تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816991650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موبايل ايراني برخورد با بلوتوث بازان در اماكن عمومي


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: موبايل ايراني برخورد با بلوتوث بازان در اماكن عمومي
مديركل روابط عمومي نيروي انتظامي از برخورد قاطع پليس با بلوتوث بازان در اماكن عمومي در راستاي طرح امنيت اجتماعي خبر داد.
سرهنگ مهدي احمدي در گفت‌وگو با موبنا، در خصوص معضلاتي كه فن‌آوري بلوتوث تلفن همراه در جامعه به وجود آورده است، اظهار داشت: يكي از محورهايي كه در راستاي اجراي طرح امنيت اجتماعي با آن برخورد خواهد شد، عوامل و افراد سودجويي هستند كه اكثرا در مترو و اماكن عمومي، اقدام به انتشار بلوتوث‌هاي مخرب مي كنند.
وي با تاكيد بر اينكه بلوتوث‌هاي مخرب، امنيت اجتماعي را تحت‌تاثير قرار مي‌دهد، خاطرنشان كرد: پليس در صورت مشاهده بلوتوث بازها با آنها برخورد قاطع خواهد داشت.
احمدي با بيان اينكه پليس در همه زمينه‌هاي جرايم مشهود ورود پيدا مي‌كند، يادآور شد: از آنجايي كه فن‌آوري بلوتوث به نوعي به دغدغه خانواده‌ها تبديل شده است، در صورتي كه مردم در اين خصوص به پليس شكايت كنند، شكايت آنها قابل پيگيري خواهد بود.
كاهش و افزايش تعرفه پيامك براي تمام اپراتورها لازم‌الاجرا است
معاون سازمان تنظيم مقررات گفت: اجراي بخش نامه ابلاغي دولت در خصوص كاهش تعرفه پيامك فارسي و افزايش تعرفه پيامك لاتين براي تمامي اپراتورهاي تلفن همراه الزامي است؛ اما اين موضوع در چارچوب ضوابط، اجرايي خواهد شد. لطف‌‌ا... سبوحي در گفت‌وگو با فارس‌ اظهارداشت: اين بخش‌نامه به تمامي اپراتورها ابلاغ شده و اپراتورها بايد بر اساس ضوابط پروانه تعرفه پيامك‌هاي خود را تنظيم كنند.
وي افزود: تعرفه افزايش و كاهش تعرفه پيامك از سوي اپراتورها لزوما همان تعرفه اعلام شده از سوي دولت نيست. سبوحي در پاسخ به اين سوال كه تعرفه پيامك‌هاي فارسي و لاتين ايرانسل و تاليا بايد به چه ميزان باشد؟ گفت: بايد ديد كه آيا ساير اپراتورها امكان جداسازي پيامك‌هاي فارسي و لاتين را دارند يا خير. وي در پاسخ به سوالي ديگر مبني بر اينكه طبق قانون رگولاتوري تعرفه سرويس‌ها و خدمات ارائه شد، توسط تاليا بايد 5/1 برابر تعرفه موثر اپراتور دولتي باشد، گفت: تاليا تابع ضوابط شركت ارتباطات سيار است، چون پيمانكار مخابرات به شمار مي‌رود.
معاون سازمان تنظيم مقررات افزود: تاليا بايد همزمان با اپراتور دولتي اقدام به كاهش تعرفه پيامك فارسي و از ابتداي تير ماه قيمت تعرفه پيامك لاتين را افزايش دهد. وي با اشاره به اينكه اپراتورهاي تلفن همراه هنوز جوابي در خصوص افزايش و كاهش تعرفه به سازمان تنظيم مقررات نداده‌اند، گفت: اعمال تعرفه پيامك براي تمامي اپراتورها الزامي است و البته براي اجراي اين بخش ‌نامه بايد ابزار فني در شبكه فراهم شود.
نرم‌افزار پيام‌رسان فارسي به زودي ارائه مي‌شود
متخصصان مركز IT دانشگاه صنعتي شريف، در حال برطرف كردن آخرين اشكالات نرم‌افزار پيام‌رسان فارسي هستند و به محض آماده شدن، بر روي سايت اينترنتي همراه اول، ارائه مي‌شود.
روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران اعلام كرد: با وجود تمام تلاش‌هاي پيمانكار توليد نرم‌افزار پيام‌رسان همراه اول (مركز تحقيقات فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات پيشرفته دانشگاه صنعتي شريف)، هنوز تست‌هاي مورد نياز، به اتمام نرسيده است. براساس اين گزارش، نرم‌افزار پيام‌رسان فارسي همراه اول، به محض رفع نواقص احتمالي از سوي پيمانكار و ارائه نسخه مورد تاييد به شركت ارتباطات سيار ايران، در سايت اينترنتي همراه اول به آدرس عرضه مي‌شود.
ايرانسل به مناسبت روز زن سيم‌كارت هديه مي‌دهد
شبكه تلفن‌همراه ايرانسل اعلام كرد به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و بزرگداشت روز زن به خريداران سيم‌كارت‌هاي دائمي و اعتباري خود يك سيم‌كارت اعتباري هديه مي‌دهد.
سيم‌كارت هديه به وسيله پست به نشاني كليه خريداران سيم‌كارت‌هاي دائمي و اعتباري ايرانسل كه نخستين تماس خود را در فاصله زماني 27خرداد تا 4تير سال‌جاري برقرار و ثبت‌نام خود را همراه با ارائه كدپستي 10رقمي صحيح حداكثر تا 10روز پس از برقراري نخستين تماس انجام داده باشند، ارسال مي‌شود.
ارائه نشاني دقيق و كدپستي 10 رقمي صحيح كه در قبوض تلفن ثابت، آب، برق يا گاز درج مي‌شود الزامي مي‌باشد، چراكه سيم‌كارت‌هاي هديه تنها از طريق پست مطابق كدپستي ارائه شده ارسال مي‌شوند. بر اين اساس لازم است مشتركين ابتدا از طريق ارسال يك پيام كوتاه بدون متن به شماره 2112 كد پستي 10 رقمي ثبت شده خود را استعلام نمايند و در صورت صحت با ارسال يك پيام كوتاه بدون متن ديگر به 2115 كدپستي ثبت شده را تاييد نهايي نمايند.
عرضه سرويس شارژ الكترونيكي ايرانسل آغاز شد
سرويس شارژ الكترونيكي (E-charge) براي نخستين بار در ايران و توسط ايرانسل عرضه شد.
شارژ الكترونيكي روشي است كه با استفاده از آن مشتركين سيم‌كارت‌هاي دائمي ايرانسل مي‌توانند از طريق فروشندگان طرف قرارداد با ايرانسل، اقدام به پرداخت صورتحساب يا سپرده نموده و مشتركين سيم‌كارت‌هاي اعتباري نيز مي‌توانند بدون نياز به خريد كارت شارژ، سيم‌كارت خود را شارژ نمايند.
مشتركين سيم‌كارت‌هاي اعتباري ايرانسل براي افزايش اعتبار خود كافي است با مراجعه به نزديك‌ترين فروشنده مجاز ايرانسل كه داراي گواهي ارائه خدمات شارژ الكترونيكي باشد، از بين مبالغ 5، 10 يا 20هزار توماني هر يك را كه مايل باشند، انتخاب و با پرداخت مبلغ به فروشنده به همان ميزان، اعتبار سيم‌كارت خود را افزايش دهند. مشتركان سيم‌كارت‌هاي دائمي ايرانسل هم مي‌توانند بدون نياز به مراجعه به بانك و تنها با مراجعه به نزديك‌ترين فروشنده مجاز ايرانسل كه داراي گواهي ارائه خدمات شارژ الكترونيكي باشد، اقدام به پرداخت صورتحساب يا سپرده براي سيم‌كارت خود كنند.
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن