تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817243156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قزوین در معرض بازدید راهنمایان گردشگری جهان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گردشگران خارجی در قزوین:
قزوین در معرض بازدید راهنمایان گردشگری جهان

گردشگری قزوین


شناسهٔ خبر: 3887465 - چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- تور لیدرهای ۲۱ کشور جهان امروز با سفر به قزوین از ظرفیت های گردشگری این شهر تاریخی بازدید کردند. به گزارش خبرنگار مهر، در پی برگزاری کنوانسیون راهنمایان گردشگری ۲۰۱۷ در تهران و رایزنی های انجام شده در برنامه های پیش سفر نیز عبور از شهر تاریخی قزوین و توقف چند ساعته پیش بینی شد تا فرصتی برای معرفی برخی جاذبه های گردشگری فراهم شود. خوشبختانه فریدون همتی استاندار قزوین هم که دغدغه رونق اقتصادی استان را در سر دارد تاکید جدی دارد تا ظرفیت های خوب گردشگری استان در مناسبتهای مختلف معرفی شود تا بتوانیم گردشگران ایرانی و خارجی بیشتری را برای اقامت در استان پذیرا باشیم. نگاه خوب شهردار و شورای محترم شهر در نوسازی بناهای تاریخی ارزشمندی مانند سعدالسلطنه که امروز به یک از جاذبه های زیبای گردشگری استان تبدیل شده موجب شده تا بتوانیم زمینه پذیرایی از میهمنانان بیشتری را در شهر فراهم کنیم و در این راستا نیز همراهی شهردار در حضور راهنمایان گردشگری جهان بسیار کارساز و موثر بود.

میراث فرهنگی استان هم به عنوان متولی صاینت از آثار تاریخی و معرفی مناسب آنها در کنار استانداری و شهرداری قزوین در این حرکت اقتصادی و گردشگری سهیم شد تا حضور گردشگران قطعی شود. امروز چهارشنبه شش اتوبوس گردشگری که از تهران مسیر ۱۴۰ کیلومتری تهران تا قزوین را طی کرده بود ساعت ۱۰ صبح در میدان آزادی قزوین مقابل بنای تاریخی چهل ستون متوقف شدند تا ۱۴۱ راهنمای گردشگری از ۲۱ کشور جهان ساعاتی را در کنار آثار باستانی قزوین سپری کنند. فریدون همتی، استاندار قزوین، مسعود نصرتی شهردار، جواد حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی هم برای نشان دادن میهمان نوازی ایرانی ها به گردشگران به استقبال راهنمایان آمدند و در سرای سعدالسلطنه به میهمانان پیوستند و خوش آمد گفتند و عکس یادگاری گرفتند و از راهنمایان گردشگری خواستند ایران را آنگونه که دیدند به هموطنان خود معرفی کنند.

تور لیدرهای ۲۱ کشور جهان با دیدن بنای زیبای چهل ستون قزوین که روزگاری در عهد صفوی کاخ سلطنتی پادشاه صفوی بوده اولین محل بازدید بود که تعجب راهنمایان را برانگیخت. آمادا که از نیویورک به قزوین سفر کرده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: قبل از سفر به ایران تصور دیگری از مردم کشور شما داشتیم اما امروز آنقدر مهربانی و صمیمت در میان کودکان و بزرگان شما دیدیم که ما را خوشحال کرد. این راهنمای گردشگری تصریح کرد: هرچند این سفر خیلی کوتاه بود اما واقعا احساس می کنم ظرفیت های زیادی در این منطقه وجود دارد که باید در فرصتهای دیگری آن را دید و من مطمئن باشید مشاهداتم را به مردم کشورم منتقل می کنم و تلاش خواهم کرد گردشگرانی را برای بازدید  به ایران دعوت کنم. الیزابت دیگر راهنمای آمریکایی نظر خود را اینگونه بیان کرد: دیدنی های زیادی در قزوین وجود دارد و برخی اثار تحسین برنگیز است و ما لذت بردیم.

این راهنمای خارجی بیان کرد: متاسفانه تبلیغات خوبی از ایران در برخی کشورها نمی شود اما وقتی وارد کشور شما می شویم دروغ بودن برخی تبلیغات را مشاهده می کنیم و وظیفه داریم واقعیتها را به دیگران منتقل کنیم. وی در خصوص آثار باستانی قزوین اظهارداشت: رنگ آمیزی زیبا در بناهای ایرانی یک شاهکار است که چشم هر بیننده را خیره می کند و من از حضور در ایران و شهر شما بسیار خوشحالم. حجاب بانوان ایرانی برایم جالب بود آمادا راهنمای گردشگری که از کشور فرانسه در قزوین حضور دارد در بنای جهل ستون قزوین به خبرنگار مهر گفت: از حجاب زنان ایرانی برایم جور دیگری تعریف کرده بودند و من فکر می کردم زنان در پوشش های عجیب و غریب هستند اما وقتی پوشش های مختلف با رنگ های متنوع و حجاب مخصوص ایران را دیدم برایم جالب بود و احساس کردم چیز قشنگی است و بانوان هم با آن مشکلی ندارند و راحتند.

آرین نابرو دیگر راهنمای فرانسوی هم اظهارداشت: مردم ایران بسیار مهربان و خونگرم هستند و با محبت با گردشگران برخورد می کنند و ما ممنون این میهمان نوازی هستیم. پاولینا از کشور اسلوونی که در یکی از واحدهای عرضه صنایع دستی قزوین حضور یافته بود به خبرنگار مهر گفت: اثار دست ساز ایران واقعا زیبا و رنگ امیزی جذابی دارد و انسان از هنرمندی شما لذت می برد. وی در خصوص سفر به ایران و شهر قزوین هم گفت: ایرانی ها خیلی خونگرم و صمیمی هستند و حتما دوستان و مردم کشورم را دعوت می کنم که سفر به ایران داشته باشند و از این کشور زیبا دیدن کنند. ایرانیها خون گرم و میهمان نواز هستند الکترا هم از اسلوونی گفت: به من گفته بودند رفتار ایرانیها عجیب است اما امروز دیدم نه تنها رفتار شما عجیب نست که آنقدر مهربان و صمیمی هستید که ما احساس خجالت می کنیم و شاید این رفتار گرم در کمتر کشوری دیده می شود و ما هر جا رفتیم با خوشرویی مردم روبرو شدیم. مایکل از کشور آمریکا هم گفت: اولین بار است که به ایران آمدم و باید بگویم ایران را کشوری با جاذبه های فراوان یافتم و حتما سعی می کنم بار دیگر با گردشگران دیگری به کشور شما سفر کنم.

وی اضافه کرد: مردم ایران را دوست داشتنی دیدم و تا بتوانیم تبلیغ می کنم که گردشگران به ایران بیایند و از قزوین هم دیدن کنند. حضور چند ساعته راهنمایان گردشگری جهان فرصت خوبی برای معرفی شهر قزوین بود و میهمان نوازی خوب استان که با همکاری استاندار محترم، مدیران میراث فرهنگکی و استانداری، شهرداری و شورای شهر و همکاری راهنمایان گردشگری استان محقق شد قابلیت های استان را در این بخش نشان داد. همراهی خوب نیروی انتظامی و پلیس راهور برای تردد روان و آسان اتوبوسهای گردشگری و پذیرایی آبرومند شهرداری قزوین در سرای تاریخی و زیبای سعدالسلطنه و حضور راهنمایان جوان گردشگری که با تسلط بر زبان های خارجی بخوبی بناهای تاریخی را معرفی کردند در کنار بسته های فرهنگی فرصت خوبی برای بسترس ازی آینده و پذیاریی از گردشگران است.

امیدواریم با دستور اکید استاندار محترم در حمایت از سرمایه گذاران برای احداث هتل و ایجاد بسترهای لازم برای اقامت گردشگران ایرانی و خارجی از این ظرفیت خدادادی برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد استان بهره مند شویم.
 
 دیدگاه خوب شهرداری و شورای شهر و میراث فرهنگی در رونق گردشگری و حمایت از دعوت از میهمانان و هیئت های خارجی و گردشگران اتفاق مبارکی است که آینده روشنی را در مسیر تبدیل شدن قزوین به مقصد گردشگری ترسیم می کند.  
  .









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن