تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817404932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه ۵۱۶ میلیارد تومانی شهرداری قزوین تقدیم شورا شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهردار قزوین:
بودجه ۵۱۶ میلیارد تومانی شهرداری قزوین تقدیم شورا شد

قزوین


شناسهٔ خبر: 3880297 - چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- شهردار قزوین با تقدیم لایحه بودجه ۵۱۶ میلیارد تومانی گفت: مهمترین رویکرد لایحه بودجه توجه به عدالت محوری، نگاه توسعه ای به مناطق کمتر توسعه یافته، اتمام پروژه های نیمه تمام است. به گزارش خبرنگار مهر، مسعود نصرتی سه شنبه شب با شرکت در جلسه شورای شهر قزوین لایحه بودجه ۵۱۶ میلیارد تومان شهرداری قزوین را تقدیم رئیس شورای اسلامی شهر کرد. مسعود نصرتی در این جلسه گفت: بودجه امسال شهرداری با ۷ درصد افزایش نسبت به سال گذشته تنظیم شده است. وی افزود: مهمترین رویکردهای لایحه بودجه سال ۹۶ شهرداری قزوین توجه به عدالت محوری، نگاه توسعه ای به مناطق کمتر توسعه یافته، اتمام پروژه های نیمه تمام و اختصاص بودجه به نواحی منفصل است. شهردار قزوین بیان کرد: شاخصه های مهم لایحه بودجه سال ۹۶ توجه به بودجه ریزی عملیاتی و حسابداری تعهدی است که برنامه ریزی مالی شهرداری را به سمت شفاف سازی سوق می دهد و دارایی هایش را نمایان تر می سازد.

حسین غیاثوند، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین هم گفت: افزایش ۷ درصدی بودجه سال ۹۶ نسبت به سال جاری، افزایش ۵۰۰ درصدی بودجه عمرانی(با رویکرد فرهنگی)، تقدیم به موقع آن به شورای شهر، جای تقدیر دارد. وی افزود: برنامه پذیری بودجه، توجه به بودجه تعهدی، هماهنگی بودجه با برنامه ۵ ساله دوم توسعه شهرداری، بازگشایی گره های لاینحل برخی پروژه های شهری همچون امامزاده حسین(ع) و هادی آباد و تهیه پیوستهای ایرانی و اسلامی برای پروژه های شهری در دستورکار شهرداری در سال جدید قرار گیرد. شهلا عطایی، رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین هم اظهارداشت:درلایحه بودجه سال ۹۶ شهرداری قزوین جای مناسبی برای سرمایه گذاری خارجی و اختصاص بودجه مناسب برای این بخش، لحاظ نشده که امیدوارم این مهم مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد. علی صادقی نیارکی، رئیس کمیسیون اداری، مالی شورای شهر قزوین بیان کرد: عملیاتی شدن بودجه سال ۹۶ به اراده قوی مدیریت شهری نیازمند است و همانطور که به مناطق کمتر توسعه یافته  توجه می شود، نواحی منفصل شهری نیز با رویکرد رعایت عدالت اجتماعی، مورد توجه ویژه قرار گیرد. محمدرضا صدیقی، رئیس کمیسیون شورایاری های شورای شهر قزوین هم تصریح کرد: شهرداری قزوین با تکیه بر رویکرد خطرپذیری و ریسک، در سال ۹۵ توانست شرایط سخت اقتصادی را پشت سر بگذارد و در عرصه های مختلف ورود پیدا کند. وی بیان کرد: سازمانهای شهرداری در لایحه بودجه سال ۹۶ باید در اندیشه دست یابی به درآمد پایدار و تولید ثروت برای  شهروندان باشند.

عباس ظاهری، عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم گفت: لحاظ اعتبارات دولتی در لایحه بودجه شهرداری قزوین و بهره مندی از توان نمایندگان استان در خانه ملت و افراد اجرایی بالادست، در مقایسه با شهرهای موفق در استفاده از بودجه دولتی برای اجرای پروژه های عمرانی، نکته مهمی است که باید مورد توجه متولیان امر به خصوص در بودجه سال ۹۶ قرار گیرد. وی اضافه کرد: کاهش ۸/۳ دهم درصدی فروش اموال غیرمنقول شهرداری قزوین که در بودجه سال ۹۶ پیش بینی شده یکی از دلایل مهم توجه شهرداری در جلوگیری از نفروختن زمین و روی آوردن به درآمد پایدار شهری است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن