تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798685518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه فریدونکنار: اولویت مبارزه با قاچاق برخورد با دانه‌ درشت‌ها باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه فریدونکنار:اولویت مبارزه با قاچاق برخورد با دانه‌ درشت‌ها باشد
خبرگزاری فارس: اولویت مبارزه با قاچاق برخورد با دانه‌ درشت‌ها باشد
امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه قاچاق کالا ریشه اقتصاد مقاومتی را سست می‌کند، گفت: اولویت مبارزه با قاچاق مبارزه با دانه درشت‌ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، حجت‌الاسلام سید محمود جلالی در خطبه‌های نماز جمعه فریدونکنار با اشاره به افزایش پدیده طلاق اظهار داشت: طلاق از مبغوض‌ترین حلال‌ها نزد خداوند متعال است و بزرگ‌ترها و ریش سفیدها جلوی طلاق‌های بی‌دلیل را بگیرند.

جلالی داوری میان اختلافات زن و مرد را امری نیکو خواند و گفت: نباید عنوان شود به ما چه ربطی دارد که در زندگی دیگران دخالت کنیم، اینها اشتباه است، قبل از اینکه اختلافات زوجین به دادگاه‌ها کشیده شود بهتر است بستگان و آشنایان برای رفع اختلافات پیش‌گام شوند چرا که به ویژگی‌های آنها آشناترند و می‌توانند موثرتر باشند.

خطیب جمعه فریدونکنار گفت: از جمله فواید داوری میان زن و شوهر توسط بستگان این این است که در برابر قانون‌های خشک دادگاه‌ها باید اختلافات بیشتر شده و بغض و کینه بیشتر می‌شود ولی با ورود خانواده‌ها و بروز عواطف و احساسات زوجین بر سر عقل می‌آیند.

جلالی با اشاره به ثواب عظیم داوری میان زن و شوهر در اختلافات تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم آورده است که اجری به اندازه شب قدر نصیب کسی خواهد شد که میان زن و شوهر میانجیگری می‌کند و همچنین برعکس آن نیز موجب عذاب و سختی در قیامت می‌شود. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت رئیس مکتب جعفری خاطرنشان کرد: این روزها خیمه عزای شیعیان جهان در سوگ امام صادق(ع) برپا شده است امامی که در آن جامعه پر از آشوب مذهب حقه جعفری را تثبیت کرد و بر دشمنان و منافقین فائق آمد و ما با شرکت در مراسم عزای آن امام همام می‌توانیم ذره‌ای از زحمات و خدمات ایشان را جبران کنیم.

نایب رئیس شورای عالی حوزه با اشاره به فیش‌های حقوقی نجومی برخی مسؤولان گفت: مساله‌ای که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد برداشت‌های ظالمانه از بیت‌المال است که اذهان مردم را متشنج کرده و اعتبار مسؤولان را تضعیف کرده است، برای اینکه این اعتماد مردم به جای خود برگردد مسؤولان امر با اتحاد و تدبیر متخلفان را شناسایی و مجازات کنند همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند آنها را عزل کنند چون کسی که به امانت مردم خیانت کند خائن است و امین نیست.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه قاچاق کالا ریشه اقتصاد مقاومتی را سست می‌کند، گفت: اخیرا یک محموله بزرگ قاچاق بیش از 200 کانتینر کشف شد و اینها با جعل اسناد و همکاری کارمندان گمرک انجام دادند، چطور می‌شود که 200 کانتینر از جلوی دوربین‌ها و مامورها رد شود و کسی نفهمد، قاچاق به اقتصاد و منافع این ملت ضرر می‌زند، تولید داخلی را دچار سستی می‌کند و حس تولید از تولید داخلی گرفته و سبب رکود اقتصاد داخلی می‌شود.

وی ضررهای مختلف قاچاق کالا را برشمرد و تصریح کرد: ضرر دیگر قاچاق کالا ندادن مالیات به دولت است و ریالی به کیسه دولت نمی‌ریزند و مردم را وابسته را به محصولات خارجی می‌کنند.

جلالی با بیان اولویت مبارزه با قاچاق اظهار کرد: اولویت مبارزه با قاچاق مبارزه با دانه درشت‌هایی هستند که از جلوی همه بازرسان، دوربین‌ها و مسؤولان مخفی می‌مانند، نه آنهایی که یک پیت نفت را به دوش می‌کشند و می‌برند.

نایب رئیس شورای عالی حوزه علمیه با اشاره به نزدیک شدن 14 مرداد روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی خاطرنشان کرد: اسلام به انسان با دید کرامت و کریمانه نگاه می‌کند و کریم بودن اسلام یکی از اصل‌های متعارف اسلامی است و ما طرفدار حقوق بشریم چرا که اسلام طرفدار حقوق بشر است و ما هم چون مسلمانیم به آنها احترام می‌گذاریم.

جلالی در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی پرچمدار حقوق بشر در جهان است، گفت: اگر جمهوری اسلامی از مظلومان سوریه، لیبی، افغان، کشمیر، عراق، یمن و بحرین دفاع می‌کند برای این است که فرهنگ ما فرهنگ دفاع از حقوق بشر و مظلومان است و طرفداران دروغین حقوق بشر که در این کشورها به قتل و غارت می‌پردازند و بیشترین ضربه را به حقوق بشر و مردم جهان زده‌اند. انتعای پیام/3141/ح40

95/05/08 :: 16:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن