تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799047436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمی: مسئولان طاقت انتقاد ندارند/ کمیته و وزارت نباید تاوان کوتاهی برخی ها را بدهند/ رای دیوان عدالت را به وزارت تفهیم کردم/ حکم ثانوی هنوز صادر نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: هاشمی: مسئولان طاقت انتقاد ندارند/ کمیته و وزارت نباید تاوان کوتاهی برخی ها را بدهند/ رای دیوان عدالت را به وزارت تفهیم کردم/ حکم ثانوی هنوز صادر نشده است

هاشمی: مسئولان طاقت انتقاد ندارند/ کمیته و وزارت نباید تاوان کوتاهی برخی ها را بدهند/ رای دیوان عدالت را به وزارت تفهیم کردم/ حکم ثانوی هنوز صادر نشده است
مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی با حضور در باشگاه خبرنگاران ابهامات لغو حکم ریاست وی در فدراسیون تیراندازی و دلایل به جریان افتادن رای دیوان عدالت اداری را در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تشریح کرد: اختلافی با مسئولان وزارت ورزش نداریم، متاسفانه برداشت های نادرستی از رای دیوان عدالت اداری شده است، برگزاری مجدد انتخابات فدراسیون فقط خواسته سجادی نبود، بلکه وی به عنوان مدیر ورزش قهرمانی و پهلوانی مسئول بود تا اجرای این حکم را در دستور کار خود قرار دهد. درحال حاضر براساس تعاملاتی که با دیوان عدالت اداری صورت گرفته است قرار شد موضوع مدیریت من در فدراسیون تیراندازی دوباره بررسی شود. رای دیوان عدالت اداری به صورت شفاف و مشخص است و نیاز به توضیح ندارد، اما برخی بدون آنکه در جریان رای دوم دیوان قرار بگیرند برداشت های نادرستی از آن کردند و من با تفهیم این موضوع به مسئولان وزارت ورزش و جوانان اصل قضیه را به آنها خاطرنشان کردم. 
*مسئولان طاقت انتقاد را ندارند
وی در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگی مجلس شغل محسوب می‌شود یا خیر و اینکه چرا پس از گذشت دو سال از انتخابات فدراسیون این موضوع دوباره مطرح شد تصریح کرد: با توجه به شناختی که از قانون دارم ، نمایندگی مجلس و شورای شهر شغل به حساب نمی‌آید. طبق قانون شغل باید سه ویژگی داشته باشد. 1) تمام وقت باشد 2) حقوق داشته باشد 3) پست سازمانی باشد. در مجلس شورای اسلامی و شورای شهر، مسئولان پست سازمانی ندارند. همچنین به صورت تمام وقت کار نمی‌کنند، در غیر این صورت اگر شخصی هر سه این ویژگی را داشته باشد شاغل به حساب می‌آید، البته برای برخی شغل‌ها استثناهایی نیز در نظر گرفته شده است.
درباره اینکه چرا موضوع دو شغله بودن پس از 2 سال دوباره بر سر زبان‌ها افتاد مربوط به انتقاداتی است که من از نوبخت کردم و اما انتقادات من به نفع دولت و برای ورزش این کشور بود نمی‌دانم چرا مسئولان طاقت انتقاد را ندارند و به یکباره موضوع دو شغله بودن من را پس از گذشت دو سال دوباره مطرح کردند؟!
معتقدم حداقل در دو ، سه سال اخیر ورزش کشور روند بهبودی نداشته است و فدراسیون‌ها از نظر بودجه و منابع مالی در شرایط مساعدی نبوده‌اند. بخش قابل توجهی از بودجه کشور به صورت ارزی هزینه می‌شود و با توجه به افزایش قیمت ارز به طور قطع هزینه‌های فدارسیون‌ها نیز 2 برابر خواهد شد. 


* نوبخت به ورزش کشور جفا کرد
 
وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌ها باید تاوان کوتاهی دیگران را بپردازند و هر گاه انتقاداتی از آنها صورت می‌گیرد طرف را مورد هدف دولت قرار می‌دهند و از انجام هیچ کاری فروگذار نیستند؟! اقدام من در دفاع از ورزش، ورزشکاران و کمیته ملی المپیک بود. معتقدم اگر در چند سال اخیر نوبخت مانعی برای ورزش کشور نشده، کمکی هم به رشد آن نکرده است. ما بیشترین خسارت و کمترین توجه را در زمان مدیریت وی به ورزش داشتیم، بنابراین او به ورزش کشور جفا کرد و ما به دنبال تقویت دولت هستیم. اکنون سوال من این است که چرا هر وقت انتقاد درستی از مسئولان می‌کنیم با رفتار‌های غیرمنطقی روبرو می‌شویم؟! 
 
*برای رای مجلس احترام قائلم/ دنبال تسویه حساب شخصی نیستم


وی درباره اینکه هفته آینده کمیسیون فرهنگی ورزش جلسه‌ای مبنی بر موضوع مدیریت فدراسیون تیراندازی برگزار می‌کند،‌ گفت: من تاکنون با هیچ یک از نمایندگان در این خصوص صحبتی نکرده‌ام و از آخرین ملاقات من با تابش رئیس فراکسیون ورزش شش ماه می‌گذرد، وی هم قبول دارد که این بهانه‌ها برای حذف من از ریاست فدراسیون، قابل قبول نیست. البته فراکسیون ورزش مجلس هفته آینده جلسه ای در این مورد برگزار می کند که من هم حضور خواهم داشت. نتیجه جلسه نمایندگان مجلس هر چه باشد برای من قابل احترام است. من به دنبال تسویه حساب شخصی با فرد خاصی نیستم. 
 
هاشمی درباره اینکه در صورت ابطال انتخابات فدراسیون، آیا می‌تواند کاندید شود، خاطرنشان کرد: منعی برای حضور من در انتخابات وجود ندارد و تاکنون بحثی در این مورد نشده است، چون با توجه به قوانین کشور من 2 شغله نیستم، هر چند در دوره قبل هم 2 شغله نبوده‌ام. 


*8 سهمیه برای المپیک 2020 کنار گذاشته ایم


وی درباره برنامه های فدراسیون تیراندازی گفت: برای تدوین اهداف تیراندازی برنامه‌های 10 کشور موفق برتر دنیا را مورد بررسی قراردادیم و بر اساس آن اهدافمان را در سه مرحله بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت تا سال 1404 تعیین کردیم. بر  این اساس در 6 سال قبل پیش‌بینی شده بود که 5 سهمیه برای المپیک ریو کسب می کنیم و به دنبال آن برای المپیک 2020 توکیو هم 8 سهمیه و مدال به دست می آوریم. خوشبختانه بخش اول برنامه هایمان عملی شد. با وجود بودجه‌ محدودی که در اختیار ما قرار گرفتآ اما تاکنون بیش از 85 درصد از برنامه‌های ما به مرحله اجرا در آمده است. 
 
وی افزود: بر همین اساس برنامه‌هایمان را برای بازی‌های 2018 جاکارتا پیش‌بینی کرده‌ایم. بازی‌های کشور‌های اسلامی که در سال آینده برگزار می‌شود به برنامه‌های فدراسیون نیز اضافه شد. یازده برنامه و مسابقه در سال 2017 و 12 مسابقه بین المللی در سال 2018، در برنامه های فدراسیون پیش بینی شده است. البته تیم‌های باشگاهی و هیئت‌های استانی برای حضور در برخی از رویدادهای بین المللی اولویت دارند. 
 
رئیس فدراسیون تیراندازی درباره  عملکرد تیراندازان ایرانی در مسابقات سلاح‌های بادی قهرمانی آسیا و همچنین ناکامی ورزشکاران المپیکی کشورمان در کسب مدال این رقابت ها عنوان کرد: برای رسیدن به نتیجه تمام شرایط باید فراهم باشد و تلاش لازم صورت بگیرد. در جمع بندی کلی تیراندازی ایران روند صعودی داشت و در جایگاه سوم قرار گرفت، زیرانسبت به دوره قبلی رقابت های سلاح های بادی قهرمانی آسیا که در جایگاه چهارم ایستادیم، یک رده پیشرفت کردیم. خوشبختانه با وجود مشکلات و سختی‌هایی که در سال های اخیر داشته ایم، تیراندازی ایران روند روبه‌رشدی را طی کرده است. 
 
وی ادامه داد: البته به دلیل کمبود منابع مالی فرصت های زیادی را از دست دادیم. تیراندازان المپیکی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تمرینات کمی داشتند. بیشتر افراد تصور می‌کردند به دلیل مشکلات مالی فدراسیون، مسابقات سلاح‌های بادی هم مانند مسابقات اهداف‌پردازی لغو می‌شود، اما با تلاش تمام مسئولان فدراسیون تیراندازی، این رقابت ها طبق استانداردهای بین المللی برگزار شد. برای برگزاری مسابقات کمتر از 30 درصد هزینه‌ها تامین شد. 
 
*قرارداد جدید با لازلو مستلزم فراهم کردن شروط منطقی وی است


وی درباره ادامه همکاری با لازلو سوچسکو سرمربی تیم ملی تفنگ و اینکه آیا غیبت او در نتیجه تیراندازان مسابقات سلاح‌های بادی تأثیرگذار بود یا خیر خاطرنشان کرد: تصمیم داریم اگر منابع مالی تأمین شود به صورت پاره‌وقت با لازلو همکاری کنیم، البته برای این کار مطالبات قبلی وی باید پرداخت شود. لازلو برای ادامه همکاری با فدراسیون چند شرط تعیین کرده است که مهمترین آن تأمین فشنگ و برگزاری اردوهای مداوم تیراندازان بود البته تا زمانی که نتوانیم خواسته‌های لازلو را برآورده کنیم این مربی حاضر به ادامه همکاری با ما نیست. 
 *برنامه ساماندهی اهداف پروازی به زودی آغاز می شود
رئیس فدراسیون تیراندازی درباره اینکه چه برنامه‌ای برای ساماندهی ورزش اهداف‌پروازی در دستور کار دارد عنوان کرد: خوشبختانه در یک سال اخیر آرامش نسبی در این رشته حاکم شده است و طبق برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته ساماندهی اهداف‌پروازی به زودی آغاز می شود. مسابقات داخلی و اردوها امتیاز بندی شد، البته این کار با حرکت کندی آغاز شده و طبیعی است که اهداف پروازی برای توسعه نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتری دارد که این موضوع بستگی به شرایط مالی فدراسیون دارد.
امسال نخستین حضور تیراندازان اهداف پروازی در مسابقات جاده ابریشم هندوستان است که اسفند ماه برگزار می‌شود و تیراندازان این رشته در کنار ملی پوشان تفنگ و تپانچه اعزام خواهند شد.
 
هاشمی درباره اینکه چرا به ورزش اهداف پروازی نسبت به تفنگ و تپانچه کمتر توجه می شود تصریح کرد: اهداف پروازی ورزش پرهزینه ای است و با توجه به اینکه مشکل فشنگ از مهم ترین موضوعات فدراسیون است، در اجرای برنامه های این ورزش تاثیر گذار بود. رقابت در اهداف پروازی بسیار سخت تر از تفنگ و تپانچه است و ثبت رکورد یا مدال نیز به مراتب دشوارتر خواهد بود، به دور از انصاف است که انتظارات ما از ورزشکاران این رشته همانند تفنگ و تپانچه باشد. از آن جایی که مربیان خارجی تاثیر بیشتری بر ورزشکاراران دارند به طور قطع حضور مربی خارجی در عملکرد تیراندازان تفنگ تاثیر بیشتری داشته است.
 
*بخشی از بدهی فدراسیون مربوط به وزارت دفاع است

وی درباره اینکه وزارت دفاع و وزارت ورزش جوانان چه اندازه در حل مشکل فشنگ به فدراسیون کمک کرده‌اند عنوان کرد: خوشبختانه شرایط وزارت دفاع نسبت به گذشته بهتر شده و تاکنون همکاری های خوبی با فدراسیون در این زمینه داشته‌ است، طبق رایزنی‌هایی که با مسئولان این نهاد صورت گرفته است قرار شد مهمات بهتری در اختیار ما قرار دهند، اما برای تحقق این امر قبل از هر چیزی منابع مالی باید تامین شود. بخشی از بدهی‌های فدراسیون مربوط به وزارت دفاع است. در حال حاضر مشکل ساچمه که برای تیراندازان وجود دارد نیز به کمبود منابع مالی برمی‌گردد، اگر بودجه کافی در اختیار داشته باشیم ساچمه های لازم را در اختیار تیراندازان قرار خواهیم داد، البته ساچمه‌هایی که اکنون ورزشکاران استفاده می کنند از نوع خارجی و با کیفیت بالا است. 





۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن