تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817330241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرخ صنعت گیاهان دارویی به حرکت درآمده است - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی
دبیر سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی، در نشست مدیران اجرایی این رویداد گفت: با راه‌اندازی این جشنواره، توانسته‌ایم چرخ این صنعت را به حرکت درآوریم و در دوره سوم با استقبال بی نظیری مواجه شده‌ایم. به گزارش ایسنا به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمدحسن عصاره، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی با اشاره به این‌که راه اندازی جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی نشان داده چرخ این صنعت به حرکت درآمده است، اظهار کرد: در این دوره با استقبال بی‌سابقه مواجه شده‌ایم که حتی پیش‌بینی‌ آن را نکرده بودیم.

عصاره با تاکید بر کیفیت دوره سوم نسبت به دو دوره پیشین، گفت: گیاهان دارویی یک حوزه فرابخشی است و تنها به یک حوزه مربوط نمی‌شود.

وی تصریح کرد: ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی توانسته نقش تعامل بخشی میان حوزه‌های مختلف این عرصه را داشته باشد. به طوری که دوره نخست برگزاری این رویداد کمتر از 200 شرکت در آن حضور داشتند، اما امسال بالای 700 شرکت برای حضور در آن تقاضا کردند که با توجه به محدودیت فضا، تنها توانستیم درخواست نزدیک به 500 شرکت را بپذیریم. 

عصاره برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران را حرکتی نمادین ملی به عنوان مانور اقتصاد فرهنگی دینی نامید و گفت: در سایر بخش‌های اقتصادی ایران همچنان شاهد رکود هستیم، اما حوزه کشاورزی به عنوان تنها بخش قابل ارائه و قابل افتخار فعالیت خود را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به این که در سیلوهای گندم کشور 14 میلیون تن ذخیره وجود دارد، افزود: امیدواریم تولیدات سال 95 به عنوان تولید پایدار استقرار پیدا کند، همان‌طور که در این سال بیشترین تولید شکر را نیز در کشور شاهد بودیم.

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی با تاکید بر این که گیاهان دارویی کم‌توقع اما پردرآمد هستند، گفت: این گیاهان ازنظر نیازهای آبی کم‌مصرف، اما با عملکرد بالا هستند. ایران نیز استعداد و ظرفیت کافی را دارد که چنین گیاهانی را در دل خود پرورش دهد.

وی با بیان این که  برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران یک اقدام بزرگ و ملی در راستای منافع کشور است، ادامه داد: این اقدام در راستای ارتقای منافع کشورمان است تا جریان اقتصادی، اشتغال، کارآفرینی، باز شدن نبوغ جوانان برای ابتکارات مختلف را شاهد باشیم.

عصاره همچنین ابراز امیدواری کرد تا سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران پذیرای صدها یا حتی میلیون‌ها بازدیدکننده از حوزه‌های مختلف جامعه باشد؛ اقشار مختلفی که هریک به دنبال دستیابی به یک کل در کشور هستند.

وی تاکید کرد: اگر این بازدیدکنندگان به هدف خود برسند، یعنی ما به هدف کلان خود از برگزاری چنین جشنواره  و نمایشگاهی دست پیدا کرده‌ایم. بنابراین این فعالیت را می‌توان مقدس خواند، چراکه جوانان ما را به زندگی امیدوارتر می‌کند.  انتهای پیام


شنبه / ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۵:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن