تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814263992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمون:برای آینده هیچ چیز مشخص نیست/حرفهاعلیه تیم ملی،حریفان را شاد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: خبرگزاری آریا - مهاجم تیم ملی فوتبال می گوید در شرایطی که رقبای ایران خود را آماده آغاز دور برگشت رقابتهای انتخابی جام جهانی می کنند، نباید انرژی این تیم گرفته شود.
به گزارش خبرگزاری آریا،سردار آزمون بعد از یک سال خوب در تیم ملی فوتبال ایران و روستوف، این روزها به همراه تیم باشگاهیش در دوبی به سر می برد. او در این گفتگو می گوید از اتفاقاتی که اطراف تیم ملی فوتبال می افتد نگران است چرا که مشکلات ایجاد شده تنها باعث خوشحالی رقبای تیم ملی ایران است.
×چند روزی است که به همراه روستوف در دوبی حضور داری. شرایط روستوف در سال جدید چه طور پیش می رود؟
تمرینات عالی است. کل مجموعه تیم خیلی جدی و پرانگیزه در حال تلاش هستند که بتوانیم در لیگ روسیه و مهمتر لیگ اروپا و بازی با اسپارتاپراگ به موفقیت برسیم. بعد از حضوری خوب در لیگ قهرمانان اروپا، اکنون شرایط بسیار خوبی وجود دارد که بتوانیم عملکرد خوبمان را در لیگ اروپا هم ادامه دهیم.
×حضور تو در تمرینات روستوف این شائبه را تقویت کرد که ممکن است بر خلاف خبرهایی که منتشر شد تا آخر فصل در روستوف بمانی.
هنوز چیزی مشخص نیست. من الان تمام تمرکزم را روی تمرینات گذاشته ام تا بتوانم پیشرفت لازم را داشته باشم. این هم برای خودم خوب است و هم برای تیم. این بهترین کاری است که اکنون می توانم انجام بدهم.
×یعنی پرونده حضورت در تیمی غیر از روستوف هنوز بسته نشده است؟
نه برای آینده هنوز چیزی مشخص نیست. همانطور که قبلا هم گفته ام پیشنهادی از لیورپول یا تیمهای دیگر که نامشان مطرح شده ندارم. با این حال سعی می کنم بهترین تصمیم را در زندگی فوتبالیم بگیرم.
×از تیم ملی خبر داری؟
بله، خبرها و بعضی حرفها علیه تیم ملی ...
[ مشاهده متن کامل آزمون:برای آینده هیچ چیز مشخص نیست/حرفهاعلیه تیم ملی،حریفان را شاد کرد در خبرگزاری آریا ]اخبار پیشنهادی:





یکشنبه ، ۲۶دی۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن