تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820687088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمدنبی‌حبیبی: نامزد نهایی حزب موتلفه طی چند روز آینده معرفی خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: محمدنبی‌حبیبی: نامزد نهایی حزب موتلفه طی چند روز آینده معرفی خواهد شد
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره تشکیل جبهه مردمی انقلاب گفت: مواضع حزب موتلفه درباره این جبهه در آینده اعلام می‌شود و هنوز تصمیمی گرفته نشده است و در حال بررسی هستیم .
آفتاب‌‌نیوز : محمد نبی‌حبیبی درباره اینکه موتلفه در چه مرحله‌ای از سازوکار انتخاباتی قرار دارد، گفت:حزب موتلفه اسلامی روند تشکیلاتی خود را ادامه می‌دهد و در نهایت یک نفر را به عنوان نامزد حزب معرفی می‌کند. با این وجود به ائتلاف اصولگرایان اعتقاد داریم و نسبت به آن علاقه‌مند هستیم .

به گزارش ایلنا، او در پاسخ به اینکه آقای بادامچیان اعلام کردند که بین او و آقای میرسلیم یک نفر به عنوان نامزد موتلفه، انتخاب می‌شود، بیان کرد: نامزد حزب موتلفه ظرف چند روز آینده اعلام خواهد شد.

دبیرکل حزب موتلفه درباره تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب و احتمال پیوستن موتلفه به این جبهه گفت : مواضع حزب موتلفه درباره این جبهه در آینده اعلام می‌شود. هنوز در ارتباط با این جبهه‌ها تصمیمی گرفته نشده و در حال بررسی هستیم .

حبیبی پیرامون اینکه تعدد جبهه‌های اصولگرایی آیا  سبب موازی کاری با شورای ائتلاف اصولگرایان نخواهد شد گفت: فی نفسه مشکلی برای فعالیت تشکل‌ها و جبهه‌ها قائل نیستم اما معتقدم  دلایل فراوانی وجود دارد که مصلحت اصولگرایان در ائتلاف بین کلیه تشکل ها و جبهه های اصولگرایی است.



۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن