تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817452746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگیری: وجود مشکلات معیشتی جانبازان چیزی جز شرمندگی برای مسئولین به همراه ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



جهانگیری: وجود مشکلات معیشتی جانبازان چیزی جز شرمندگی برای مسئولین به همراه ندارد
معاون اول رییس جمهور با اشاره به از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: زمانی که به جای شعار و سخن گفتن، نیاز به عمل و حضور در صحنه بود،‌ شهدا،‌ جانبازان و ایثارگران برای صیانت از نظام جمهوری اسلامی ایران و حراست از خاک کشور فداکاری کردند و کشور را در مقابل تهاجم دشمنان حفظ نمودند.
روز نو : معاون اول رییس جمهور با اشاره به از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: زمانی که به جای شعار و سخن گفتن، نیاز به عمل و حضور در صحنه بود،‌ شهدا،‌ جانبازان و ایثارگران برای صیانت از نظام جمهوری اسلامی ایران و حراست از خاک کشور فداکاری کردند و کشور را در مقابل تهاجم دشمنان حفظ نمودند.
 
به گزارش روز نو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگيري در ديدار اعضاي هيات امناء انجمن جانبازان نخاعي گفت: از خداوند مي خواهم كه ما را ياري كند تا بتوانيم به گونه اي عمل كنيم كه در پيشگاه شهدا، جانبازان، ايثارگران و نيز امام شهدا شرمنده نباشيم.
 
وي با يادآوري مشكلات و دغدغه هاي متعدد جانبازان و مسائل و دشواري هاي مختلفي كه خانواده هاي جانبازان با آن مواجه هستند، تصريح كرد: يادآوري مشكلات جسمي و روحي جانبازان در كنار تنگناي معيشتي اين عزيزان، چيزي جز شرمندگي براي مسئولين به همراه ندارد.
 
جهانگيري با تاكيد بر نگاه ويژه شخص رييس جمهور و توجه ساير اعضاي دولت نسبت به جانبازان و ايثارگران گفت: رفع مشكلات جانبازان و ايثارگران و تامين نيازهاي آنان از اولويت هاي مهم دولت است كه همواره مورد تاكيد دكتر روحاني نيز بوده است و دولت با حداكثر توان تلاش خواهد كرد دغدغه هاي جانبازان و ايثارگران كه مدافعان اصلي كشور و نظام بوده اند را مرتفع سازد.
 
معاون اول رييس جمهور از رييس سازمان برنامه و بودجه كشور خواست ظرف دو هفته جلساتي را با نمايندگان بنياد شهيد و امور ايثارگران و نمايندگان انجمن جانبازان نخاعي برگزار و براي بهبود وضعيت معيشتي و رفع دغدغه هاي جانبازان راهكارهايي پيدا كنند.
 
وي افزود: دولت از لحاظ درآمد و بودجه در تنگناي شديدي قرار دارد اما با اين وجود تلاش خواهد كرد وضعيت جانبازان ۷۰ درصد را بهبود بخشد.
 
در اين جلسه رييس سازمان برنامه و بودجه كشور هم با اشاره به عمق و گستردگي مشكلات و مسائل جانبازان گفت: در اسرع وقت براي بررسي مشكلات و يافتن راهكارهايي براي رفع دغدغه هاي جانبازان جلساتي برگزار خواهيم كرد.
 
در اين نشست كه معاون رئيس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران هم حضور داشت، برخي از اعضاي هيات مديره جانبازان نخاعي دغدغه ها و مشكلات جانبازان را مطرح و گزارشي از تعداد و وضعيت جانبازان نخاعي گردني و كمري ارائه كردند.
 
براساس اين گزارش انجمن جانبازان نخاعي از سال ۸۹ تاسيس شده است و اعضاي هيات مديره آن از طريق انتخابات تعيين مي شوند.
 
در اين گزارش همچنين شرايط خاص و ويژه جانبازان نخاعي و مشكلات متعدد آنها و خانواده هايشان تشريح و اعلام شد كه ۲ هزار نفر جانباز نخاعي كمري و ۲۰۱ نفر جانباز نخاعي گردني در كشور وجود دارند كه با مشكلات متعدد و سختي هاي فراوان مواجه هستند و همسر و خانواده هاي آنها نيز به دليل آنكه بار رسيدگي و پرستاري از اين جانبازان را بر عهده دارند، دچار مشكلات جسمي شده اند كه اين موضوع بر دغدغه ها و گرفتاري هاي آنها افزده است.
 
در پايان اين جلسه مقرر شد با توجه به شرايط سخت و وضعيت ويژه جانبازان ۷۰ درصد نخاعي گردني و كمري، سازمان برنامه و بودجه كشور و بنياد شهيد و امور ايثارگران ظرف دو هفته آينده جلساتي برگزار و راهكارهايي براي بهبود وضعيت اين جانبازان و كاهش مشكلات و رفع دغدغه آنان پيدا كنند.



تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن