تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816780290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دقیقی: سیاه‌جامگان وعده‌هایش را عملی نکرد :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دقیقی: سیاه‌جامگان وعده‌هایش را عملی نکرد
مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان باتوجه به عدم حضورش برسر تمرینات می‌گوید که باهماهنگی آقای عزیزی و کادرفنی بر سر تمرینات حاضر نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی درباره عدم حضورش در تمرینات سیاه‌جامگان و شرایط فعلی اش گفت: «مسئولان باشگاه سیاه‌جامگان به دلیل آنکه می‌دانند نمی‌توانم به تیم دیگری بروم مبلغ قراردادم را پرداخت نکردند، آنها حتی در سه تاریخ مختلف به من قول واریز پول دادند که هیچ یک را عملی نکردند. بعد با من تماس گرفتند و گفتند در لیست خروجی قرار دارم، خروجی که علتش فنی نیست و تنها مشکل آنها عدم پرداخت مبلغ قرارداد من است.»  
وی در ادامه افزود: «بعد از جدایی از ماشین‌سازی به سیاه‌جامگان پیوستم. متاسفانه در اینجا فقط 10درصد پرداختی داشتم آنها به جز آن هیچ یک از وعده‌هایشان را عملی نکردند حتی جایی برای اسکان خانواده‌ام مهیا نکردند.»   در هتلی که مستقر بودم به دلیل عدم پرداختی‌هایشان و نارضایتی مسئولین هتل از باشگاه سیاه‌جامگان، گواهینامه‌ام را به صورت قرضی گرفتند تا اینکه امروز در نهایت خودم مبلغ بدهی‌ اسکانم را از جیب پرداخت کردم.»  
او علت نبودش در تمرینات را اینطور عنوان کرد: «عدم حضورم در تمرینات با هماهنگی کادرفنی و آقای عزیزی صورت گرفته، از امروز تا پیش از دیدار با ذوب‌آهن در تمرینات طبق وعده‌ای که با باشگاه داشته‌ام حاضر می‌شوم. قبل از شروع نیم فصل دوم با بندی که در قراردادم وجود دارد می‌توانم از سیاه جامگان جدا شوم و به صورت یک طرفه قراردادم را فسخ کنم و بازیکن آزاد شوم، اما دیگر نمی‌توانم در تیم دیگری حضور داشته باشم و باید به خانه بروم اما عزت‌نفسم را حفظ می‌کنم و ترجیح می‌دهم یک نیم فصل در خانه باشم تا آنکه چنین رفتارهایی را در فوتبال شاهد باشم. البته این را هم بگویم اگر همه چیز منطقی پیش برود و اگر باشگاه سیاه‌جامگان تعهداتشان را عملی کند در ادامه لیگ در خدمتش خواهم بود و برایش به میدان می‌روم.»  
مهاجم سیاه‌جامگان در پایان خاطرنشان کرد: «آقای عزیزی جزو بهترین‌های فوتبال ایران هستند و همیشه به حضور در کنارشان افتخار کرده‌ام. ایشان جزو مربیان بامرام لیگ‌برتر هستند، معتقدم جایگاه ایشان خیلی بالاتر از این‌جاست. با احترامی که برای آقای عزیزی قائلم با وجود حاشیه‌هایی که از ابتدا همراه این تیم بوده و این تیم را با چالش مواجه کرده دیگری نمی‌خواهم حاشیه‌ساز بعدی من باشم با آرزوی موفقیت کنار می‌کشم؛ اگرچه حقم را باید مسئولین باشگاه سیاه‌جامگان تمام و کمال پرداخت کنند اما همانطور که گفتم با عملی نشدن وعده‌‌شان تا روز پنجشنبه در تمرینات حضور پیدا می‌کنم و بعد از آن از جمع مشهدی‌ها جدا می‌شوم.»

16:39  1395/10/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن