تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817325594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میانگین سن اعتیاد در زنان به 26 تا 27 سال کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: میانگین سن اعتیاد در زنان به 26 تا 27 سال کاهش یافت
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: در حال حاضر میانگین سن اعتیاد به سوء مصرف موادمخدر در زنان به 26 تا 27 سال کاهش یافته است.
 فهیمه فرهمند پور در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری با بیان این که در گذشته مصرف مواد مخدر در سنین میانسالی بوده و اکنون مصرف از مواد مخدر سنتی به صنعتی تغییر پیدا کرده است، یادآورشد: اعتیاد زنان در مصارف مواد صنعتی بیشتر از مردان است.
وی ادامه داد: با وجود اینکه سن اعتیاد کاهش یافته است، اما مصرف اعتیاد در جامعه به طور کلی کاهش پیدا کرده است.
وی با اشاره به نقش پررنگ مادران در خانواده گفت: با معتاد شدن مادر در خانواده، پراکندگی فرزندان و طرد شدن از خانواده و آسیب های اجتماعی دیگر به وجود می آید.
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده بیان داشت: در سال های اخیر عامل اصلی انتقال ویروس ایدز از طریق روابط جنسی نامشروع است.
وی گفت: ایجاد بوستان های بانوان از اهمیت ویژه ای در کاهش آسیب های اجتماعی برخوردار است و اگر برای ایجاد چنین بوستان هایی هزینه نشود ، باید به جای آن مراکز ترک اعتیاد ساخته شود.
مشاور وزیر کشور در امور زنان، با بیان این که وضعیت زنان نشاندهنده وضعیت جامعه است، تصریح کرد: مادر آرمان گرا، سالم، شاد، آگاه و دانا فرزندی آرمان گرا و موفق تربیت می کند.
وی با بیان این که دومین عامل اصلی مرگ در زنان سرطان است که با شناسایی به هنگام می توان از آن جلوگیری کرد، گفت: در حوزه سلامت و آگاهی، آموزش سلامت به زنان، دسترسی آنان به فرصت های بهداشتی و غربالگری کوتاهی شده است.
فرهمند پور یادآورشد: میانگین سن سرپرست خانوار در مردان 35 تا 40 سال است در حالی که میانگین سن زنان سرپرست خانوار در زنان 40 تا 50 سال است.
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با اشاره به تفاوت 10 سال اختلاف سن سرپرستی خانوار در زنان یادآورشد: در این گونه زنان سرپرست خانوار، زمانی که زن نیاز به محبت، درمان، سلامت و دیگر مسائل دارد، نگران تهیه جهیزیه دختر، شغل فرزندان خواهد شد.
وی افزود: اگر چه افزایش پذیرفته‌شدگان ورودی دانشگاه ها برای دختران موجب موفقیت ایران می شود، اما بازنگشتن، دختران بعد از دانش آموختگی به شهر و روستای خود به دلیل نبود شرایط کار از چالش های پیش رو است.
وی بیان داشت: افزایش خانه های اجاره ای مجردی در شهرها به وسیله دانشجویان دختر دیگر مساله است که باید نگاه ویژه ای به آن شود.
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده افزود: نظام برنامه ریزی بودجه فارغ از شاخص های جنسی است و جامعه متوازن باید خروجی متوازن و با عدالت داشته باشد.
فرهمندپور گفت: طبق آیه های قرآنی یکی از شاخص های جامعه مهدوی حضور زنان دانشمند در پشت پرده ظهور منجی عالم است و بر این مبنا باید در جامعه برای زنان زمینه استقلال، آزادی عمل و اشتغال آن ها فراهم شود.
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده یاد آور شد: تا کنون 45 سفر به استان های مختلف برای رسیدگی به امور زنان، ارتباطات دانشگاهی، زنان آسیب دیده، مراکز ترک اعتیاد انجام شده است.
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، محمدرضا خباز استاندار، ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان در نشست شورای اداری این استان حضور داشتند.




تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن