تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821104773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راز زندگی مومیایی‌ها در چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وبسایت باشگاه خبرنگاران: دانشمندان شیلیایی قصد دارند با شیوه های آزمایشگاهی از مومیایی‌های کشف شده به رازهای زندگی آن‌ها پی ببرند.

 
 مردم قوم چینکورو از اولین قومیت‌هایی روی زمین بوده‌اند که در کنار زندگی متمدن خود در آمریکای جنوبی، مردگان خود را مومیایی می‌کردند.


راز زندگی مومیایی‌ها در چیست؟



محققان اهل شیلی 15 مومیایی از این قوم را کشف کرده‌اند و قصد دارند روی این مومیایی‌ها آزمایش‌های دی ان ای  و اسکن‌های رایانه‌ای انجام دهند.


راز زندگی مومیایی‌ها در چیست؟



این محققان امیدوار هستند که با این آزمایش‌ها و اسکن‌های رایانه‌ای به این مسئله پی ببرند که این مومیایی‌ها در زمان زندگی خود چه شکلی بوده‌اند تا بتوانند آن‌ها را با رایانه بازسازی کنند و حتی بفهمند چگونه زندگی می‌کردند.

محققان شیلیایی قصد دارند تا با این کار به ژن‌های آن‌ها هم پی ببرند تا با آن بتوانند نسل‌های آن‌ها را که هنوز در آمریکای جنوبی زندگی می‌کنند پیدا و نسل‌ها را به همدیگر متصل کنند.


راز زندگی مومیایی‌ها در چیست؟



گفتنی است؛ قوم شینکورو مردمی شکارچی و ماهی‌گیر بودند که از 10 هزار تا 3 هزار و 400 سال قبل از میلاد، در سواحل اقیانوس آرام در کشورهای شیلی و پرو زندگی می‌کردند.




۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن