تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821256093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از «یارانه‌ای که هنوز نصیب تولید و اشتغال نشده است» تا «شرط تحقق رویای استقلال انرژی ترامپ»


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:
از «یارانه‌ای که هنوز نصیب تولید و اشتغال نشده است» تا «شرط تحقق رویای استقلال انرژی ترامپ»
در پیمانه اقتصادی، هر روز بسته ای خبری از مطالب اقتصادی با اهمیت و مهم روز، همچون تغییرات در بازار انرژی، بازار طلا، سکه، نفت  و ... تا خبرها و اتفاقات جذاب اقتصادی را گردآوری می کنیم.


به گزارش «تابناک اقتصادی» این پیمانه اقتصادی موضوعاتی همچون فراز و فرود شاخص بورس، کاهش قیمت سکه، میزان بدهی دولت به بخش خصوصی، شرایط جدید بازنشستگی بانوان، کشوری که پیشنهاد صادرات محصولات حلال به ایران می‌دهد، ادعای رویترز درباره صادرات میعانات گازی ایران به کره جنوبی، روابط روسیه با ترکیه هنوز عادی نیست، ارزان شدن زعفران، نظر مدیرعامل شرکت آب درباره صادرات هندوانه، خداحافظی با وام ۱۸ درصد؟ و سرما جایگاه‌های سی ان جی را تعطیل کرد، در بر دارد.









انتقال شاخص کل بورس به کانال 79 هزار واحدی


روز یکشنبه 26 دی ماه درحالی بازار بورس معاملات خود را آغاز کرد که با افزایش تقاضا و تشکیل صف خرید در برخی نمادهای تاثیرگذار همراه بود. در اواسط بازار، شاخص کل با رشد 230 واحدی به عدد 79 هزار و 107 واحد رسید. در پایان معاملات این روز، شاخص کل بورس با رشد 197 واحدی به سختی خود را در کانال 79 هزار واحدی نگه داشت و به عدد 79 هزار و 73 واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با رشد 33 واحدی به رقم 15 هزار و 447 واحد رسید. ارزش معاملات نیز رقم  4188 میلیارد ریال شد. بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را نماد همراه با 80 واحد و بیشترین تاثیر منفی بر شاخث را نماد کگل با 25 واحد به عهده داشتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز به نماد فاذر با 118 میلیارد ریال اختصاص یافت. در فرابورس اما شاخص کل با افت 2.5 واحدی به عدد 826 واحد رسید. ارزش معاملات نیز 2022 میلیارد ریال شد. بیشترین تاثیر بر شاخص را نمادهای مارون با  5.7 واحد منفی و شراز با 0.94  واحد مثبت به عهده داشتند.





















۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن