تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816904965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملت ایران خواهان اشد مجازات برای فتنه‌گران است/ بسیجیان دست و پای متجاوز را قطع می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ملت ایران خواهان اشد مجازات برای فتنه‌گران است/ بسیجیان دست و پای متجاوز را قطع می‌کنند
سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت یوم‌الله 9دی بیانیه‌ای صادر کرد.

ملت ایران خواهان اشد مجازات برای فتنه‌گران است/ بسیجیان دست و پای متجاوز را قطع می‌کنند
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت یوم‌الله 9 دی بیانیه‌ای صادر کرده که متن آن به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


ان الذین قالو ربّنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه الّا تخافوا و لا تحزنوا و ابشرو بالجنه التی کنتم توعدون «سوره فصلت آیه 30»


انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان رخدادی بی بدیل در مهندسی حیات بشریت، نقطه ی عطفی بود که امید و اعتماد به نفس را در قلوب آحاد انسان های آزادی خواه و استقلال اندیش تابانید. 
علی رغم تمام محاسبات دنیوی بدخواهان، این انقلاب آسمانی توانست قله های ترقی و عدالت را یکی پس از دیگری طی کند و هر قدر صعودش فزونی یافت، افول شیطان بزرگ و ایادی اش نیز به قعر فنا و نابودی نزدیک گشت.


امّا از آنجا که دشمن همواره تا فنای کامل به دنبال دست و پا زدن برای ضربه به دیگران بوده و در پی چنگ اندازی به سایرین برای نجات واهی خویش است؛ لذا همواره انقلاب الهی ایرانیان، مورد تهدید و تطمیع زورگویان قسم خورده ای است که از هیچ فتنه و آشوب و توطئه ای شوم فروگذار نمی کنند.


آن پلید صفتان پس از آشوب های ناکام سال 78؛ تلاش کردند تا در سال 1388 و پس از درخشش حیرت انگیز امّتِ امام در حضور حداکثری پای صندوق های رأی ؛ تمام حقد و کینه ی شکست های شان را با شیطانی ترین طراحی، یعنی ایجاد فتنه ای تمام عیار بر این ملّت بصیر آوار نمایند. غافل از اینکه اینجا ایران بسیجیان است، بسیجیانی ده ها میلیونی که چشمان بیدارشان به سوی امر ولایت است که به محض فرمان؛ دست و پای هر تجاوزگر غاصبی را در دم قطع و کوتاه می نمایند.


هر چه ظلم های فتنه انگیزان بیشتر شد شور و حماسه ی ملّت نیز افزون گشت تا بدان جا که در نهم دی ماه 1388 آن حضور شگفت انگیز تاریخی رقم خورد. آری نهم دی، یوم اللهی گردید در اوج دین داری ناب، در سرچشمه ی ولایت پذیری حقیقی و در قلّه ی بصیرت سیاسی این امت وفادار تا هیچ بد خواه کژ اندیش فتنه گری جرأت و جسارت نگاه چپ به این سرزمین شهید پرور را نداشته باشد.


سازمان بسیج مستضعفین به بهانه فرارسیدن این روز تاریخی، ضمن تجدید میثاق با خط ناب امام راحل عظیم الشان، بار دیگر عهد ناگسستنی و پیمان مستحکم خویش را با ولیّ امر مسلمین جهان امام خامنه ای عزیز اعلام نموده و اعلان می دارد که ملت بسیجی ایران اسلامی همواره در خط مقدم هر نبردی، لبیک گویان چشم انتظار اوامر فرمانده معظم خویش است و از سران حقیقی فتنه یعنی شیطان بزرگ و صهیونیسم بین الملل و از فریب خوردگان کوته بین و اذناب جیره خوار داخلی آنان تبرّی جسته و خواهان اشدّ مجازات برای قاتلان و جنایت گران فتنه گر در وقایع 88سال می باشند.


از خداوند سبحان علوّ درجات معنوی را برای شهیدان مبارزه با فتنه مسئلت نموده و سلامتی و صبر را برای خانواده های عزیزشان و جانبازان ایثارگر خواهانیم. و در پایان از مردم انقلابی عزیزمان که مانند همیشه این روز تاریخی را با برگزاری برنامه های پرشور در اقصی نقاط کشور با شور و حماسه برگزار نموده و به شایستگی در برنامه های یوم الله 9 دی شرکت می نمایند سپاسگزار و قدر دانیم.





۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن