تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802666904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رمضانی از جدایی پرحرف‌وحدیث می‌گوید :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رمضانی از جدایی پرحرف‌وحدیث می‌گوید
مجتبی رمضانی هافبک تیم نساجی در نهایت در جمع خونه‌به‌خونه‌ای‌ها قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک سابق نساجی که به دلیل مشکلات مالی از جمع قائمشهری‌ها جدا شده بود در جمع شاگردان علیرضا مرزبان قرار گرفت. با او درباره علت ترک نساجی، حضور در جمع بابلی‌ها و مسائل دیگر صحبت کردیم. انتقال او در حال حاضر مهمترین خبر فوتبال دو شهر بابلسر و قائمشهر است.
گفت‌وگوی ما با او را در زیر می‌خوانید:
نساجی به تعهدش عمل نکرد و جدا شدم
بندی در قراردادم با نساجی داشتم و اینکه خیلی منتظر ماندم تا آنها به آن بند و تعهدشان عمل کنند که پس از اجرایی نشدن این مساله از آنها جدا شدم. با یکی از نزدیکان باشگاه در ارتباط بودم تا روز شنبه هم بخاطر نساجی صبر کردم که خریدار جدید به باشگاه آمد با بچه‌ها بر سر تمرین رفتیم اما وقتی دیدم خبری نشد با همه خداحافظی کردم و به همه گفتم که دیگر برنخواهم گشت و جالب اینکه همه به من گفتند برو؛ بعد از سه، چهار برگشتم که متاسفانه کار از کار گذشته بود. نمی‌توانستم امروز و فردا کنم و آینده خودم را خراب کنم.
حضور آقای کریمی موثر بود
با وجود برگشت آقای پرهام هنوز هیچ چیز مشخص نشده اما می‌گویند می‌خواهیم با قدرت تیم‌داری کنیم و من برای این و هوادارانش آرزوی موفقیت دارم. من هم دوست داشتم در استان خودم باشم و به تیم استان خودم کمک کنم دیگر آنکه به دلیل مسائل خانوادگی که خیلی‌ها در جریان هستم با خونه به خونه قرارداد بستم. البته حضور آقای کریمی افتخار فوتبال ایران و آسیا من را به سمت این تیم کشاند.آقای کریمی آدم بزرگی‌اند و مدیرفنی تیم خونه به خونه هستند و قطعا نظر مدیرفنی در این جذبم دخیل بوده است.
تخلفی نکرده ام
خیلی‌ها درگیر این مطلب بودند که چطور با وجود حضورم در دو تیم به خونه به خونه آمدم، برای اطلاع عموم باید بگویم که یک بازیکن می‌تواند در طول یک سال با 3 تیم قرارداد امضا کند و فسخ کند و در دو باشگاه می‌تواند بازی کند چون من در سایپا هیچ بازی‌ای نکردم و هیچ بازی‌ای جز 18 نبودم می‌توانم با یک باشگاه دیگر ثبت و بازی کنم. پس در واقع شما می‌تواند با 3 باشگاه قرارداد امضا کنید و در دو تیم بازی کنید. من سایپا اصلا بازی نکردم پس به طور قطع می‌توانم یک تیم دیگر بازی کنم این را آقای هوشنگ نصیرزاده کارشناسی حقوقی فدراسیون بارها و بارها گفته‌اند این یک قانون است و موضوع نیست که اعلام شود همه این را می‌دانند. آنهایی که می‌گویند نمی‌توانم از نساجی بروم قطعا از این قانون اطلاع ندارند.
هواداران می‌دانند چرا جدا شدم
جدایی‌ام از نساجی اتفاق‌ فوتبالی است علاوه برآنکه هر کسی آینده خودش را هم در نظر می‌گیرد. من خیلی برای نساجی صبر کردم و می‌توانید از یکی از نزدیکان این باشگاه سوال کنید، با وجود آنکه خونه به خونه و نساجی دو تیم هم استانی هستند نباید این تناقض به وجود بیاید و هواداران فکر دیگری درباره رفتن من کنند. بعید می‌‌دانم تماشاگران نساجی بخواهند توهینی به حضورم در خونه‌به‌خونه کنند.
تمرین نداشتم در بازی به اهواز نرفتم
به دلیل دیر اضافه شدنم به تیم خونه به خونه و تمرین نداشتنم با آنها مقابل استقلال اهواز به میدان نخواهم رفت. با وجود آنکه 2 هفته‌ای از رقابت‌های دور رفت می‌گذرد و تمرین آنچنانی نداشته‌ام اما تمام تلاشم را خواهم کرد تا به هماهنگی با این تیم برسم و برای این تیم بابلی مثمرثمر واقع شوم.

17:54  1395/10/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن