تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816596712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری بخش خصوصی مازندران و سریلانکا افزایش یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: استاندار مازندران در دیدار با هیات سریلانکایی؛ همکاری بخش خصوصی مازندران و سریلانکا افزایش یابد ایلنا: استاندار مازندران گفت: ضرورت دارد تا همکاری بازرگانی بین مازندران و سریلانکا افزایش یابد.
همکاری بخش خصوصی مازندران و سریلانکا افزایش یابد

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری؛ ربیع فلاح جلودار  شامگاه  سه شنبه شنبه  در دیدار با هیات سریلانکایی در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد  با اشاره به ظرفیت های مازندران در بخش های کشاورزی، دامی، گردشگری و .. اظهار داشت: سابقه روابط میان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و سریلانکا به لحاظ دینی و روابطی دوستانه و مطلوب  بود و اکنون هم علاقمند به ادامه این روابط با کشور شما هستیم.
وی افزود: خوشبختانه مواضع سیاسی دو کشور در سطوح مختلف و مجامع بین المللی یکسان بوده که این امر می تواند در تقویت راوابط بین دو کشور موثر باشد.
استاندار مازندران، هدف از این سفرها را آشنایی دو  کشور و شناخت ظرفیت ها دانست و گفت:این همکاری و شناخت می تواند در تصمیم سازی ها بین دو کشور مفید باشد.
فلاح به دیدار اخیر رییس جمهورایران با رییس جمهور کشورسریلانکا اشاره کرد و با ابراز خرسندی از این موضوع ، افزود: هیچ مانعی برای برقراری روابط با کشور شما نداریم چرا که زمینه های همکاری بین مازندران و سریلانکا به خوبی فراهم است و لازمه آن هم آشنایی و شناخت بیشتر با این دو کشوراست.
وی با اشاره به  ظرفیت های مازندران در حوزه های مختلف بویژه کشاورزی ، گفت: زراعت، باغداری، پرورش آبزیان و مرغداری از جمله ظرفیت های مازندران در بخش کشاورزی است که 24 درصد از اشتغال را به خود اختصاص می دهد.
فلاح ادامه داد: بیش از 15 محصول استان در بخش کشاورزی رتبه اول را در کشور دارند و همچنین 10 درصد از گوشت مرغ کشور در استان مازندران تولید می شود.
وی با اشاره به ارتباط مازندران با کشورهای سی آی اس از گردشگری بعنوان زمینه توسعه اقتصاد عنوان کرد و گفت: مازندران به دلیل برخورداری از شرایط آب و هوایی و نزدیک بودن به پایتخت سالانه پذیرای 30 میلیون گردشگر داخلی و 400 هزار گردشگر خارجی است .
فلاح با بیان اینکه درپسا برجام و لغو تحریم ها شرایط روابط خارجی را درکشور و استان مازندران به خوبی فراهم شد، گفت: همکاری بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران و سریلانکا از اهمیت زیادی برخوردار است، بنابراین می طلبد تا زمینه این همکاری به خوبی فراهم شود.
استاندار مازندران با تاکید بر توسعه همکاری بازرگانی بین مازندران و سریلانکا،ادامه داد: آنچه که مورد توجه قرار می گیرد همکاری دوستانه بین سریلانکا و مازندران است که استان ما می تواند در زمینه های مختلف علمی، فناوری، تحقیقاتی و آموزشی و طرح مهارت آموزی همکاری لازم را با سریلانکا داشته باشد.
وی محصولات زراعی از قبیل غلات، ذرت و جو را از جمله نیازهای استان مازندران دانست و گفت: چنانچه این همکاری مستمر بوده و توافق ها به خوبی صورت گیرد میتوان نیازهای موجود را از کشور سریلانکا تامین کرد  

۱۳۹۵/۱۰/۰۷ ۲۱:۴۷:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن