تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798382213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت از بومی‌ها در تیم فوتبال شهرداری/همدانی‌ها صدرنشین شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهرداری همدان پدیده لیگ دسته دوم؛
حمایت از بومی‌ها در تیم فوتبال شهرداری/همدانی‌ها صدرنشین شدند

کراپ‌شده - تیم فوتبال شهرداری همدان


شناسهٔ خبر: 3874774 - پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
استانها > همدان

.jwplayer{ display: inline-block; } همدان-تیم فوتبال شهرداری همدان با اعتماد به بازیکنان بومی در چند سال گذشته قدم‌های مثبتی برداشته و هم اکنون صدرنشین لیگ دسته دوم فوتبال کشور است تا شاید بااتکا به این توان راهی دسته یک شود. خبرگزاری مهر-گروه استان‌ها: تیم فوتبال شهرداری همدان سال گذشته با بازیکنان و کادر فنی و مدیریت بومی دست‌به‌کار بزرگی زد و بااقتدار راهی لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد و نشان داد که با اعتماد به بومی‌های این استان می‌توان قدم‌های بسیار بزرگی برداشت و ثابت کرد که فوتبال همدان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در لیگ دسته دوم فوتبال کشور هم کمتر کسی تصور می‌کرد تیم فوتبال شهرداری همدان با نفرات بومی بتواند نتیجه بگیرد چراکه همه باخت هفته اول را نشان از ضعف تیم فوتبال شهرداری همدان دانستند. اما هفته‌به‌هفته روند نتیجه‌گیری تیم فوتبال شهرداری همدان تغییر کرد و هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که تیم فوتبال شهرداری همدان که کار خود را با باخت آغاز کرده بود در پایان تعطیلات نیم‌فصل لیگ دسته دوم فوتبال کشور به‌عنوان صدرنشین و قهرمان گروه کار خود را به پایان برساند. با آغاز مسابقات در دور نیز تیم فوتبال شهرداری همدان به روند مثبت خود ادامه داد و این تیم از ۱۵ بازی که تا به امروز انجام داده ۸ پیروزی، ۵ تساوی و تنها دو باخت داشته و در کنار این نتایج بهترین‌ها را نیز کسب کرده که بیشترین پیروزی، کمترین باخت و بیشترین گل زده و کمترین گل خورده در کنار (تیم فوتبال کارا شیراز) را هم از آن خودکرده تا با شایستگی تمام در صدر جدول بایستد. واریز ۳ امتیاز بی‌دردسر به‌حساب تیم فوتبال شهرداری همدان در این هفته نیز تیم فوتبال کارا شیراز در همدان حاضر نشد که به‌احتمال فراوان با اعلام کمیته انضباطی این بازی به علم عدم حضور تیم حریف در زمین با نتیجه ۳ بر صفر به سود شهرداری اعلام خواهد شد تا ۳ امتیاز بی‌دردسر به‌حساب شهرداری واریز شود. تیم فوتبال شهرداری همدان نشان داده که با حمایت از ظرفیت‌های بومی این استان‌ هم می‌توان حرفی برای گفتن داشت و تنها ملاک نتیجه‌گیری صرف هزینه‌های هنگفت و چندمیلیاردی نیست و حالا برای نوجوانان و جوانان همدان روزنه امیدی بازشده تا بتوانند با تلاش خود به این تیم برسند و فوتبال همدان حرف برای گفتن داشته باشد.

تیم فوتبال شهرداری همدان در حال حاضر پرچم‌دار فوتبال بومی این شهر است و باید این مسائل به‌خوبی از طرف مسئولان دیده شود و نباید به‌سادگی از کنار آن عبور کنند. با جوانان پرانگیزه و جویای نام وارد لیگ دسته دوم فوتبال شدیم سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به صعود مقتدرانه شهرداری همدان به لیگ دسته دوم اظهار داشت: لیگ دسته سوم فوتبال کشور یک ماراتن بسیار سخت و نفس‌گیر بود که موفقیت در آن بسیار سخت است اما در این لیگ برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری بسیار خوبی داشتیم که درنهایت منجر به صعودمان به لیگ دسته دوم شد. هادی گل محمدی افزود: با صعود به لیگ دسته دوم دینم را به شهرداری ادا کرده و قراردادم نیز تمام‌شده بود و حق طبیعی باشگاه بود که گزینه‌های سرمربیگری فصل آینده خود را بررسی کند و از بنده هم برای لیگ دسته دوم برنامه خواستند و من شرایط خود را برای ادامه کار گفتم و درنهایت به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته دوم ادامه همکاری دادم. وی با اشاره به شرایط بسته شدن تیم فوتبال شهرداری همدان برای لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: روزهای ابتدایی که به باشگاه برنامه دادم شخصاً نظرم این بود که در سال ابتدایی به دنبال تثبیت خود در لیگ دسته دوم باشیم و ۳ سال به بنده فرصت دهند که باقدرت به لیگ دسته اول فوتبال صعود کنیم. شاکله اصلی تیم فصل گذشته را حفظ و چند بازیکن را برای تقویت تیم جذب کردیم سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان خاطرنشان کرد: برای جذب بازیکن هم دو راه داشتیم که یا هزینه میلیاردی کرده و بازیکنانی مطرح جذب کنیم و یا با عده‌ای جوان جویای نام کار خود را شروع کنیم که من شخصاً به دنبال گزینه دوم بودم و از همین رو شاکله اصلی تیم فصل گذشته را حفظ و چند بازیکن را هم‌ برای تقویت تیم جذب کردیم. وی گفت: اعتقاد من این است که ۷۰ درصد فوتبال خارج از مستطیل سبز رقم می‌خورد و ملاک همه مسائل بازیکن نیست و باید بقیه شرایط مهیا باشد. گل محمدی با اشاره به انتخاب کادر فنی بیان کرد: چه در انتخاب کادر فنی و چه بازیکنان باشگاه به‌هیچ‌وجه دخالتی نداشتم و دنبال کادری بودم که با یکدیگر همدل باشند چراکه این موضوع بیشترین تأثیر را در تیم می‌گذاشت و باید بازیکنان حس کنند که کادر فنی اتحاد دارد و پشت سرمربی هستند و به‌جرئت می‌توانم بگویم ما بهترین کادر فنی را داریم. وی عنوان کرد: بهروز معین کمک اول بنده یکی از بهترین مدرسین فدراسیون فوتبال، محمدرضا کیانی مربی دروازه‌بانان تیم که در حال حاضر بالاترین مدرک مربیگری دروازه‌بانی استان را در اختیار دارد، محمدرضا مقدادی پور به‌عنوان مربی بدن‌سازی که بالاترین سطح مربیگری استان را دارد و همچنین محمد بیات به ما کمک می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به آغاز تمرینات برای لیگ دسته دوم گفت: از آنجایی که کار خود را دیر شروع کردیم، فرصت ریکاوری و استراحت کمی داشتیم اما حسن تیم ما این بود که شاکله اصلی تیم فصل گذشته را داشتیم و قرار نبود که از صفر شروع کنیم و بازی‌های تدارکاتی خود را هم با تیم لیگ برتری پرسپولیس تهران و چند تیم دسته یکی و دسته دومی قبل از آغاز فصل برگزار کردیم. وی یادآور شد: بعد از قرعه‌کشی لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروهی قرار گرفتیم که دو تیمی که از لیگ یک سقوط کرده بودند پاس و آلومینیوم هرمزگان و تیم‌هایی که فصل گذشته به دور دوم لیگ دسته دوم صعود کرده بودند کارا شیراز، شاهین بوشهر و شهرداری تبریز در گروه قرار داشتند و به‌زعم اکثر کارشناسان فوتبال گروه سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور گروه مرگ بود و از این نظر کار سختی پیش روی ما قرار گرفت. تیم فوتبال شهرداری همدان با کمترین بودجه بسته‌شده است گل محمدی با اشاره به آغاز مسابقات و باخت برابر تیم فوتبال پاس همدان بیان کرد: ما قبل از آغاز فصل، دوست نداشتیم با پاس در یک گروه قرار بگیریم چون از روز اول این دو تیم در معرض مقایسه قرار می گرفتند و این برای پاسی‌ها گران تمام می‌شد. وی گفت: در ابتدای مسابقات نیز بازی ابتدایی ما برابر پاس قرار گرفت که به نظرم بازیکنان ما نتوانستند این دربی را هضم کنند و شاید اگر این مسابقه هفته چهار یا پنجم بود این باخت برای ما رقم نمی‌خورد. وی افزود: در اکثر مسابقات و تیم‌هایی که بودم با نتایج ضعیف کار را شروع کرده‌ام و امسال هم همین حالت پیش آمد اما هر چه از بازی‌ها گذشت تیم ما بهتر شد و به یک ثبات بسیار خوبی رسیدیم و اوضاع با قهرمانی در نیم‌فصل همراه شد. در حال حاضر کمترین باخت، بیشترین پیروزی، بیشترین گل زده و کمترین گل خورده متعلق به تیم فوتبال شهرداری همدان است سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به اینکه همیشه به دنبال بهترین‌ها هستیم، گفت: در حال حاضر کمترین باخت، بیشترین پیروزی، بیشترین گل زده و کمترین گل خورده متعلق به تیم فوتبال شهرداری همدان است چون اعتقادداریم اگر می‌خواهیم به موفقیتی برسیم باید بهترین‌ها را در کنار هم داشته باشیم. گل محمدی عنوان کرد: در تعطیلات نیم‌فصل دوم نیاز به تقویت چندانی نداشتیم و تنها باید شاکله اصلی خود را حفظ کنیم هرچند در تعطیلات چهار بازیکن خود را هم از دست دادیم و در مقابل چند بازیکن بومی را جذب کردیم اما خوشبختانه تیم ما ازنظر مهره مشکلی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان بابیان اینکه یکی از دلایل موفقیت ما توجه به معنویت است، گفت: ما قبل از هر بازی به گلزار شهدا می‌رویم و قبل از بازی آیت‌الکرسی می‌خوانیم و از زیر قرآن رد می‌شویم و معنویت خاصی در تیم ما وجود دارد که باعث موفقیت ما شده است. گل محمدی افزود: از غیرت و جنگندگی تمام بازیکنان و زحمات کادر فنی، مدیریت باشگاه، اعضای هیئت‌مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان و اعضای شورای شهر و شهردار همدان برای حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان تشکر می‌کنم. اهداف و سیاست‌گذاری شهرداری همدان حمایت از بازیکنان و کادر فنی بومی است مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در بخش‌های مختلفی ورزشی نظیر محلات، شهروندی، همگانی، کارمندی و قهرمانی و حرفه‌ای فعالیت می‌کند. امیرحسین اسکندریان با بیان اینکه تیم‌های ما در بحث قهرمانی و حرفه‌ای در لیگ‌های مختلف حضور دارند، گفت: یکی از این رشته‌ها فوتبال است که در این رشته در رده‌های مختلف نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان فعالیت می‌کنیم. امیرحسین اسکندریان افزود: در لیگ دسته سوم فوتبال کشور تیم شهرداری را به نحوی بستیم که از مربیان، بازیکنان و کادر فنی بومی استفاده کنیم و نسبت به برنامه‌ای که داشتیم به گزینه سرمربیگری هادی گل محمدی رسیدیم و وی باقدرت کادر فنی و بازیکنان را انتخاب کرد بطوریکه بیش از ۸۰ درصد بازیکنان ما در لیگ دسته سوم بومی بودند و درنهایت با همدلی از لیگ دسته سوم به لیگ دسته دوم صعود کردیم که این اتفاق برگ زرینی در کارنامه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اهداف و سیاست‌گذاری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: یکی از اهداف و سیاست‌های ما اعتماد به بازیکنان و کادر فنی بومی بود و شاکله اصلی تیم فصل گذشته خود را حفظ کردیم. اسکندریان خاطرنشان کرد: همه اعضای شورای شهر و شهرداری همدان به‌اتفاق از بومی‌گرایی حمایت کردند و از همین رو ما همان بازیکنان لیگ دسته سوم را حفظ و دوباره هادی گل محمدی را به‌عنوان سرمربی لیگ دسته دوم انتخاب کردیم. وی با اشاره به سقف قرارداد و بودجه تیم بیان کرد: سقف قرارداد بازیکنان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور ۲۵ میلیون تومان بود و حتی رقمی که با بسیاری از بازیکنان تیم بستیم بسیار کمتر از این رقم است اما خیلی از تیم‌های لیگ دسته دوم بسیار بیشتر از این ارقام با بازیکنان خود قرارداد بسته‌اند و شاید کف قرارداد بسیاری از تیم‌ها ۵۰ میلیون تومان باشد. بودجه تیم فوتبال شهرداری همدان نزدیک به یک میلیارد تومان است مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: کل بودجه تیم فوتبال شهرداری همدان نزدیک به یک میلیارد تومان است که آن‌هم با توجه به هزینه سفرهایی که انجام می‌دهیم به‌جرات می‌توانم بگویم در مقابل خیلی از تیم‌ها نظیر شهرداری تبریز و حتی پاس تیم ما با کمترین هزینه بسته‌شده است. اسکندریان بابیان اینکه یکی از سخت‌ترین کارها مدیریت در ورزش است، گفت: در تمامی بازی بدون استثنا در کنار تیم بودیم تا به اعتمادبه‌نفس بازیکنان و نتیجه‌گیری تیم کمک کنیم چراکه مشکلات در همه تیم‌ها وجود دارد.

وی یادآور شد: مشکلات و اختلاف همیشه در همه تیم‌ها وجود دارد و در مقطع استعفای سرمربی تیم تنها دغدغه سرمربی و ما ادامه روند نتیجه‌گیری خوب تیم بود و ما تمام تلاش خود را کردیم تا انتظارات سرمربی و بازیکنان را برطرف کنیم. تیم فوتبال شهرداری همدان متعلق به همه مردم است مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان بابیان اینکه تیم فوتبال شهرداری همدان متعلق به همه مردم استان‌همدان است، بیان کرد: بعضی‌ها تصور می‌کنند شهرداری متعلق به این شهر نیست درصورتی‌که تیم فوتبال شهرداری همدان یک تیم مردمی بوده است. وی با بیان اینکه بودجه دولتی در شهرداری دیده نمی‌شود، گفت: انتظار می‌رفت تا به امروز به‌غیراز مجموعه شورای شهر و شهرداری سایر دستگاه‌ها هم در  حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان قدمی بردارند. اسکندریان افزود: از مدیریت ارشد دستگاه ورزش استان انتظار می‌رود سری به تیم ما بزنند و از تیم حمایت کنند چراکه ما تابه‌حال حتی یک توپ هم از اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان نخواسته‌ایم و تنها به ما زمین داده‌اند که اگر آن‌هم نمی‌دادند کم‌لطفی محض بود. وی بابیان اینکه پاداش صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته دوم به‌طور کامل پرداخت‌شده است، گفت: تقریباً از لیگ دسته سوم فوتبال کشور نیز به کسی بدهی نداریم. مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: تیم فوتبال شهرداری همدان متعلق به مردم است و انتظار داریم مسئولان استان در کنار تیم باشند و از ما حمایت کنند تا در قدم اول به دور بعدی لیگ دسته دوم صعود کنیم و درنهایت بتوانیم به لیگ دسته یک فوتبال کشور برویم تا باز هم افتخاری برای مردم همدان باشیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن