تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817514179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبارزه با مواد مخدر یک وظیفه همگانی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بناب عنوان شد؛
مبارزه با مواد مخدر یک وظیفه همگانی است

مبارزه با مواد مخدر


شناسهٔ خبر: 3868520 - چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
استانها > آذربایجان شرقی

.jwplayer{ display: inline-block; } بناب - فرماندار بناب بر ضرورت برگزاری کلاس های آموزشی و اطلاع رسانی برای همگانی کردن بحث مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد. به گزارش خبرنگار مهر، نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب در حالی پیش از ظهر چهارشنبه برگزار شد که بر اساس گفته فرماندار این شهرستان، برابر ارزیابی بعمل آمده از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب رتبه چهارم این استان را به خود اختصاص داده است. مبارزه با مواد مخدر باید به یک وظیفه همگانی تبدیل شود ولی الله فرج اللهی فرماندار بناب در این نشست با اعلام این مطلب اظهار داشت: این ارزیابی شامل تعداد تشکیل جلسات، پیگیری و انجام مصوبات و برگزاری کلاس های آموزشی است و شهرستان بناب بعد از شهرستان های هشترود، سراب و ورزقان در رتبه چهارم استان قرار گرفته است. وی سپس با بیان اینکه برای قرار گرفتن شهرستان بناب در رتبه چهارم قانع نیستیم؛ تصریح کرد: معلوم نیست بر اساس کدام معیارها، آیتم و شاخص ها این ارزیابی صورت گرفته و انتظار ما این است که شهرستان بناب بایستی با شهرستان های بزرگ استان مورد مقایسه و ارزیابی قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب همچنین با اذعان به اینکه جایگاه چهارم استان را قبول نداریم؛ تأکید کرد: جا دارد از تلاش های شبانه روزی فرماندهی و عوامل نیروی انتظامی شهرستان و نیز همکاری و تغذیه اطلاعاتی و اطلاع رسانی سپاه پاسداران، اداره اطلاعات، دادستان عمومی و انقلاب و ظرفیت بسیج در بحث مبارزه با مواد مخدر تقدیر و تشکر کنیم. فرج اللهی با اشاره به اینکه در سایه زحمات و تلاش صورت گرفته امروز دیگر معتاد تابلو در بناب نداریم؛ گفت: وی درعین حال افزود: البته از وضعیت موجود قانع و راضی نیستیم و انتظار داریم همچنان تشکیل کلاس های کمیته آموزش شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان استمرار یابد. نماینده عالی دولت در بناب ایام دهه مبارک فجر را بهترین فرصت برای اطلاع رسانی و تشکیل کلاس های آموزشی مضرات اعتیاد و مواد مخدر دانست و کمیته آموزش را مکلف کرد در این ایام نسبت به تشکیل کلاس های آموزشی برای آگاهی دهی به مردم و همچنین برگزاری نمایشگاه های متعدد با موضوع اعتیاد در ایام دهه فجر اهتمام داشته باشند. فرج اللهی همچنین بر ضرورت برگزاری کلاس های آموزشی و اطلاع رسانی اشاره و بر همگانی کردن بحث مبارزه با مواد مخدر تأکید و خاطرنشان کرد: از آنجایی که خانواده هایی هستند که گرفتار اعتیاد بوده و از عواقب اعتیاد و مواد مخدر ناله می کنند لذ ا لازم و ضروری است بحث خبر رسانی و مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز نیز در جامعه همگانی شود و تمام آحاد جامعه نسبت به موضوع مواد مخدر و اعتیاد حساس باشند. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت پیگیری و انجام مصوبات این شورا از مسئولان و اعضای کارگروه خواست رأساً در جلسات آتی شرکت کنند و تصریح کرد: در غیر این صورت از جلسه آینده عذر آن ها خواسته خواهد شد و فردی که در این جلسات حاضر می شود باید فرد ثابتی باشد تا در قبال مصوبات نشست پاسخگو باشد. کشف ۱۲۲ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۳۳۷ قاچاقچی در بناب فرمانده نیروی انتظامی بناب نیز در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این نیرو گفت: طی ۹ ماه گذشته مقدار ۱۲۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ۳۳۷ قاچاقچی نیز دستگیر و ۷ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

سرهنگ رمضان اللهوردیان با اشاره به افزایش چهار درصدی میزان کشفیات مواد مخدر در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار کرد: جا دارد از همکاری های نزدیک فرمادهی سپاه ناحیه بناب، ریاست اداره اطلاعات و همکاران آن ها و دادستان شهرستان در بحث مبارزه با مواد مخدر تقدیر و تشکر نمایم. فرمانده نیروی انتظامی بناب از آمادگی این نیرو برای تشکیل نمایشگاه های مواد مخدر خبر داد و پیشنهاد کرد این نمایشگاه های عکس در محلات آسیب پذیر تشکیل شود و همچنین بر مبارزه بی امان با معضل مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر تأکید کرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن