تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817343152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محرمی در نقش محرمی؛ گزینه چپ پرسپولیس؟ :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: محرمی در نقش محرمی؛ گزینه چپ پرسپولیس؟
صادق محرمی بازیکن جوان تیم پرسپولیس در دو دیدار گذشته با مصدومیت برخی بازیکنان اصلی به ترکیب اصلی راه یافت و حالا برای ادامه حضور چالش هایی پیش رو دارد.  به گزارش "ورزش سه"، صادق محرمی مدافع جوان پرسپولیس فصل گذشته 20 بار به عنوان وینگر برای ملوان به میدان رفت و با سقوط این تیم به دسته پایین تر به تیم پرسپولیس پیوست. مدافع 20 ساله پرسپولیس تا دیدار برابر سپاهان فرصت بازی برای سرخ پوشان پایتخت را به دلیل ترافیک بازیکنان خط دفاعی در این تیم به دست نیاورد و در دیدار برابر زردپوشان در اصفهان بود که از دقیقه 82 جایگزین امید عالیشاه شد. محرمی پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان که به عنوان یار ثابت به میدان رفت، در 5 دیدار برابر سپاهان، نفت تهران، پیکان، ماشین سازی و پدیده توسط برانکو ایوانکوویچ به میدان فرستاده شد که مجموع دقایق حضور او در میدان تنها 15 دقیقه شد.  


اما در دیدار برابر فولاد خوزستان با مصدومیت رامین رضاییان و فرهاد ربیع خواه، برانکو ایوانکوویچ تصمیم گرفت تا این بازیکن را در پست دفاع راست به میدان بفرستد و ماهینی را به سمت چپ منتقل کند؛ تصمیمی که با توجه به عملکرد خوب صادق محرمی در دیدار برابر گسترش فولاد نیز تکرار شد و این بازیکن علیرغم آماده شدن رضاییان باز هم به عنوان بازیکن ثابت به میدان فرستاده شد.
چالش جدید؛ محرمی در نقش محرمی؟ 
مجتبی محرمی که به با 41 گل زده به عنوان یکی از 10 گلزن برتر پرسپولیس شناخته می شود، پای تخصصی او راست بود؛ ما با این وصف سال ها در ترکیب تیم ملی و تیم پرسپولیس در پست دفاع چپ به میدان رفت و برخی از او به عنوان بهترین دفاع چپ آسیا نام برده اند.   در دیدار برابر صبای قم با محرومیت سید جلال حسینی به نظر می رسد صادق محرمی یکی از گزینه های برانکو ایوانکوویچ برای قرار گرفتن در پست دفاع چپ باشد، تا ماهینی در کنار محمد انصاری در پست دفاع وسط قرار بگیرد و رامین رضاییان هم در پست دفاع راست.  


در عین حال همین موضوع می تواند چالشی نیز برای محرمی به همراه داشته باشد؛ حضور سه مدافع راست در ترکیب سرخ ها در شرایطی است که این تیم با مصدومیت ربیع خواه و عدم اطمینان برانکو ایوانکوویچ به آرام طبع بدون مدافع چپ به کار خود ادامه می دهد؛ در دو بازی گذشته حسین ماهینی با توجه به تجربه حضور در پست دفاع چپ این وظیفه را انجام داده است و به نظر می رسد صادق محرمی جوان نیز برای ادامه حضور در ترکیب اصلی باید بتواند در صورت نیاز مربی در این پست نیز روند خوب خود را ادامه دهد.
 این چالش و عملکرد محرمی در این پست (در صورت استفاده برانکو ایوانکوویچ از محرمی در این پست) می تواند تاثیر زیادی در آینده ی حرفه ای این بازیکن داشته باشد؛ بازیکنی که به دلیل تشابه اسمی و البته ارائه نمایش های امیدوار کننده در 20 سالگی هواداران پرسپولیس را به یاد بازیکنی می اندازد که علیرغم راست پا بودن سال ها در پست دفاع چپ به میدان رفت. با این حال باید منتظر بمانیم و در آینده نسبت به عملکرد این بازیکن با توجه به نمایش های او قضاوت کنیم.

13:38  1395/11/06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن