمینی در قائم‌شهر + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهدیک روز پرحاشیه با حضور سید علی خمینی در قائم‌شهر + تصاویر
خبرگزاری فارس: یک روز پرحاشیه با حضور سید علی خمینی در قائم‌شهر + تصاویر
حجت‌الاسلام سید علی خمینی کمی دلخور شده بود، به طرف جایگاه علما و مسؤولان نرفت و به میان مردم آمد، عده‌ای که به اظهارات نوه امام(ره) انتقاد داشتند، در میان موجی که ایجاد شده بود حرف‌ها و شعارهای خود را سر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قائم‌شهر، مردم فهیم و شهید‌پرور این شهرستان در زمان حیات پیر فرزانه انقلاب همواره پشتیبان، واله و شیدای این بزرگوار بودند و برای نشستن پای منبر این عزیز سر از پای نمی‌شناختند.

حال که سی و چند سال از رحلت جانگداز آن امام عزیز می‌گذرد عشق و علاقه مردم به اهل بیت خمینی(ره) خاطرات حیات امام را زنده می‌کند. سید علی خمینی فرزند مرحوم احمد خمینی امروز مهمان مردم شریف قائم‌شهر بود که در ادامه حواشی حضور این یادگار امام (ره) از نظرتان می‌گذرد. * سید علی خمینی قبل از حضور در مراسم سالروز ارتحال مرجع فقید آیت‌الله العظمی صالحی‌مازندرانی در گلزار شهدای امامزاده اسماعیل قائم‌شهر حاضر شد و به اسطوره‌های هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

* وی در ادامه به منزل نخستین شهید مدافع حرم قائم‌شهر «محمد بلباسی» رفت و از اهل بیت این شهید بزرگوار دل‌جویی کرد و ایشان را مورد تفقد خود قرار داد. * نوه امام (ره) همچنین با پدر شهیدان رحمت‌الله و محمد اسدی دیداری انجام داد و سپس در میان شعارهایی همچون صل علی محمد بوی خمینی آمد مورد استقبال مردم در مصلی قرار گرفتند.

* انتقاد آیت‌الله معلمی از بیت امام(ره) * در ابتدای جلسه آیت‌الله ابوالشهیدین علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم‌شهر ضمن خیرمقدم به حضور نوه امام(ره)، انتقاداتی را از بیت شریف امام(ره) مطرح کردند؛ مواردی همچون ملاطفت و مصاحبت بیت امام(ره) با سران فتنه، محکوم نکردن فتنه‎های 78 و 88 توسط این خانواده، سکوت در برابر اقدامات خسارت‌بار فتنه‎گران، حاشیه‌های انتخابات خبرگان رهبری و عملکرد حسن خمینی از سوی آیت‌الله معلمی مطرح شد که بسیاری از افراد انتظار شنیدن چنین حرف‌هایی را نداشتند اما این پیرمرد ابوالشهیدین که همواره در مسیر تبعیت از ولی فقیه با کسی تعارف نداشته، لب فرو نبست و با روحیه‌ای انقلابی انتقادات خود را مطرح کرد. شاید از سوی عده‌ای این‌طور عنوان شود که حرف‌های آیت‎الله معلمی تند و صریح بود و با توجه به اینکه حجت‌الاسلام سید علی خمینی مهمان مردم مازندران بود، نباید این حرف‌ها مطرح می‌شد ولی به فرموده مقام معظم رهبری در مسیر انقلابی‌گری همواره صفت‌هایی همچون تندرو بودن به انقلابیون نسبت می‌دهند که باید همیشه به این نکته توجه داشته باشیم. * در این محفل که حضور علما زینت‌بخش آن بود مسؤولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.



* حضور آیت‌الله عبدالله نظری خادم‎الشریعه این بزرگ‌مرد تاریخ انقلاب و یار دیرین امام (ره) سید علی جوان را به وجد آورد به‌طوری که در سخنانش گفت: نوه امام بودن برایم افتخار است و پیشرفت ظاهری من در حوزه از برکت وجودی امام (ره) است و همین امر موجب شد تا آیت‌الله نظری بزرگوار با این کهولت سن زحمت مسافت راه را تحمل کرده و در این مراسم شرکت کند. * مداحی ذاکر اهل بیت (ع) حاج مرتضی سروعلی در عزای امام ششم شیعیان همراه با سینه‌زنی نیز فضای معنوی خاصی به مراسم بخشیده بود.



* در پایان مراسم حجت‌الاسلام سید علی خمینی کمی دلخور شده بود، به طرف جایگاه علما و مسؤولان نرفت و به میان مردم آمد، عده‌ای که به اظهارات نوه امام (ره) انتقاد داشتند، در میان موجی که ایجاد شده بود حرف‌ها و شعارهای خود را سر دادند و عده‌ای از مردم که موافق با اظهارات سید علی خمینی بودند، به نفع وی شعار می‌دادند، نوه امام در میان انبوه و فشار جمعیت عینکش افتاد و عمامه وی نیز چند بار از سرش افتاد و به‌قدری فشار جمعیت زیاد بود که چند بار احساس ضعف و حالت بی‌حالی به وی دست داده بود که با مشقت فراوان و زحمت تیم حفاظت تا بیرون مصلی همراهی شد. * بلافاصله بعد از پایان مراسم، سایت جماران که منتسب به بیت امام (ره) است در خبری با تیتر: «ناکامی پروژه تخریب بیت امام/ دفاع محکم سید علی خمینی از یادگار گرامی امام» آورد: در پی سخنان امام جمعه قائم‌شهر مردم این شهر، روحانیون و همچنین آقایان یونسی معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران، هاشم‌زاده مدیرکل حوزه ریاست دفتر استاندار مازندران، محمدی فرماندار قائم‌شهر طی تماس تلفنی ضمن ابراز مخالفت جدی با سخنان امام جمعه از بیانات سید علی خمینی تقدیر کردند. حال در مورد این ادعای سایت جماران باید با این سه مسؤول ماجرا را جویا شد که تا چه این خبر صحت دارد.

به گزارش فارس، مردم ولایت‌مدار قائم‌شهر قبل از شروع مراسم مسافت میدان طالقانی تا مصلی جمعه را پیاده پیمودند و در قالب دسته‌های عزاداری در سوگ امام صادق (ع) بر سر و سینه زدند. انتهای پیام/86017/ج20/

95/05/09 :: 21:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن