تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816917650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه گردشگری زیارت راه حل اشتغال‌زایی دانشجویان این رشته است - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: رئیس دانشگاه علمی کاربردی میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: آموزش‌های کاربردی و توجه به توسعه گردشگری زیارت راه حل اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیلان رشته‌های گردشگری و هتلداری استان است. به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی دکتر رضا جعفری اظهار کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی میراث خراسان رضوی به عنوان تنها مرکز تخصصی با اساتید مجرب در حوزه‌های سه‌گانه سازمان از سال 1388 آغاز به کار کرده و در راستای اهداف و وظایف تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با توجه به موقعیت گردشگری زیارت استان که بیش از 50 درصد تاسیسات اقامتی کشور در این استان واقع است، به منظور افزایش کیفیت در راستای خدمات به زائرین و گردشگران فعالیت می‌کند.

وی افزود: گردشگری مهم‌ترین کسب و کار انسان‌محور است. افراد، منابع و محصولات را به تجاربی تبدیل می‌کند که در نهایت توسط بازدیدکنندگان به مصرف می‌رسد. بنابراین سرمایه‌گذاری در آموزش نیروی انسانی برای افزایش ظرفیت بخش گردشگری و هتل‌داری در بالا بردن بهره‌وری و بهبود قابلیت‌های آن بسیار مهم و حیاتی است.

جعفری تصریح کرد: گردشگری مذهبی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین اشکال روابط فرهنگی بین اقوام و ملل از جمله پررونق‌ترین گردشگری‌ها در حال حاضر است و مشهد مقدس با داشتن این ظرفیت می‌تواند در حوزه تسهیل و ورود زائران خارجی به مشهد، برنامه‌ای جامع برای بهبود خدمات و افزایش انگیزه‌های سفر، کنترل آسیب‌ها و سلامت فرهنگی سفرها برنامه‌ریزی مطلوب و مناسبی داشته باشد. 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی میراث فرهنگی خراسان رضوی عنوان کرد: بنابراین رسیدن به این مهم قطعا با افراد آموزش دیده و توانمند میسر خواهد بود و مرکز علمی کاربردی میراث خراسان رضوی با داشتن پتانسیل و ظرفیت مطلوب در شرق کشور می‌تواند باعث توسعه گردشگری زیارت باشد.

وی با بیان اینکه در این مرکز در حال حاضر حدود 500 دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی در رشته‌های مدیریت هتل‌داری، مدیریت گردشگری، صنایع دستی صنایع فلزی، معماری شهری، مشغول به تحصیل هستند، بیان کرد: به منظور افزایش تعداد دانشجو برنامه‌های راهبردی علمی و متعددی را در نظر گرفته‌ایم. با توجه به مهارتی بودن رشته‌های کاردانی و کارشناسی موجود و نیاز مشهد به عنوان قطب گردشگری مذهبی به نیروهای متخصص و آموزش دیده، با تعامل مطلوبی که با اتحادیه هتلداران خراسان رضوی و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان و همچنین اتحادیه صنایع دستی و سایر تشکل‌های مرتبط داشته‌ایم، تبلیغات موثر و مطلوبی در خصوص جذب حداکثری دانشجو داشته و داریم و امیدواریم پذیرش دانشجو به 2 برابر میزان فعلی برسد.

وی عنوان کرد: در مقطع کاردانی در رشته های معماری شهری، هتلداری، گردشگری، روابط عمومی، امور فرهنگی (امورموزه)، صنایع دستی (سفال و کاشی سنتی) برای ترم مهرماه پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

جعفری خاطرنشان کرد: علاقمندان به ثبت نام و تحصیل در رشته های این مرکز در مقطع کاردانی می توانند از تاریخ 7 شهریور لغایت 13 شهریور95 از طریق سایت رسمی سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org و یا از طریق مراجعه حضوری به آدرس مشهد –بلوار شهید منتظری –بین منتظری 7 و سه راه بعثت و همچنین از طریق تلفن های05138402300و 05138468076 نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی میراث فرهنگی خراسان رضوی افزود: ثبت نام مقطع کارشناسی از تاریخ 13شهریور لغایت 20 شهریور ماه و در رشته های مدیریت هتلداری، مدیریت گردشگری، صنایع دستی، صنایع چوبی، صنایع دستی، صنایع فلزی، مرمت و احیای بناهای تاریخی و ارزیابی صنایع دستی میراث فرهنگی امکان پذیر است.



انتهای پیام


شنبه / ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۴:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن