تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816599527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آل اسحاق: جبهه مردمی انقلاب به دنبال وحدت و یک‌پارچگی است/ می‌خواهیم همه نیروهای اصولگرا را دور هم جمع کنیم/ شاخصه‌های جبهه، انقلابی و غیرانقلابی بودن است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



آل اسحاق: جبهه مردمی انقلاب به دنبال وحدت و یک‌پارچگی است/ می‌خواهیم همه نیروهای اصولگرا را دور هم جمع کنیم/ شاخصه‌های جبهه، انقلابی و غیرانقلابی بودن است
یحیی آل اسحاق معتقد است که جبهه مردمی انقلاب یک جریان فرا حزبی است که هیچ درگیری و ممانعتی برای سایر احزاب ندارد و فقط در مسیر وحدت و همگرایی اصولگرایان قدم برمی‌دارد.
روز نو : یحیی آل اسحاق معتقد است که جبهه مردمی انقلاب یک جریان فرا حزبی است که هیچ درگیری و ممانعتی برای سایر احزاب ندارد و فقط در مسیر وحدت و همگرایی اصولگرایان قدم برمی‌دارد.
 
به گزارش روز نو؛ یحیی آل اسحاق، از اعضای اصلی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، در خصوص جبهه مردمی گفت: به طور حتم تشکیل این جبهه در جهت هم گرایی بیشتر شکل گرفته است و این جریان حزب نیست که بخواهد در موافقت و یا مخالفت احزاب دیگر باشد.
 
وی افزود: این جبهه یک جریان فرا حزبی است و به منظور اینکه مجموعه نیروهای انقلابی را با هم هماهنگ کند، پا به عرصه گذاشته است.
 
آل اسحاق با بیان اینکه دیدگاه این جریان نیز فرا حزبی است، ادامه داد: این جریان چند شاخص دارد که یکی از شاخصه‌ها این است که مردمی است و به مردم توجه دارد.البته این موضوع شعاری نیست و در رویکرد ما گنجانده شده است.
 
این فعال سیاسی اصولگرا افزود: طی بررسی‌ها توجه کردیم که نظام در بسیاری از مواقع موفق و در برخی مواقع نیز ناکامی‌هایی را داشته است. با توجه به برآوردهای که انجام شد متوجه شدیم در آن‌جایی که نظام بر مبانی ارزشی و انقلابی تصمیم‌گیری و مدیریت کرد موفقیت‌های بسیاری را به دست آورد.
 
آل اسحاق تصریح کرد: زمانی که مردم با یک موضوع، فکر و ایده همراه و همگام بودند و اعتماد کردند آن کار به خوبی پیش رفته است.
 
وی ادامه داد: هرگاه مماشات نکردیم و با رفتار انقلابی کار را پیش بردیم، امور پیشرفت کرده است و مدیران و مسئولینی که اصل انقلاب و ولایت فقیه یعنی امام (ره) و مقام معظم رهبری و مجموعه ارزش‌ و ملاک‌هایی انقلاب اسلامی را قبول داشتند به طبع موفقیت خوبی را کسب کرده‌اند.
 
این فعال سیاسی در ادامه باتشریح فعالیت های جبهه متبوعش،گفت: همانطور که از اسم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مشخص است اولا جبهه است و نه حزب. ثانیا مردمی است و ثالثا متکی بر ارزش‌های انقلاب اسلامی است. کار جبهه این است،نیروهای انقلابی را که دارای این ملاک‌ها هستند را در یک ظرف قرار دهد و با ارزش‌های که باعث موفقیت بوده است کشور را در زمینه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و غیره سامان دهند.
 
عضوجبهه مردمی انقلاب اسلامی با بیان اینکه علت اعلام موجودیت هر موضوعی، علت استمرار و بقای آن موضوع نیز هست، خاطرنشان کرد: اگر انقلاب اسلامی بر اساس ارزش‌ها و روش‌ها و موازین خاصی تبدیل شده است به "انقلاب اسلامی" و جایگاه بزرگی در بسیاری از موارد پیدا کرده است، به طور حتم عللی داشته که باعث بقای آن‌ موفقیت‌ها نیز شده است.
 
وی ادامه داد: جبهه مردمی انقلاب اسلامی سعی در عملی کردن این بحث فلسفی دارد؛ یعنی اگر همان روش و سیاست‌های که باعث بقا و موفقیت می‌شود را در پیش بگیریم و تصمیماتمان بر مبنای همان ارزش‌ها و تاکتیک‌ها باشد، انقلاب نیز استمرار پیدا می‌کند. البته تاکید می‌کنم که جبهه مردمی انقلاب نه حزب است و نه مانع احزاب.
 
آل‌اسحاق با اشاره به سخنان اخیر الله کرم مبنی بر لزوم هماهنگی جبهه مردمی با پایداری‌ها ، تصریح کرد: برخی معتقدند که این جریان یک حزب است و به همین دلیل اینگونه برخورد می‌کنند! من عرض می‎کنم این نگاه نگاهی مبتنی بر واقعیت‌ها نیست و می‌گویم که جبهه مردمی هیچ درگیریی با هیچ تشکل و حزبی ندارد.
 
عضوسابق حزب موتلفه با تاکید بر اینکه شاخصه‌های جبهه مردمی، انقلابی و غیرانقلابی بودن است، گفت: قطعا ضد انقلابیون و کسانی که ولایت را قبول ندارند در این جبهه جایی ندارند.
 
آل اسحاق در خصوص آمادگی این جبهه برای انتخابات ریاست جموری سال آتی، خاطرنشان کرد: زمانی که جبهه "مردمی" است تمامی جریانات نیز پشت سر آن هستند و تاکنون حدود 40 حزبی که عنوان اصولگرایی دارند اعلام همراهی و حمایت کرده اند. این جبهه در تلاش است تا نقاط مشترک را با کمک خود احزاب ساماندهی کند .
 
وی با بیان اینکه شورای ائتلاف نیز جزیی از همین مجموعه است، گفت: جبهه مردمی در تلاش است تا همه نیروهای انقلابی را دور هم جمع کند و خودشان تصمیم گیری کنند، اینکه در آینده چه می‌شود مشخص نیست اما هدف فقط اجماع و وحدت است.



تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن