تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821253040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست سندرز از کنگره آمریکا برای محدود کردن ترامپ


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: درخواست سندرز از کنگره آمریکا برای محدود کردن ترامپ
نامزد سابق دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با به چالش کشیدن سمت دونالد ترامپ به عنوان "فرمانده کل قوا"، او را "فرمانده کل توئیتر" خواند. این اظهارات در پی توئیت‌های جنجالی ترامپ درباره رقابت تسلیحات هسته‌ای مطرح شد.
موضع‌گیری برنی سندرز در واکنش به توئیت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا انجام شد. ترامپ در پیامی توئیتری گفته بود که "ایالات متحده باید به شدت ظرفیت‌های اتمی خود را تقویت کرده و گسترش دهد." ترامپ ساعاتی پیش از آن هم به شبکه تلویزیونی ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفته بود: اجازه دهید در رقابت تسلیحاتی باشیم.
به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرگزاری رویترز، برنی سندرز، نامزد سابق دموکرات‌ها در انتخابات گفت: کنگره نباید اجازه دهد که "فرمانده کل توئیتر" رقابت تسلیحات هسته‌ای هنگفت و خطرناک دیگری را راه بیندازد. توئیت ترامپ پس از بیانیه جیسون میلر، سخنگوی او انجام شد. جیسون میلر گفته بود: ترامپ به تهدید اشاعه هسته‌ای اشاره می‌کند و خواهان جلوگیری از گسترش این نوع سلاح‌ها خصوصا در میان سازمان‌های تروریستی و رژیم‌های سرکش بی‌ثبات است. او همچنین بر لزوم ارتقا و مدرن‌سازی قابلیت‌های بازدارندگی آمریکا به عنوان راهی حیاتی برای پیگیری صلح از طریق تقویت قدرت تاکید دارد. اظهارات ترامپ هم ظاهرا پاسخی به سخنان ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه بوده است. پوتین روز پنج‌شنبه در کنفرانس خبری سالیانه‌اش خواستار تقویت پتانسیل هسته‌ای نظامی در واکنش به طرح ناتو برای تقویت نظامی در نزدیکی مرزهای کشورش شد. پوتین گفت، ارتش روسیه قوی‌تر از هر متخاصم بالقوه‌ای است.

منبع: ایسنا

مطالب مرتبط
دستور اوباما : بررسی نقش روس ها در پیروزی دونالد ترامپ
بایدن: در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ کاندید می‌شوم
یک مقام کاخ سفید: اوباما طرح تمدید تحریم‌های ایران را امضا می‌کند
سندرز: بازشماری آرا نتیجه انتخابات آمریکا را تغییر نمی‌دهد



۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن