تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817218287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتنه ۸۸ بستر سازی برای جولان ضد انقلاب بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جانشین سپاه نینوا گلستان:
فتنه ۸۸ بستر سازی برای جولان ضد انقلاب بود

حسین کریمی اول


شناسهٔ خبر: 3861195 - سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
استانها > گلستان

.jwplayer{ display: inline-block; } گرگان-جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: فتنه ۸۸ بستر سازی برای جولان ضد انقلاب بود. به گزارش خبرنگار مهر، حسین کریمی اول صبح سه شنبه در همایش میثاق با ولایت ویژه بانوان که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی دارای یک اصول و ارزش هایی است که ملت ایران با رهبری حضرت امام (ره) پای آن ایستادند و فداکاری کردند و از همه داشته های خود گذشتند. وی افزود: ما انقلابی را به رهبری امام (ره) در عصر معاصر رقم زدیم که منشا تحولات زیادی شد و آرمان های بزرگی را ترسیم کرد. کریمی اول اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر اساس آموزه های قرآنی مااست و آرزوی همه علما و صلحا بوده که روزی حکومت اسلامی روی زمین شکل بگیرد؛ لذا انقلاب اسلامی در ایران به پیروزی رسید تا بستر ساز حکومت امام زمان باشد. جانشین سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: وقتی ما چنین آرمانی را ترسیم می کنیم دارای مسیر بلندی هستیم و باید بدانیم شیاطین و افرادی وجود دارند که به دنبال توطئه برای هدف ما هستند. کریمی اول افزود: با بررسی تاریخ بنی اسرائیل متوجه می شویم این امت به چه سرنوشتی دچار شدند و باید توجه داشته باشیم انقلاب اسلامی هم از این امر مستثنی نیست و اگر ساده اندیشی کنیم که هیچ تهدیدی ما را تهدید نمی کند اشتباه محض است. وی گفت: متاسفانه در حادثه عاشورا اتفاقی رخ می دهد که تا ابد همه شیفتگان اهل بیت باید بسوزند؛ چراکه افرادی در آن صحنه بودند که از پیروان امام و با شعار الله اکبر سر از تن امام حسین (ع)جدا کردند.  کریمی اول افزود: همیشه تاریخ همه انقلاب ها، همه نهضت ها و حرکت های اجتماعی در جایی مواجه با شکست قطعی شده اند که ابتدا از درون با شکست مواجه شدند و می توان گفت آن نهضت ها  توسط افرادی که آن نهضت را به وجود آوردند هم نابود شد. جانشین سپاه نینوای گلستان گفت: دربحث دفاع مقدس ما از درون ید واحد بودیم و مادران فرزندان خود را راهی جبهه می کردند. وی افزود: گرچه دشمن بیرونی اقداماتی می کند اما نمی تواند اراده ما را بشکند اما کسی که از درون علیه آرمان ها حرکت می کند بسیار خطرناک است. کریمی اول گفت: حوادث پس از انتخابات ۸۸ از قبل طراحی شده بود؛ شواهدی هست که نشان می دهد فتنه گران با سوروس، کسی که طراح انقلاب های رنگی در دنیاست ملاقات هایی داشتند و پول هایی از طرف این شخص پرداخت شد که جلسات و اسناد آن موجود است. بی توجهی فتنه گران به نظرات رهبر معظم انقلاب وی با اشاره به بی توجهی فتنه گران به نظرات رهبر معظم انقلاب گفت: زمانی که رهبری گفتند از راه قانونی اقدام کنید و بحث تقلب را پیگیری کنید فتنه گران بیانیه شورش صادر کردند و به خیابان ها ریختند. وی با بیان اینکه هیچ کس حق عبور از چهارچوب قانون را ندارد، اظهار کرد: برجسته کردن نماد سبز که تداعی کننده مکتب اهل بیت ماست و به آن اعتقاد داریم باعث شد چه پسران و دختران و هر کسی که با انقلاب ما مشکل داشت از این پارچه سبز که تداعی کننده مقدسات ما بود به مچ دست خود ببندد.
 
کریمی اول گفت: افرادی بودند که با استفاده از واژه الله اکبر حمله به خانم های چادری حمله می کردند که این امر کم خیانتی نیست و کمترین مجازات این افراد اعدام است اما نظام به آنها لطف کرده است. وی افزود: با حمله به مراکز نظامی، بیت المال، بسیج و ... شهر تهران را به آشوب کشیدند و برای جولان ضد انقلاب بستر سازی کردند. کریمی اول گفت:  فتنه گران غلاده سگ هایی که دشمنان تربیت کرده بودند باز کردند و آنها را به جان نظام انداختند. جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: اگر حرکت امام (ره) را در زندگی سیاسی بررسی کنید متوجه می شوید اصلی که امام به آن اعتقاد داشت اصل ولایت فقیه بود و اگر آن را از انقلاب اسلامی بگیریم انقلاب هیچی ندارد. کریمی اول اظهار کرد: امروز فرزندان انقلاب کیلومترها آن طرف تر از آرمان های انقلاب دفاع می کنند اما فرزندان افرادی که ادعا می‌کردند پیرو خط امام هستند کجا هستند. وی افزود: انقلاب اسلامی مسیرخود را ادامه می دهد و تا زمانیکه دل های شیفته شهادت در بین جوانان موج می زند علی رغم همه خیانت های دشمنان این مسیر ادامه دارد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن