تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817598758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غرولندهای رضاییان به گوش برانکو رسید؛ او فیکس نخواهد شد!


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



غرولندهای رضاییان به گوش برانکو رسید؛ او فیکس نخواهد شد!
روز نو : روزی که رامین رضاییان به پرسپولیس بازگشت همه‌ جز برانکو ایوانکوویچ فکر می‌کردند او زودتر از حد تصور وارد ترکیب اصلی شود اما سرمربی پرسپولیس همان زمان در محافل خصوصی و حتی به علی اکبر طاهری گفته بود رضاییان شانس زیادی برای بازی کردن ندارد و حتی تهدید کرد اگر فشار برای بازی کردن رضاییان زیاد شود به دنبال شغل دیگری می‌رود.
 
جدا از این صحبت‌های غیررسمی، برانکو در مصاحبه هایش هم صراحتا اعلام کرده بود حتی بهترین بازیکنان دنیا هم در پرسپولیس باشند حاضر نیست حسین ماهینی را نیمکت‌نشین کند.
 
انتشار آن گزارش با انتقادات زیادی مواجه شد اما تجربه نشان داد برانکو تا آخر نیم‌فصل هم دلش با رضاییان صاف نشد. سرانجام با نزدیک شدن به نیم‌فصل اول توسط برانکو به بازی گرفته شد که البته مصدومیت و محرومیت بازیکنان باعث شد تا رضاییان در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
 
از ناراحتی و بی‌علاقگی برانکو نسبت به رضاییان همین بس که سروش رفیعی با دو جلسه تمرین وارد ترکیب شد تا برانکو نشان دهد تمام دلایلی که برای بازی ندادن رضاییان در طول ماه‌های اخیر آورده بود فقط از سر توجیه بودند نه اصول مربیگری!
 
هر چه رضاییان در اینستاگرام بیشتر پست گذاشت برانکو بیشتر از او ناامید شد؛ هافبک پرسپولیس با پیام‌های دل‌فریب می‌خواست هواداران را مقابل برانکو قرار دهد اما غافل از اینکه پرسپولس با بازی‌های زیبا و برانکو با نتایجش دهان منتقدانش را بست.
 
این اتفاقات تا پیش از مصدومیت رضاییان وجود داشت تا اینکه محسن ربیع‌خواه مصدوم شد و گفتند سه هفته بیرون می‌نشیند و همین مساله عملا رضاییان را وارد ترکیب می‌کرد چون ماهینی مجبور بود در سمت چپ به کار گرفته شود.
 
ولی خوش‌شانس بودن هم حدی دارد؛ همزمان با مصدومیت ربیع‌خواه ناگهان کمر رضاییان هم گرفت تا صادق محرمی مقابل فولاد در ترکیب اصلی قرار بگیرد و از بد حادثه اتفاقا رضایت کادرفنی و هواداران را هم جلب کرد.
 
از سوی دیگر تمامی این اتفاقات همراه شد با حرف‌هایی که از قول رضاییان به گوش برانکو رسیده است. آن طور که از داخل تیم خبر می‌رسد به برانکو گفته‌اند رضاییان دائما پشت سرت حرف می‌زند و تو را متهم به لجبازی می‌کند. حتی گفته‌اند رضاییان تهدید کرده آخر فصل اگر وضعیت به همین منوال باشد از پرسپولیس جدا می‌شود.
 
رفتارهای او در تمرین و انرژی منفی که از خودش بروز می‌دهد سبب شد تا بازیکنان هم از غرولندهای رضاییان به ستوه بیایند. این در حالی است که برانکو با شنیدن این حرف و حدیث‌‌ها واکنش نشان نداده و با لبخندی عینک‌اش را تمیز کرده است.
 
شاید اگر محرمی طی دو بازی آینده عملکردی خوب از خودش به نمایش بگذارد دیگر رضاییان تا پایان فصل هم شانسی برای حضور در ترکیب نداشته باشد.
 
حداقل این احتمال وجود داشت که تا آمدن ربیع‌خواه مصدوم، رضاییان به ترکیب برگردد اما اتفاقات اخیر باز هم او را از ترکیب دور کرد و با بازگشت ربیع‌خواه مجددا برانکو ماهینی را به راست برگردانده و ربیع‌خواه را سرجایش قرار می‌دهد.




تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن