تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817417332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلترینگ هوشمند سایت‌های غیراخلاقی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره فیلترینگ سایت‌ها گفت: سایت های غیراخلاقی هوشمندانه بسته می شود.

به گزارش مهر، محمود واعظی چهارشنبه شب در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی در گفتگو با خبرنگاران در تنکابن درباره فیلترینگ سایت ها اظهار داشت: سیاست دولت بر این بوده که تکلیف و سیاست خود را با مردم روشن کند، از اینرو سایت‌های غیراخلاقی و ضد دینی که با نشانه گرفتن افکار جوانان اعتقاداتشان را موردحمله قرار داده است، هوشمندانه فیلترینگ می شود.

وی عنوان کرد: همچنین سایت‌های دیگری وجود داشته و مردم از آن استفاده می‌کنند اما قیم مردم نیستیم و لذا بافرهنگ سازی می‌توانیم مردم را در تصمیم‌گیری‌هایشان هدایت کنیم.

وزیر ارتباطات درباره بحث اشعهٔ ناشی از اینترنت و موبایل گفت: هیچ‌گونه مشکلی در خصوص اشعهٔ موبایلی نداریم چراکه استانداردهای بین الملی که برای همه کشورها در نظر گرفته شد در ایران هم استانداردها رعایت می شود.

واعظی درباره کاهش قیمت اینترنت گفت: سال گذشته چند بار کاهش قیمت اینترنت را در دستور کار و به‌صورت اجرایی انجام دادیم اما سرعت اینترنت در حال حاضر ارتقا یافته و به دنبال این هستیم در آینده نیز قیمت اینترنت کاهش یابد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: با توجه به اینکه وزارت ارتباطات مسئولیت کمیسیون مشترک با روسیه، آذربایجان و ترکیه را عهده‌دار است تلاش کردیم از مسئولیتی که در مازندران به‌عنوان معین در اقتصاد مقاومتی داریم در امر صادرات مطابق با ظرفیت استان استفاده کنیم.

وی گفت: تقریباً با همهٔ کشورهایی که مراوده داریم سعی کردیم یک بازار برای کیوی، مرکبات و بقیه محصولات استان فراهم کنیم وفراتر از آن با پنج کشور روسیه، ارمنستان، قزاقستان، قرقیزستان و بلاروس مذاکراتی را شروع کردیم، همچنین رئیس‌جمهور نیز در سفر دو هفته اخیر که داشتند به موضوع تجارت ترجیحی اشاره و پرداختند.

وزیر ارتباطات ادامه داد: روسای این ۵ کشور در جلسه بسیار مهمی در ۲۶ دسامبر که در ایروان داشتند تصویب کردند با ایران در ارتباط با گام اول در زمینه تجارت تعرفه ترجیحی موافقت‌نامه امضا کنند و قدم بعدی نیز در ارتباط با موافقت‌نامه تجارت آزاد بود که خوشبختانه درگذشته در ارتباط با برخی از اقلام موافقت‌نامه‌هایی را با روسیه امضا و دریافت کردیم.

واعظی تصریح کرد: ما در تلاش هستیم برای کیوی و سایر مرکبات تعرفه صادرات کاهش پیدا کند تا برای صادرکنندگان صرفه اقتصادی داشته باشد، همچنین یک سفر به آستاراخان در خصوص صادرات با تجار استان‌های مرزی داشتیم که مقرر شد این‌گونه جلسات در سطح استان‌های داخل کشور نیز داشته باشیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد مشکلات قرارداد گاز با ترکمنستان گفت: ما به دنبال قطع گاز نبودیم و درواقع این دومین بار است که ترکمنستان در زمستان گاز ما را قطع می‌کند و وقتی قرار بر قطع همکاری وقطع گاز شد معاون وزیر نفت به ترکمنستان سفر کرد مذاکراتی در آنجا صورت گرفت که به نتیجه نرسیدند، لذا قرار شد که به‌سرعت تولید گاز را افزایش دهیم.

وزیر ارتباطات ادامه داد: دستورالعملی به‌تمامی دستگاه‌های دولتی داده شد تا میزان درجه حرارت گاز را کاهش دهند و اگر در مقطعی که هوا سرد شود دو تا از نیروگاه‌هایی که از شهر فاصله زیادی دارند در چند روزی که هوا سرد می‌شود مازوت جایگزین مصرف گاز می شود تا از این طریق گاز نیروگاه به مردم انتقال داده شود و خوشبختانه با این برنامه‌ریزی انجام‌شده مردم با کوچک‌ترین مشکلی در خصوص قطعی گاز روبرو نمی‌شوند.

وی در خصوص عملکرد عمرانی در استان مازندران گفت: کارهای عمرانی زمان‌بر است اما باانگیزه و استعداد خوب در مسئولین اجرایی استان مازندران بسیار خوش‌بین هستم که مسائل و مشکلات در پیش رو به‌زودی از میان برداشته خواهد شد.



۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن