تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798578359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادقیان: «حاشیه» روی اسم من مانده است! :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: صادقیان: «حاشیه» روی اسم من مانده است!
مهاجم تیم ماشین سازی قصد دارد تا پایان فصل بدون توجه به حاشیه ها برای رسیدن به موفقیت تلاش کند؛ او می گوید ماشین سازی در لیگ می ماند و پرسپولیس قهرمان می‌شود.

به گزارش "ورزش‌سه"، پیام صادقیان لیگ شانزدهم را خوب شروع کرد؛ او بعد از یکسال کابوس وار با پیراهن ماشین سازی بازگشت باشکوهی به فوتبال داشت و توانست در هفته های ابتدایی عملکردی بسیار خوب داشته باشد. مصدومیتی که برایش پیش آمد اما او را حدود دو ماه از فوتبال دور کرد. در مدت دوری صادقیان از فوتبال شایعاتی درباره اش وجود داشت اما دربازی اخیر مقابل گسترش فولاد او بار دیگر برای تیمش مثمرثمر واقع شد و یک گل نیز به ثمر رساند.
صادقیان به روزهای خوب امیدوار است و تاکید می کند روند کنونی را ادامه خواهد داد. او به بقای تیمش در لیگ برتر مطمئن است و نظرش این است پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می شود.
گفت و گوی خبرنگار "ورزش سه" با صادقیان را در ادامه می خوانید:
حقمان مقابل گسترش باخت نبود
بازی با گسترش فولاد بازی خوبی بود؛ ما در هوای بسیار سرد و عجیب تبریز بازی خوبی انجام دادیم و فکر می کنم حقمان هرگز باخت نبود. موقعیت های بسیار زیادی در این بازی داشتیم که استفاده نکردیم؛ خودم در دقیقه یک توپ را به تیر دروازه زدم، دقیقه 20 تک به تک ازدست دادیم و... . با این حال مشکلی نیست. تیم ما از نظر هماهنگی با برنامه های فرهاد کاظمی، شرایط خوبی پیدا کرده است و قطعا در آینده شرایط بهتر می شود. 
رکورددار تیردروازه هستم
در این فصل رکورددار زدن توپ به تیر دروازه هستم! فکر می کنم در بازی با گسترش فولاد چهارمین بار بود که توپ را به تیر زدم؛ با این حال باید شرایط کنونی حفظ شود. فکر می کنم دیگر از بازی فردا با صبای قم باید روند امتیاز گیری و جمع کردن 3 امتیازها را آغاز کنیم.
امیدوارم هیچ بازیکنی مصدوم نشود
نیم فصل اول لیگ برتر را خوب شروع کردم و عملکردم نیز مطلوب بود. خیلی خوب کار می کردم که آن مصدومیت پیش آمد. متاسفانه دستم شکست و یکماه از فوتبال دور بودم. با این حال در بازگشت به فوتبال مقابل نفت و گسترش فولاد گل زدم اما آن مصدومیت مرا عقب انداخت. امیدوارم مصدومیت برای هیچ فوتبالیستی پیش نیاید؛ چون واقعا دوران سختی است.
دوست دارم پولم حلال باشد
متاسفانه در دورانی که مصدوم بودم، شایعات زیادی برایم درست شد. من مصدوم بودم و نمی توانستم مقابل پرسپولیس بازی کنم اما گفتند پیام خودش را به مصدومیت زده تا جلوی پرسپولیس بازی نکند! این در حالی است که من 5 بازی قبل از پرسپولیس را هم از دست دادم. این حرف ها درست نبود؛ اعتقاد دارم هر بازیکنی در هر تیمی که بازی می کند باید زحمت بکشد تا پولی که به دست می آورد، حلال باشد. 
حاشیه روی اسم من مانده است!
خداراشکر می کنم که امسال هیچ حاشیه ای نداشتم، اما فکر می کنم «حاشیه» روی اسم پیام صادقیان مانده است! این همه فوتبالیست کارت قرمز می گیرند و 3 اخطاره می شوند اما کسی با آنها کار ندارد ولی وقتی منی که از ابتدای فصل یک کارت زرد هم نگرفته بودم، بعد از مدت طولانی در میادین حاضر شدم و کارت قرمز گرفتم، همه گفتند حاشیه های پیام شروع شد. یا مثلا اتفاقی که در تمرین تیم افتاد را بزرگ کردند. هدفم امسال این است که سرم در کار خودم باشد و بدون توجه به حواشی برای موفقیت تیم گام بردارم. امیدوارم موفق باشم.
صددرصد در لیگ برتر می مانیم
من با فرهاد کاظمی در ذوب آهن کار کرده بودم؛ آنهایی که با کاظمی کار کرده اند، می دانند از نظر فنی سطح بالایی دارد. او فوتبال را بلد است و انشاءالله با حضورش روزهای خوبی را تجربه می کنیم و صد درصد در لیگ برتر باقی می مانیم.
3 امتیاز صبا را می گیرم
بازی با صبا به میزبانی ما برگزار می شود و فقط به 3 امتیاز فکر می کنیم. من پارسال در صبا بودم و دوران خوبی نداشتم، انگیزه زیادی دارم تا موفق باشم. امیدوارم بتوانیم یک پیروزی خوب کسب کنیم و 3 امتیاز را بگیریم.
پرسپولیس قهرمان می شود
من قبلا گفته بودم قهرمان لیگ برتر از بین پرسپولیس و تراکتورسازی تعیین می شود اما الان با اتفاقاتی که افتاده فکر می کنم پرسپولیس قهرمان شود. شانس این تیم نسبت به تراکتورسازی خیلی بیشتر است.

11:45  1395/11/02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن