تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814218447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیطنت روزنامه سعودی بعد از استعفای کی‌روش | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: یکی از روزنامه‌های عربستان سعودی تیتر شیطنت‌آمیزی برای استعفای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به کار برده است.

به گزارش تراز ، استعفای کارلوس کی روش از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا بخصوص کشورهای عربی داشته است. اکثر رسانه ها به نقل از خبرگزاری DPA آلمان به ماجرای کناره گیری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ورود و آنرا منعکس کرده اند. با این حال شکل این انعکاس در رسانه های کشورهای عربی متفاوت است و هر کدام بهره برداری خاص خود را از این خبر داشته اند.

به عنوان مثال می توان به گزارش روزنامه «المدینه» عربستان اشاره کرد که به این موضوع به شکل عجیبی ورود کرده است. در این گزارش با تیتر «سرمربی ایران فرار کرد»، آمده است: «رسانه های ایرانی روز گذشته از استعفای کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی این کشور خبر دادند. تاکنون مناقشات زیادی پیرامون نحوه اداره تیم ملی ایران توسط کارلوس کیروش، در این کشور صورت گرفته است.

برخی از سرمربی‌ان تیم‌های باشگاهی در ایران از اردوی آمادگی اخیر تیم ملی این کشور در دبی به شدت ابراز ناراحتی و اعلام کردند که برگزاری این اردو در این برهه از زمان، ضروری نبوده است. کارلوس کیروش، سرمربی تیم ملی ایران پس از پایان اردوی آمادگی این تیم در دبی، بدون اطلاع دادن به فدراسیون فوتبال ایران، تصمیم گرفت در دبی بماند.»


منبع: مهر

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 19 دى 1395 - 09:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن