تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796742554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقسیم دولت احمدی نژاد به قبل و بعد از 9 دی 88


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایلنا: عبدالرضا داوری در مورد غیبت احمدی‌نژاد و اطرافیان او در همایش‌های این روزهای اصولگرایان گفت: نهی رهبری مبنی بر کاندیداتوری احمدی‌نژاد که تاکید داشتند او در انتخابات ۹۶ فعالیت  نداشته باشد صرفا مربوط به کاندیداتوری شخص احمدی‌نژاد نیست بلکه به هرگونه سیاست‌ورزی در عرصه  انتخابات از سوی او و جریان حامیان احمدی‌نژاد مرتبط است.

از هرگونه سیاست‌ورزی در انتخابات ۹۶  کنار رفتیم

او در ادامه افزود: طبیعتا اگر  امروز  جریان احمدی‌نژاد در  مورد فعالیت‌های انتخاباتی گروه‌ها و جبهه‌های ایجاد شده در  روزهای اخیر، مشارکتی ندارند، به جهت  تبعیت از  رهبری است. در واقع در این راستا از هرگونه سیاست‌ورزی در انتخابات  ۹۶  کنار رفتیم .

جریان احمدی‌نژاد در جبهه‌های اصولگرایی شرکت نمی‌کند

این فرد نزدیک به  محمود احمدی‌نژاد درباره اینکه دعوتی از سوی گروه‌های اصولگرا از احمدی‌نژاد و حامیانش برای حضور در مراسم‌های اخیر بوده است، بیان کرد: اطلاع جزئی ندارم  اما جریان احمدی‌نژاد در هیچ کدام از این  جبهه‌ها و کمپین‌ها و گروه‌های اصولگرایی که طی روزهای اخیر تشکیل شدند، مطلقا مشارکت نخواهد کرد.

او در مورد عدم حضور احمدی‌نژاد و حامیانش در مراسم سخنرانی مصباح‌یزدی گفت: جریان آقای مصباح دولت  احمدی‌نژاد را خطرناک‌ترین دولت از صدر اسلام تاکنون دانستند  و جریان‌هایی که الان  پرچم‌دار جریان اصولگرایی هستند در دوران دولت سابق بدترین حملات را به آقای احمدی‌نژاد و همراهان ایشان با کلید واژه جریان انحرافی داشتند این جریان‌ها چطور  می‌توانند اکنون توقع داشته باشند که احمدی‌نژاد در همایش‌ها و  تجمعات آنها حضور پیدا کند.

اصولگرایان همچنان بر طبل توهم جریان انحرافی می‌کوبند

داوری در پاسخ به اینکه اصولگرایان پروژه عبور از احمدی‌نژاد را دنبال کردند، گفت: شرایط و مواضع اصولگرایان از گذشته تغییری نکرده و اصولگرایان همچنان بر طبل توهم جریان انحرافی می‌کوبند و اتفاق خاصی نیافتاده است.

او با بیان اینکه بسیاری از نیروهای اصولگرا به میزانی که با روحانی احساس همدلی دارند با احمدی نژاد ندارند، افزود: اکنون اگر از زاکانی و امثال او بپرسید بین احمدی‌نژاد و روحانی به چه کسی رای می‌دهد حتما به روحانی رای می‌دهد  و بسیاری از چهره‌های اصولگرا روحانی را به احمدی‌نژاد ترجیح می‌دهند .

اصولگرایان از سر استیصال از احمدی‌نژاد حمایت می‌کردند

این چهره نزدیک به احمدی‌نژاد درباره حمایت اصولگرایان از احمدی‌نژاد در گذشته ، گفت: این چنین  نبوده اگر در دوره‌هایی هم از احمدی‌نژاد حمایت کردند از سر استیصال بوده است و تردید نکنید که جریان اصولگرا از بین احمدی‌نژاد و روحانی به سمت روحانی خواهد رفت و طبیعتا در رقابت با روحانی هیچ کس سراغ احمدی‌نژاد نمی‌آید .

او درباره اینکه عدم حضور در برنامه مصباح به دلیل وجود اختلافات بین احمدی‌نژاد با جریان مصباح‌یزدی است، بیان‌کرد: عدم حضور جریان احمدی‌نژاد و شخص او در برنامه پایداری و سخنرانی آیت‌الله مصباح به دلیل مرزبندی‌هایی‌ است  که بین جریان احمدی‌نژاد و جریان مصباح وجود دارد و جریان مصباح  به روحانی نزدیک‌تر است تا احمدی نژاد.

داوری در پاسخ به این موضوع که با توجه به همسویی جریان احمدی‌نژاد و اصولگرایان در زمینه ۹ دی چرا  حامیان او در برنامه‌ها حضور نداشتند، افزود: ۹ دی را باید از دو زاویه پیش از  ۹دی  ۸۸ و پس از تحولات ۹ دی ۸۸ نگاه کرد لذا پس از این تاریخ  کاری که آقایان اصولگرا کردند این بود که احمدی‌نژاد در موقعیت جریان انحرافی قرار گرفت و مسئله  ۸۸ کاملا از ذهن بخش مهمی از جامعه پاک شد و جریان اصولگرا تا حدی که با احمدی‌نژاد مسئله دارد با جریان فتنه مسئله ندارد.

جبهه‌های جدید برای رقابت با روحانی تشکیل شده است

این فرد نزدیک به احمدی‌نژاد تاکید کرد: اکنون آقای روحانی از  آقای احمدی‌نژاد به اصولگرایان نزدیک‌تر است بنابراین در اینجا چه انتظاری به حضور احمدی‌نژاد و حامیان او در همایش و حمایت از کاندیدا و وحدت بین‌جریانی است؛ کسی که  تا انتخابات ۹۴  می‌گوید با فتنه و انحراف مرزبندی می‌کنیم چگونه می‌خواهد بگوید احمدی‌نژاد در کنار ما باشد.  

داوری بیان کرد: جبهه‌های جدید برای این تشکیل شده که می‌خواهند با روحانی رقابت کنند، اما جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی که این دولت را غرب‌گرا می‌داند هم در صورت رقابت بین روحانی و احمدی‌نژاد از روحانی حمایت می‌کند و احمدی نژاد را امپریالیسم خود  می‌دانند.




۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن