تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله انتحاری در بازار کریسمس در کامرون


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: بنا بر اعلام مقامات دولت کامرون یک بمب‌گذار انتحاری بازار ویژه کریسمس را در شهری در شمال این کشور هدف قرار داد که کشته شدن دسته کم دو تن را به دنبال داشت.

 یک مقام فرمانداری منطقه موسوم به "شمال دور" در کامرون امروز (یکشنبه) این حمله را که در شهر مورا رخ داد، تایید کرد.

این در حالی است که عاملان انتحاری مظنون به عضویت در گروه تروریستی بوکوحرام پیش از این حملاتی را در شهر مورا واقع در 30 کیلومتری مرز نیجریه ترتیب داده بودند.

مید جیاوا باکاری، مقام فرمانداری شمال دور گفت: در این بمب‌گذاری علاوه بر کشته شدن این دو نفر و خود بمب‌گذار، 5 تن دیگر نیز زخمی شدند.

همچنین یک شاهد عینی به رویترز گفت: بمب‌گذار انتحاری وانمود می‌کرد که یک متکدی است و به سمت بازار ویژه کریسمس  که پر از جمعیت بود، رفت. با این حال اعضای یک کمیته نگهبانی پیش از ورودش به بازار از قصد او آگاه شدند. او متوقف شد و از وحشت خودش را منفجر کرد اما اگر کسی او را تشخیص نمی‌داد تلفات انفجار بالاتر از این‌ها بود.

گروه تروریستی بوکوحرام پیش از این علاوه بر حملاتش در نیجریه حملاتی را نیز در کشورهای چاد، نیجر و کامرون که همسایه نیجریه هستند، ترتیب داده است.




۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن