تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817411605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله روزنامه جوان به سحر قریشی / مردم برای کدام رزومه‌تان باید دم در خانه‌تان جمع شوند؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: حمله روزنامه جوان به سحر قریشی / مردم برای کدام رزومه‌تان باید دم در خانه‌تان جمع شوند؟
ماجرای نقش گرفتن و بازی کردن برخی از بازیگرها در تلویزیون ماجرای جالبی شده است؛ پر از تناقض و حرف‌های ضد و نقیض. این دسته از بازیگرها خیال می‌کنند مردم صرفاً برای دیدن آنها پای تلویزیون می‌نشینند و اگر آنها از طریق قاب سیما دیده نشوند، مردم دیگر برنامه‌های تلویزیون را تماشا نخواهند کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

 روزنامه جوان نوشت: ماجرای نقش گرفتن و بازی کردن برخی از بازیگرها در تلویزیون ماجرای جالبی شده است؛ پر از تناقض و حرف‌های ضد و نقیض. این دسته از بازیگرها خیال می‌کنند مردم صرفاً برای دیدن آنها پای تلویزیون می‌نشینند و اگر آنها از طریق قاب سیما دیده نشوند، مردم دیگر برنامه‌های تلویزیون را تماشا نخواهند کرد.

وقتی بازیگری پیشنهادهایش كم می‌شود، میزان صحبت‌ها و اظهارنظرهای عجیب و غریبش افزایش می‌یابد. همان بازیگرهایی که تا چند سال پیش در سریال‌های معمولی سیما بازی می‌كردند و در گفت‌وگوهای‌شان فقط از تلویزیون تعریف و تمجید می‌كردند، حالا با كم‌كار شدن‌شان تند‌ترین انتقادها را به صداوسیما وارد می‌كنند. سحر قریشی یكی از بازیگرانی است كه از طریق تلویزیون و با سریال «دلنوازان» به شهرت رسید. او زمانی در گفت‌وگوهایش مدام لب به تمجید از كارگردان‌های تلویزیون می‌گشود و زمانی را که سریالی كه در آن مشغول بازی بود از تلویزیون پخش می‌شد، دوره موفق سیما می‌دانست.

اما الان كه قریشی به هر دلیلی در سریال‌های تلویزیونی بازی نمی‌كند، پشت سرهم از بی‌مخاطبی تلویزیون می‌گوید. او چندی پیش در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها به شدت بر بی‌مخاطبی تلویزیون تأکید کرده بود و دوباره در گفت‌وگوی دیگری گفته است: « جذابیت نداشتن و تکراری بودن داستان‌ سریال‌ها باعث می‌شود بینندگان زمان خود را برای تماشای سریال‌های تلویزیون صرف نکنند.»

چنین اظهارنظرهایی در حالی بیان می‌شود که قریشی تا چند سال پیش و زمانی که از دست رئیس وقت صداوسیما جایزه می‌گرفت فقط به تعریف و تمجید از تلویزیون بسنده می‌کرد. همین دوگانگی‌ها در رفتار سبب شده مخاطبان هم به بازیگرها بی‌اعتماد شوند. این بازیگر همچنین پیشنهاد جالبی به مردم می‌دهد: «یکی از بازیگران ترک مدتی قبل از پروژه کاری خود انصراف داد و مردمی که طرفدار او بودند، جلوی خانه سینمای ترکیه جمع شدند و خواستار برگشت آن بازیگر شدند، این امر نشان‌دهنده‌ عشق و مدیریت درست است. مردم باید پشت ما باشند، اما مردم هم خسته شده‌اند و فیلم‌ها را بی‌انگیزه تماشا می‌کنند.»

اینجا این سؤال مطرح می‌شود که آورده و خروجی شما به عنوان یک بازیگر برای جامعه و مردم چه بوده است که حالا توقع چنین کاری از سوی مردم دارید؟ بازی در فیلم‌های سینمایی درجه چندم، شرکت در چند خیریه و گرفتن سلفی در خارج کشور نهایت فعالیت‌هایی است که داشته‌اید و مردم برای کدام رزومه‌تان باید دم در خانه‌تان جمع شوند؟



۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن