تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816600193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حال ساختمان "آلومینیوم" بدتر از پلاسکو است | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: ساختمان پلاسکو که روزی دومین برج تجاری بلند پایتخت بود، حالا دیگر نیست. حال باید به ساختمان های بی‌شمار شبیه پلاسکو توجه کرد تا به گفته رئیس‌جمهور دیگر شاهد چنین فجایعی نباشیم. مرکز تجاری مهم دیگر که از لحاظ ایمنی حال و روز خوشی ندارد ساختمان "آلومینیوم" است که به عنوان یکی از مراکز عمده عرضه کننده لوازم خانگی، قطعات و لوازم یدکی این صنعت به شمار می‌رود.

به گزارش تراز ، شاید هیچ کسی فکر نمی کرد که روزی ساختمان پلاسکو که محل تجمع هزاران مشتری ریز و درشت لباس بود، در کمتر یک دقیقه آوار شود و نباشد، اما آسیب شناسی ما را به این سمت و سو می برد که به راستی به غیر از بافت فرسوده مسکونی، چند ساختمان تجاری که واحدهای صنفی مختلف در آن فعالیت می‌کنند، شبیه پلاسکو هستند و پتانسیل تکرار چنین اتفاقات تلخ و فجایعی را دارند؟

به عنوان مثال می توان به ساختمان آلومینیوم تهران اشاره کرد که در همان خیابان جمهوری و نرسیده به پلاسکو واقع شده است که حال و اوضاع خوشی ندارد و گویا تا حادثه تلخی به نام "پلاسکو" اتفاق نیفتد، زنگ‌های خطر به صدا در نمی آید و گوش کسی بدهکار نیست. البته گویا برخی ساکنان و مدیران این ساختمان به فکر پیشگیری افتاده اند. اتحادیه های زیر مجموعه که در این ساختمان فعالیت می‌کنند نیز اذعان دارند که "آلومینیوم" حال خوشی ندارد و زنگ خطر آن را اعلام کرده‌اند.

اما به گفته رئیس دولت یازدهم که صبح شنبه از آوار در هم پیچده پلاسکو بازدید و با مردم و زیان دیدگان این حادثه همدردی کرد، این حادثه درس بزرگی برای همه مسئولان در زمینه امن سازی زندگی مردم که جزو حقوق شهروندی است، بود که باید در این زمینه برنامه‌ریزی دقیق‌تری صورت گیرد و این حادثه بسیار تلخ، درسی برای آینده باشد تا دیگر شاهد تکرار چنین فجایعی نباشیم.

علیرضا دبیر - رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران - نیز معتقد است که در شهر تهران بالغ بر ۱۰۰۰ ساختمان شرایطی چون پلاسکو دارند. البته تعداد طبقات‌شان شاید به این اندازه نباشد اما شرایط ایمنی آنها شبیه این ساختمان است، لذا نیازمند اقدام جدی درخصوص این ساختمان‌ها هستیم و در این زمینه شهرداری باید با همکاری دستگاه قضایی از بروز چنین حوادثی پیشگیری کند.

و با این اوضاع باید دید که پلاسکو و شب سیاه آن، درس عبرتی برای همگان شده یا باز هم کسی برای ایمن سازی و پیشگیری از تکرار چنین خاطرات تلخی، جدیت به خرج نمی دهد و چند روز پیش رویش را به آینده نه چندان دوری که مشخص نیست کی باشد، ترجیح می دهد؟


منبع: ایسنا

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 3 بهمن 1395 - 13:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن