تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817452969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دونالد ترامپ متعصب است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



دونالد ترامپ متعصب است
روز نو : جي‌. کي. رولينگ، نويسنده رمان‌هاي «هري پاتر» در نامه‌اي که اخيرا براي بنياد «پن» آمريکا نوشته، رئيس‌جمهوري جديد اين کشور را «متعصب» خوانده است. 

اسکاتس‌من نوشت: جي. کي. رولينگ، رمان‌نويس مشهور انگليسي و خالق هفت‌گانه هري پاتر، در نامه‌اي که خطاب به بنياد پن آمريکا نوشته، در دفاع از آزادي بيان، دونالد ترامپ، رئيس‌جمهوري جديد ايالات‌متحده آمريکا را «متعصب» خطاب کرده است. رولينگ از نوامبر و در بحبوحه رقابت نامزدهاي رياست‌جمهوري آمريکا، به مخالفت با ترامپ برخاست و اظهارات تندي درباره او منتشر کرد. او که از سال ۱۹۹۳ در اسکاتلند زندگي مي‌کند، اخيرا در دسامبر، نامه‌اي به اعضاي مرکز پن نوشت و در آن عنوان کرد: «رويدادهاي ماه گذشته، بسياري از آمريکايي‌ها را شوکه و از خود بيخود کرده است. مسائل بسياري در مرحله‌اي ناپايدار و نهادهاي ارزشمند در معرض خطر بالقوه قرار گرفته‌اند.» نويسنده «خلأ موقت» و «کرم ابريشم» در ادامه آورده است: «ماه گذشته، من به بنياد پن آمريکا در نيويورک پيوستم و با وجود تعجب برخي، از آزادي بيان دونالد ترامپ دفاع کردم. آن زمان من گفتم که آزادي بيان او، از آزادي من براي اينکه او را متعصب بخوانم، حمايت مي‌کند. ترامپ به‌طور کامل از آزادي بيان خود سود جسته؛ حالا نوبت بقيه ماست تا از حق آزادي بيا‌نمان استفاده کنيم.»

نويسنده هري پاتر در ادامه عنوان کرده است: «اگر ما الان حرف نزنيم، حق صحبت‌کردنمان در آينده‌ را به خطر مي‌اندازيم.» رولينگ از زمان انتخاب ترامپ به‌عنوان نامزد حزب جمهوري‌خواه تا برگزيده‌شدنش به‌عنوان رئيس‌جمهوري آمريکا، واکنش‌هاي تندي نسبت به او نشان داده و اين مسئله باعث شده است برخي از کاربران توئيتر که او را دنبال مي‌کنند، بگويند: 

«رياست‌جمهوري آمريکا به يک نويسنده انگليسي چه ربطي دارد؟» رولينگ در پاسخ به يکي از همين اعتراض‌ها گفته بود: «وقتي مردي اين‌قدر ناآگاه و فردي که بازي‌دادنش آسان است، تا نوک دماغش به کدهاي هسته‌اي نزديک مي‌شود، اين مسئله به همه ربط دارد.»

رولينگ در يکي از تندترين توئيت‌هايش، ترامپ را در زمان نامزدي حزب جمهوري‌خواه، با ولدمورت، شخصيت منفي داستان‌هاي جادوگري هري پاتر مقايسه کرد. او در پاسخ به مقاله‌اي با عنوان «به اين دليل، مردم تاجر آمريکايي، دونالد ترامپ را لرد ولدمورت مي‌خوانند»، نوشت: «چه وحشتناک؛ ولدمورت اصلا به بدي ترامپ نبود.»

نويسنده «آواي فاخته»، همچنين در روز ششم اکتبر در توئيترش نوشت: «اگر همه ما همزمان ctrl-alt-del را بگيريم، شايد بتوانيم سال ۲۰۱۶ را به زور، ريبوت (دوباره راه‌اندازي)‌کنيم.»




تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن