تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817391010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل گروه های جهادی سلامت/طعم شیرین خدمت رسانی گسترش پیدا می کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران:
تشکیل گروه های جهادی سلامت/طعم شیرین خدمت رسانی گسترش پیدا می کند

حجت الاسلام محمودی


شناسهٔ خبر: 3883785 - یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
استانها > تهران

.jwplayer{ display: inline-block; } تهران- رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران گفت: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی تلاش کرده است تا با همکاری ادارات و نهادهای مختلف، خدمات گوناگونی را به مردم ارائه کند. خبرگزاری مهر-گروه استان ها: ایام دهه مبارک فجر یادآور پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، حادثه ای که معجزه قرن لقب گرفت و به عنوان الگویی برای مبارزه با حکومت های مستکبر عالم مطرح شد. ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی در نقاط مختلف کشور خود را مهیای برگزاری باشکوه جشن پیروزی انقلاب کرده اند و در این میان، گسترش خدمت رسانی در حوزه های مختلف از جمله موضوعاتی است که با جدیت دنبال می شود. حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر تأکید دارد که جشن پیروزی انقلاب اسلامی باید به معنای گسترش خدمت رسانی به مردم باشد. *یکی از موضوعاتی که همواره در ایام دهه مبارک فجر مطرح بوده، آن است که باید مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی، طعم شیرین خدمت رسانی را بیش از گذشته احساس کنند، در این زمینه چه اقداماتی در دستور کار قرار دارد؟ ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی تلاش کرده است تا با همکاری ادارات و نهادهای مختلف، خدمات مختلفی را به مردم در ایام گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ارائه کند. تخفیف در جواز کسب، تخفیف در عوارض شهرداری و استفاده از برخی خدمات پزشکی نظیر فیزیوتراپی و کار درمانی در ایام دهه مبارک فجر در برخی از شهرستان های استان تهران اجرایی می شود که می تواند طعم شیرین این ایام را بیش از گذشته به مردم بچشاند.

راه اندازی ایستگاه سلامت و ارائه خدمات پزشکی به صورت رایگان، مشاوره های بهداشتی توسط جمعیت هلال احمر، برپایی غرفه های تست قند  و فشار خون، ارائه خدمات مشاوره پیش از ازدواج، استقرار ون توسط بهزیستی در مراکز اصلی و پرتردد و ارائه خدمات مشاوره، اعطای گواهینامه های قرآنی به صورت ویژه به قاریان و فعالان این حوزه، ویزیت رایگان افراد بی بضاعت و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) از دیگر اقدامات و برنامه هایی است که در ایام دهه مبارک فجر اجرایی خواهد شد. تخفیف در جواز کسب، تخفیف در عوارض شهرداری و استفاده از برخی خدمات پزشکی نظیر فیزیوتراپی و کار درمانی در ایام دهه مبارک فجر در برخی از شهرستان های استان تهران اجرایی می شود همچنین اردوهای سیاحتی و زیارتی برای اقشار و طبقات مختلف مردم در ایام دهه مبارک فجر پیش بینی شده است و کمیته های مختلف ستاد دهه فجر، اقدام به اعزام گروه های مختلف به اماکن و شهرهایی نظیر مشهد مقدس، قم، موزه عبرت، کاخ نیاوران و مرقد مطهر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران می کنند. مددجویان کمیته امداد و افراد بی بضاعت نیز در ایام دهه مبارک فجر با حمایت خیرین و بنگاه های امدادی به مشهد مقدس و اماکن زیارتی اعزام می شوند و تلاش شده تا گستره خدمت رسانی با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود بیش از گذشته توسعه پیدا کند. یکی از اقدامات خوبی که در ایام دهه فجر با همکاری بسیج جامعه پزشکی و برخی بیمارستان ها و مراکز دانشگاهی انجام می شود، اعزام تیم های پزشکی به نقاط محروم و ازائه خدمات رایگان این حوزه به افراد بی بضاعت است که بدون تردید نقش مهمی را در خدمت رسانی به مردم ایفا خواهد کرد. *همواره موضوع انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان کشور به عنوان یک دغدغه جدی مطرح بوده است، در جشن پیروزی انقلاب اسلامی چه برنامه هایی برای انتقال مفاهیم و آرمان های انقلاب اسلامی به آینده سازان کشور پیش بینی می شود؟ این یک حقیقت غیر قابل انکار بوده که دشمن با استفاده از صدها شبکه ماهواره ای به دنبال تضعیف ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است و در این راستا از همه امکانات و ابزارها بهره می برد. امروز مسئولان و فعالان حوزه های فرهنگی، تبلیغی و علمی نظیر اساتید دانشگاه، فرهنگیان، مسئولان، روحانیون و ائمه جماعات رسالت خطیری را برای مقابله با تهدیدهای دشمن در عرصه های فرهنگی و دینی بر عهده دارند و ایام دهه مبارک فجر، فرصت خوبی برای مقابله با جنگ نرم دشمن است. راه اندازی کرسی های آزاداندیشی همواره موردتأکید مقام معظم رهبری قرار داشته و به همین خاطر در ایام دهه فجر، نشست های بصیرتی و آزاد اندیشی با موضوعات مختلف در حوزه انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد کمیته فرهنگیان و دانش آموزی و کمیته دانشجویی از کمیته های مهم و فعال در ستادهای دهه فجر شهرستان های استان تهران محسوب می شوند و صدها برنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مذهبی در قالب این کمیته ها در مراکز علمی برگزار خواهد شد. راه اندازی کرسی های آزاداندیشی همواره موردتأکید مقام معظم رهبری قرار داشته و به همین خاطر در ایام دهه فجر، نشست های بصیرتی و آزاد اندیشی با موضوعات مختلف در حوزه انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. نشست های بصیرتی در مدارس و دانشگاه های استان تهران برگزار می شود و مبلغین و کارشناسان مذهبی نیز در ایام دهه فجر در مدارس حضور پررنگ تری داشته و علاوه بر تبیین مسایل اعتقادی و احکام اسلامی، به سوالات و شبهات جوانان و نوجوانان پاسخ خواهند داد.

همچنین مسابقات متعدد ورزشی در رشته های تیمی و انفرادی میان دانش آموزان و دانشجویان برگزار خواهد شد و مسابقات فرهنگی و هنری با محوریت انقلاب اسلامی و امام راحل شامل نقاشی، روزنامه دیواری، عکس،  کتابخوانی، تئاتر و غیره در این ایام پیش بینی شده است. تقدیر از دانشجویان و دانش آموزان برتر در حوزه های قرآنی، علمی، ورزشی و تقدیر از دانشجویان محجبه و اساتید علمی از دیگر برنامه هایی است که همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی اجرایی خواهد شد که می تواند بر جذابیت و شکوه برنامه اضافه کند. *چه برنامه های شاخصی در ایام دهه فجر برگزار می شود؟ هزاران برنامه فرهنگی، مذهبی، سیاسی، اجتماعی، تبلیغی و هنری در ایام جشن پیروزی انقلاب اسلامی از سوی کمیته های مختلف ستاد دهه فجر شهرستان های استان تهران پیش بینی شده است که از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن اجرایی خواهد شد. برگزاری برنامه های محوری در مساجد، نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، نورافشانی،  فضاسازی تبلیغی و محیطی اماکن عمومی و معابر، برگزاری نمایشگاه های هنری از جمله نقاشی، خوشنویسی و عکاسی، اجرای مسابقات قرآن، عترت و نماز، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری نشست های بصیرتی، تزیین و آذین بندی ادارات و نهادها، تجدید میثاق گروه ها و طبقات مختلف با آرمان های امام راحل، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، استفاده از سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در سربرگ مکاتبات اداری، برگزاری مسابقه پیامکی با موضوع انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات فرهنگی نظیر کتابخوانی، مقاله نویسی و  دلنوشته، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، برپایی صبحگاه مشترک دانش آموزی در مدارس، برپایی ایستگاه های صلواتی و پذیرایی، برگزاری مسابقات آشپزی، برگزاری جشنواره دانشجویی فجر، پخش سرودهای انقلابی در مدارس، اماکن عمومی و پارک ها، نمایش فیلم های منتخب جشنواره عمار در مدارس و دانشگاه ها، برگزاری جشن بزرگ انقلاب در کارخانجات و واحدهای تولیدی، برگزاری کارگاه های، برگزاری نمایشگاه آثار مکتوب امام راحل، حضور زندانیان سیاسی و مبارزان انقلاب در مراکز دانشگاهی، معرفی شخصیت های تأثیرگذار انقلاب اسلامی به کودکان، برپایی کارگاه نقاشی، سفالگری و ادبی با استفاده از شعارهای انقلابی ویژه کودکان، برگزاری گفتمان انقلاب و انقلابی گری، برپایی یادواره های شهدا، برگزاری مراسم میهمانی لاله ها وصدها برنامه دیگر در ایام الله دهه مبارک فجر اجرایی می شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن