تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817441178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از نمایشگاه CES 2017 چه انتظاری داریم؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: نمایشگاه CES 2017 امسال از تاریخ ۱۵ دی تا ۱۸ دی‌ ماه در شهر لاس وگاس ایالت نوادا برگزار می‌شود. نمایشگاهی که در آن شاهد آخرین اخبار و معرفی آخرین محصولات جهان تکنولوژی خواهیم بود. بسیاری از برندهای معتبر و برندهای نوظهور بازار در این نمایشگاه حضور دارند و بازدیدکننده‌ها هم شانس دیدن و کارکردن با جدیدترین گجت‌ها را خواهند داشت.
 
 
از نمایشگاه CES 2017 چه انتظاری داریم؟



اما در نمایشگاه CES 2017 دقیقا چه چیزی انتظارمان را می‌کشد؟ هر کدام از شرکت‌ها چه محصولاتی را برای معرفی در این نمایشگاه آماده کرد‌‌ه‌اند؟

سامسونگ

انتظار داریم که سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه CES یک Galaxy TabPro S ویندوزی، انواع مدل‌های لوکس‌تر ساعت هوشمند Gear S2، تلویزیون‌های جدید و مجموعه‌ای از لوازم خانگی را معرفی کند. شانس معرفی گوشی‌های هوشمند توسط سامسونگ در این نمایشگاه اصلا زیاد نیست البته احتمال اندکی هم وجود دارد تعدادی از مدل‌های گلکسی A سال ۲۰۱۷ را در این نمایشگاه ببینیم.

ال‌جی

سال گذشته در نمایشگاه CES 2016 شرکت ال‌جی تعدادی گوشی اندرویدی معرفی کرد. گوشی رده‌پایین LG K7 و گوشی میان‌رده LG K10. براساس شایعات امسال حداقل شاهد معرفی یک گوشی میان‌رده دیگر از طرف ال‌جی خواهیم بود و به نظر می‌رسد نمایشگاه CES 2017 برای این محصول واقعا زمان مناسبی باشد. ظاهرا این گوشی LG V5 و LG LV1/LV5 خواهد بود البته باید هنوز منتظر نام رسمی این گوشی بمانیم. اگر کنجکاوید که ال‌جی در این نمایشگاه پرچم‌دار جدیدش LG G6 را عرضه می‌کند یا نه باید بدانید که هنوز هیچ مدرکی برای چنین ادعایی در دست نیست. درباره معرفی LG G Flex 3 هم هنوز چیزی به گوش‌مان نرسیده است.
سونی

رویداد خبری شرکت سونی در CES 2016 بیشتر درباره محصولات صوتی، تصویری و پلی‌استیشن ۴ بود. در این رویداد هیچ دستگاه یا تکنولوژی مرتبط با گوشی‌های هوشمند نمایش داده نشد. به احتمال بسیار زیاد امسال هم ماجرا شبیه سال گذشته خواهد بود و گوشی جدیدی معرفی نمی‌شود چون گوشی Xperia XZ این شرکت کمتر از ۴ ماه پیش معرفی شد. با این حال در CES 2017 می‌توانیم اطلاعات بیشتری از همکاری سونی با سامسونگ، گوگل، HTC و سایر شرکت‌های تکنولوژیک به دست آوریم. شرکت‌هایی که با همکاری هم اتحادی برای پیشرفت تکنولوژی واقعیت مجازی پدید آورده‌اند.

HTC

HTC هر سال طبق سنت خودش یک گوشی پرچم‌دار معرفی می‌کند. این اتفاق امسال هم حدود ۸ ماه پیش با معرفی HTC 10 رخ داد. به این ترتیب انتظار معرفی هیچ نوع گوشی رده‌بالایی را در نمایشگاه CES از طرف HTC نداریم. در حقیقت احتمالا این شرکت به نمایش برخی از پیشرفت‌های جدیدش در حوزه واقعیت مجازی بپردازد و پیشرفت‌های HTC Vive را به مخاطبان علاقه‌مند نشان دهد.

هوآوی

طبق آخرین اطلاعاتی که در اختیار داریم مدیرعامل شرکت هوآوی در روز ۱۵ دی‌ماه امسال مصادف با روز آغازین نمایشگاه CES یک سخنرانی خواهد داشت و همین کافی است تا خیلی‌ها حدس بزنند احتمالا پای یک دستگاه جدید در میان است. درباره این دستگاه جدید هم حدس و گمان‌هایی زده شده. طبیعتا با یک فبلت طرف نیستیم چون میت ۹ همین چند وقت پیش معرفی شد. البته ممکن است مدلی از این گوشی را ببینیم که صرفا در ایالات متحده عرضه می‌شود. در عین حال شانس معرفی جانشین گوشی هوآوی P9 هم وجود دارد. از طرفی وقت بروزرسانی ساعت هوشمند هوآوی هم فرا رسیده است اما در این زمینه هیچ شایعه و خبری به گوش‌مان نرسیده. اما به هر حال باید منتظر یک دستگاه جدید از این شرکت باشیم.

آنر

برند آنر، برندی که زیرمجموعه شرکت هوآوی است قصد دارد محصولات خود را در ایالات متحده آمریکا عرضه کند. این موضوع را همه می‌دانند و دیگر ابدا هیچ وجه اسرارآمیزی ندارد. به این شکل منتظر معرفی یک گوشی هستیم که آنر قصد عرضه آن را به بازار ایالات متحده آمریکا دارد.

ایسوس

ایسوس با معرفی چندین و چند دستگاه در یک رویداد اصلا بیگانه نیست. رویدادهایی بوده که ایسوس در آن‌ها لپ‌تاپ، تبلت و گوشی‌های خود را معرفی کرده است. به همین دلیل رویداد شرکت ایسوس در روز دوشنبه ۱۴ دی‌ماه به نظر رویدادی هیجا‌ن‌انگیز می‌رسد.

یکی از گوشی‌هایی که انتظار داریم سر و کله‌اش در رویداد ایسوس پیدا شود Asus ZenFone 3 Zoom است. گوشی‌ای که اخیرا تعدادی تصویر هم از آن به بیرون درز کرده‌اند و بخشی از مشخصات آن را هم می‌دانیم. یکی از این ویژگی‌ها که مورد توجه قرار گرفته‌ بود هم دوربین‌دوتایی این گوشی بود.

شیائومی

شیائومی برای اولین‌بار در تاریخ این شرکت قرار است در نمایشگاه CES 2017 شرکت کند. در عین حال شیائومی این را هم اعلام کرده که یک محصول جدید را برای بازار جهانی معرفی خواهد کرد. البته هنوز هیچ نشانه و سرنخی نداریم که این محصول جدید چه خواهد بود اما شیائومی قول داده که چیزی هیجان‌انگیز در چنته داشته باشد.
 
برخی حدس می‌زنند این دستگاه یک گوشی هوشمند باشد چون شیائومی عموما با گوشی‌هایش شناخته می‌شود اما در عین حال برخی حدس‌ و گمان‌ها می‌گویند احتمال دارد محصول جدید فرارتر از یک گوشی هوشمند معمولی باشد. به هر حال با نزدیک شدن به زمان برگزاری مراسم اخبار و حرف و حدیث‌های بیشتری در این بار خواهیم شنید تا بلاخره خود مراسم برگزار شود و دوست‌داران تکنولوژی به اطلاعات دقیق‌تری دست یابند.





۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن