تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816003530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش سیمرغ خبر داد انجام ثبت‌نام‌ 70 درصد دانش‌آموزان در مدارس سیمرغ


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس اداره آموزش‌ و پرورش سیمرغ خبر دادانجام ثبت‌نام‌ 70 درصد دانش‌آموزان در مدارس سیمرغ
خبرگزاری فارس: انجام ثبت‌نام‌ 70 درصد دانش‌آموزان در مدارس سیمرغ
رئیس اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان سیمرغ گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه ثبت می‌شود و این پروسه در شهرستان در حال اجرا و 70 درصد ثبت‌نام‌ها انجام‌ شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سیمرغ، فرامرز رحیمی صبح امروز در مراسم نواختن نمادین زنگ پروژه مهر در مدرسه دخترانه فاطمیه این شهرستان، اظهار کرد: پروژه مهر در سال 1374 توسط معاون وقت آموزش متوسطه وزارت آموزش‌ و پرورش پیشنهاد شده و از آن زمان تا به امروز این امر در حال اجراست. وی افزود: باگذشت هر سال از اجرای پروژه مهر شاهد انسجام بیشتر در اجرای این پروژه هستیم.  

* پروژه مهر همانند خانه‌تکانی‌های ایام عید است رئیس اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه پروژه مهر همانند ایام نزدیک به عید نوروز و ماه‌های بهمن و اسفند و خانه‌تکانی‌ها در آن زمان است، تصریح کرد: با توجه به اینکه حدود 3 هزار دانش‌آموز برای ثبت‌نام اول مهر در شهرستان حاضر هستند پروژه مهر با تشکیل کارگروه‌های هفت‌گانه خود از ابتدای تابستان شروع به کار می‌کند. این مسؤول ادامه داد: نخستین و مهم‌ترین کارگروه پروژه مهر کارگروه ثبت‌نام است که نام دانش‌آموزان در سامانه ثبت می‌شود و این پروسه در شهرستان در حال اجرا و 70 درصد ثبت‌نام‌ها انجام‌ شده است. رحیمی با بیان اینکه سنجش دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی در مرکز استثنایی بهار انجام‌ شده است، اظهار کرد: محدوده ثبت‌نام توسط مدیران مدارس رعایت شده است همچنین در کارگروه ساماندهی و سازمان‌دهی همه فعالیت‌های این کارگروه انجام‌ شده و مدرسه معلمان برای سال تحصیلی جدید مشخص‌ شده است. وی افزود: در سال جدید اداره‌کل آموزش‌ و پرورش با جدیت بیشتری درباره پروژه مهر مشغول به‌کار است همچنین کارگروه ورزشی هم در مازندران اضافه‌ شده که بیشتر بر روی حیات پویا دانش‌آموزان دختر تمرکز کرده است.

* مسؤولان پشتیبان اجرای بهتر پروژه مهر رئیس اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان سیمرغ با تأکید بر اینکه مسؤولان شهرستانی می‌توانند پشتیبان خوبی در راستای اجرای بهتر پروژه مهر باشند، تصریح کرد: شعار پروژه مهر «تقویت مدیران آموزشگاهی است» که مدیران شهرستان مدیران خوبی هستند و اداره آموزش‌ و پرورش هم برای توانمندسازی بیشتر مدیران کلاس‌های ضمن‌خدمت و کارگروه‌های خاصی در نظر گرفته است. این مسؤول خاطرنشان کرد: دو هدف در پروژه مهر سال جاری وجود دارد که نخستین هدف آن توسعه پیش‌دبستانی است. * ساماندهی، نظم و توسعه پیش‌دبستانی در دستور رحیمی با اشاره به اینکه درگذشته خانواده‌ها اهمیتی به دوران پیش‌دبستانی نمی‌دادند اما امروز به دلیل علاقه به آموزش دوره پیش‌دبستانی جزو وظایف آموزش‌ و پرورش قرار گرفته است، اظهار کرد: ساماندهی، نظم و توسعه پیش‌دبستانی در دستور کار قرار دارد. وی ادامه داد: استقرار پایه دهم برای نخستین بار از دیگر اهداف پروژه مهر 95 است.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان سیمرغ با بیان اینکه سال گذشته با توان اداره آموزش‌ و پرورش و پشتیبانی مسؤولان و خانواده‌ها توانستیم رتبه نخست را در بین ادارات آموزش‌ و پرورش استان کسب کردیم، تصریح کرد: همه باید کمک کنیم این رتبه برای ما حفظ شود و اگر نسبت به سال گذشته کمتر به این مسئله توجه داشته باشیم و نگاه خود را عمیق‌تر نکنیم به اهداف در نظر گرفته‌شده دست پیدا نخواهیم کرد. وی افزود: با همکاری شهرداری تراکت‌هایی توزیع و نصب‌ شده است تا مردم شهرستان از ابتدا در جریان کار آموزش‌ و پرورش قرار بگیرند. این مسؤول در پایان گفت: برخلاف این فکر که آموزش‌ و پرورش در تابستان کم‌کار یا بیکار است در تکاپو هستیم تا زنگ اول مهر در مدرسه‌ها به صدا درآیند چرا که زنگ اول مهر نوروز دانش‌آموز است و پروژه مهر متعلق به همه مردم ایران است. *افزایش سطح علمی دانش‌آموزان معاون فرماندار سیمرغ نیز در ادامه این مراسم، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های شورای آموزش‌ و پرورش شهرستان بحث توسعه فضاهای آموزشی و افزایش سطح علمی دانش‌آموزان است. مجتبی حبیب‌نژاد افزود: فضاهایی که امروزه در اختیارداریم و فضاهای آموزشی که دانش‌آموزان قدیم استفاده می‌کردند کاملاً متفاوت است. وی با اشاره به اینکه دولت جمهوری اسلامی بعد از انقلاب یکی از سیاست‌هایی که به جد پیگیر آن بود بحث ایجاد فضای آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان بود، تصریح کرد: این فعالیت نتیجه خوبی در پی داشته است و این فضای زیبا که شما در آن حضور دارید مرهون زحمات مدیران است که فضا را فراهم کردند تا از این فضا بهره‌مند شوید.  

وی ادامه داد: دولت قدم‌های خود را برداشته و فضاها را فراهم کرده است تا شما به نحو احسن درس بخوانید و از شما دانش‌آموزان انتظار می‌رود خروجی داشته باشید در سطح شهرستان که زبانزد خاص و عام باشد. حبیب‌نژاد با بیان اینکه با کمک و مساعدت همه مدیران و دستگاه‌ها این فضا فراهم می‌‌‎شود تا رتبه سال گذشته تکرار شود، تأکید کرد: شورای آموزش‌ و پرورش سعی بر این دارد در بحث ارتقا تحصیلی دانش‌آموزان و نخبه‌پروری تلاش کند تا شاهد فرار مغزها از شهرستان نباشیم. وی افزود: تلاش همه بر این موضوع است تا در شهرستان مغزپرور باشیم نه شاهد فرار مغزها باشیم. معاون فرماندار سیمرغ با اشاره به اینکه کادر علمی که در سطح شهرستان مشغول به فعالیت هستند از رنج تحصیلی و تجربه بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: تمام تلاش برای اینکه دانش‌آموزان ما سربلند از میادین رقابت‌های علمی استانی و کشوری خارج شوند در حال انجام است. وی ادامه داد: دولت سعی بر این دارد در پروژه مهر زمینه را به‌گونه‌ای فراهم کند که دانش‌آموز دغدغه و نگرانی فضا و امکانات، کلاس درس، کتب آموزشی و انتخاب معلم را نداشته باشد.

حبیب‌نژاد در پایان گفت: همه دستگاه‌های شهرستان در پروژه مهر ورود پیدا کرده و برای آماده‌سازی فضا کمک می‌کنند. به گزارش فارس، در پایان این مراسم زنگ پروژه مهر به‌صورت نمادین در مدرسه دخترانه فاطمیه (دبیرستان شهید احمد کشوری سابق) نواخته شد. انتهای پیام/86036/ح40

95/05/07 :: 10:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن