تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817352049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانه احزاب، اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان را از توهم خارج خواهد کرد - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
احزاب
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان اصفهان، گفت: خانه احزاب زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا همه فعالان حزبی استان در فضایی سالم و آرام به بحث و تبادل‌نظر پیرامون مسائل مختلف سیاسی بپردازند و دیدگاه‌های خود را آزادانه و دوستانه مطرح کنند، بنابراین بدون شک تحقق این ایده می‌تواند طرفین را از توهماتی که بعضاً در آن‌ها گرفتار شده‌اند خارج کند. رسول حامدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در واکاوی علل و عوامل عدم تشکیل خانه احزاب پس از گذشت بیش از شش ماه از وعده استاندار اصفهان در این خصوص با اظهار بی‌اطلاعی از چرایی محقق نشدن آن، اظهار کرد: بحث تأسیس خانه احزاب در استان اصفهان چندین بار توسط استاندار در جلسات مشترک مورد اشاره قرار گرفته بود و ایشان وعده دنبال کردن آن را نیز داده بود. حتی قرار شد که رییس خانه احزاب تهران با حضور در یکی از جلسات مشترک احزاب در استانداری حاضر شده و تجربیات خود را با سیاسیون استان اصفهان به اشتراک بگذارد که البته محقق نشد.

وی بابیان اینکه تأسیس خانه احزاب در اصفهان به سالم‌سازی فضای سیاسی شهر و استان منجر خواهد شد، اضافه کرد: خانه احزاب زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا همه فعالان حزبی استان در فضایی سالم و آرام به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف سیاسی بپردازند و دیدگاه‌های خود را آزادانه و دوستانه مطرح کنند. بنابراین بدون شک تحقق این ایده می‌تواند طرفین را از توهماتی که بعضاً در آن‌ها گرفتار شده‌اند خارج کند.

شفاف سازی فضا با تشکیل خانه احزاب

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان اصفهان با تأکید بر اینکه خانه احزاب در اصفهان به شفاف‌سازی فضا حتی در نگاه مردم نیز می‌انجامد، گفت: سیاسیون اصفهان در صورت وجود خانه احزاب می‌توانند رو در رو با یکدیگر گفت‌وگو کنند، مسائل را شفاف‌سازی کرده و اختلاف نظرهای خود را نیز بر طرف کنند. این مسئله برای مردم نیز سودمند خواهد بود چراکه پس از شفاف‌سازی‌های صورت گرفته مردم در ایام هر انتخابات می‌توانند در فضایی به دور از احساسات یا ظواهر و تنها بر پایه تعقل و منطق کاندیدای شاخص خود را انتخاب کرده و به صحنه‌های سرنوشت‌ساز بفرستند.

حامدیان  بدون پاسخ دادن به این پرسش که جریان اصول‌گرایی برای مثال دچار چه توهماتی در قبال جریان اصلاح‌طلبی استان است، تصریح کرد: به‌هرحال تصوراتی بوده است. نمی‌دانم، قضاوت کردن اکنون مشکل است. این‌ها زمانی مشخص می‌شود که زمینه مباحثه میان احزاب در خانه احزاب فراهم شود چراکه عدم گفت‌وگو میان طرفین طبیعتاً به بیشتر شدن شکاف‌ها و اختلاف‌ها خواهد انجامید و به ضرر جامعه اسلامی تمام خواهد شد.

وی جلسات وفاق احزاب در استانداری اصفهان را مطلوب توصیف کرد و در پاسخ به اینکه چگونه ممکن است جلسات را بدون رسیدن به نتیجه مطلوب ارزیابی کرد، گفت: بله، درست است اقدامی برای تأسیس خانه احزاب تاکنون صورت نگرفته است، اما همین جلسات مشترکی که به همت استاندار اصفهان تاکنون صورت گرفته هم بی‌نتیجه نبوده، دست‌کم زمینه تأسیس خانه احزاب را فراهم کرده است.

اصفهان دومین استان برخوردار از خانه احزاب باشد

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری اضافه کرد: متولی ایجاد خانه احزاب وزارت کشور است، این خانه در تهران نیز به‌تازگی توسط وزارت کشور افتتاح شده و اصفهان این پتانسیل را دارد که پس از استان تهران دومین استان برخوردار از خانه احزاب باشد.

حامدیان در واکاوی عملکرد وزارت کشور خاطرنشان کرد: عملکرد کلی وزارت کشور در بخش‌هایی مانند تأسیس خانه احزاب و یا آرام‌سازی فضای سیاسی کشور مطلوب بوده است، اما نسبت به برخی دیگر از اقدامات این وزارتخانه‌ها نیز نقدهایی وجود دارد که از عمده‌ترین آن‌ها می‌توان به نحوه انتخاب استانداران و فرمانداران در دولت تدبیر و امید اشاره کرد. به نظر می‌رسد برخی انتخاب‌ها متناسب با مشی اعتدالی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به نتایج جلسه اخیر مجمع اصول‌گرایان تهران با حضور باهنر و لاریجانی اظهار کرد: این مجمع در آخرین جلسه خود به جمع‌بندی خاصی نرسید. ممکن است برخی افراد اصول‌گرا دیدگاه‌های خاصی را درباره فرد یا افرادی داشته باشند، اما این یک تصمیم کلی و وفاق جمعی نیست. مقدمات برای اعلام کاندیدای شاخص فراهم شده است، اما از این که آیا جمع‌بندی خاصی روی فردی مشخص صورت گرفته است یا خیر بی‌اطلاع هستم.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره چگونگی انتخاب کاندیدای جریان اصول‌گرایی برای انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اعتقاد دارم که گزینه‌های نهایی درست مانند انتخابات هفتم اسفند سال 94 باید پس از وفاق همه گروه‌ها و جریان‌های اصول‌گرایی و از مجمع اصول‌گرایان استان مشخص شود و جز این راه دیگری نمی‌توان برای انتخابات پیش رو متصور بود. انتهای پیام


یکشنبه / ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ / ۰۹:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن