تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817089548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دروغ‌های‌نجومی علیه هاشمی، خاتمی و روحانی/مردم «ابناء الدلیل» را خوب می‌شناسند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دروغ‌های‌نجومی علیه هاشمی، خاتمی و روحانی/مردم «ابناء الدلیل» را خوب می‌شناسند
«فکر می‌کردم گاهی مطالب خلاف انصاف و اخلاقی که در برخی جراید، از جمله کیهان مشاهده می‌شود، شاید از چشم مدیران مسئول آنها دور باشد. در مناظره اخیر برایم روشن شد مدیرمسئول این روزنامه، خود خواهان این نوع روش‌های ناپسند است.»
آفتاب‌‌نیوز : مناظره‌ای که شنبه‌شب در شبکه سوم سیما میان مدیرمسئول کیهان و مصطفی کواکبیان، نماینده مجلس و مدیرمسئول روزنامه 
دروغ‌های‌نجومی علیه هاشمی، خاتمی و روحانی/مردم «ابناء الدلیل» را خوب می‌شناسند
مردم‌سالاری انجام شد، دست‌کم برای نگارنده باعث تأسف بود. فکر می‌کردم گاهی مطالب خلاف انصاف و اخلاقی که در برخی جراید، از جمله کیهان مشاهده می‌شود، شاید از چشم مدیران مسئول آنها دور باشد. در مناظره مذکور برایم روشن شد مدیرمسئول این روزنامه، خود خواهان این نوع روش‌های ناپسند است.


به گزارش آفتاب‌نیوز؛ او به جای اینکه به پرسش مجری درباره امضاکنندگان نامه تحریم به رئیس‌جمهور منتخب آمریکا پاسخ درست بدهد، بلافاصله از متن به حاشیه رفت و پای یک زندانی - مهدی هاشمی - را که هیچ قدرت دفاعی از خود ندارد وسط کشید و به شکلی عجیب او را سرحلقه این نامه‌ها و تحریم‌ها دانست!


نامبرده در هنجارشکنی پا را فراتر گذاشت و براساس سندی واهی که سر و ته آن روشن نبود، دو نفر از رؤسای‌جمهور اسبق، آقایان هاشمی و خاتمی را سردمداران خواهان تحریم‌ها علیه ایران و اختلاس‌های بابک زنجانی را هم زیر سر این دو مسئول موفق کشور دانست. دلیل این ادعا این بود که بابک زنجانی با این آقایان عکس داشته است؛ دلیلی از این محکم‌تر نمی‌شد! غافل از اینکه بسیاری که متهم اخلاقی یا مالی هستند، با سران نظام عکس داشته‌اند و شگفت اینکه خود مرتب می‌گفت: «نحن ابناء الدلیل».


در اینجا در پی پاسخ‌گفتن به این گفته‌ها نیستم؛ چون مردم «ابناء الدلیل» را خوب می‌شناسند. مدیرمسئول کیهان هنگامی که حساسیت خود را روی بیت‌المال نشان می‌داد، می‌گفت مهم نیست ارقام حقوق نجومی چقدر است! مهم این است که دست این مسئولان در جیب ملت رفته است، اما حاضر نبود سایر تخلف‌های آشکار همفکرانش در دستگاه‌های دیگر در همین ماه‌های اخیر را بپذیرد. ظاهراً از نگاه این آقایان در دولت‌های نهم و دهم، دستی در جیب ملت نرفته و کوچک‌ترین اختلاسی صورت نگرفته است.


خنده‌دارتر اینکه به تعبیر وی، دولت دهم هنگامی منحرف شد که به اصلاح‌طلبی روی آورد! شگفتا، سخنی از این بی‌معناتر نمی‌شد. اولین مناظره‌ای بود که از ایشان می‌دیدم. دریغا اینکه مسئول یک نهاد فرهنگی و رسانه‌ای که با بودجه بیت‌المال اداره می‌شود، چرا باید برای بازی در عرصه سیاسی، اخلاق و عقلانیت را نادیده بگیرد و در کنار حرف‌های بی‌دلیل خود، دو نفر از چهره‌های شاخص نظام را برای خشنودکردن اقلیتی، سردمدار تحریم‌ها بداند و به آنان تهمت بزند؛ آن هم در شرایطی که به هیچ‌یک از آنان امکان حضور در این رسانه و دفاع در برابر اتهامات داده نمی‌شود.


او می‌خواست آن رئیس دولتی را که قطعنامه‌های شورای امنیت را مسخره می‌کرد، تحریم‌ها را باعث رشد مملکت می‌دانست، برای دورزدن تحریم‌ها اختلاس‌گران بزرگی را به کار گرفت و تحویل جامعه داد، باعث حیف‌ومیل میلیاردها دلار ثروت عمومی و فراگیری فساد در مملکت شد و خسارت‌های بی‌شماری را بر ملک و ملت وارد کرد از این خطاها مبرا کند. این روش‌ها البته برای مردم ایران کاملا آشناست. امید است به خود آییم و برای رقابت‌های سیاسی، اخلاق و انسانیت را از نظر و عمل دور نکنیم.


منبع: روزنامه شرق/نویسنده: محمدتقی فاضل میبدی - عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم




۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن