تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817016427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادی حلب به برکت وجود رهبر انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
آزادی حلب به برکت وجود رهبر انقلاب است
آزادی حلب به برکت وجود رهبر انقلاب است جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه آزادسازی «حلب» مرهون نعمت ولایت فقیه است، گفت: استکبار به اهدافش در منطقه نخواهد رسید.


به گزارش فرهنگ نیوز، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی پیش از ظهر جمعه در آئین افتتاح پروژه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی در شهرستان طالقان با اشاره به اینکه تأمین نیازهای مردم نعمتی الهی است، اظهار کرد: باید از فرصت‌های که در اختیار ما قرار می‌گیرد برای خدمت به مردم استفاده کنیم.
 
وی در ادامه با تأکید بر اینکه مسئولیت‌ها و موقعیت‌ها باعث نشود که مسئولان از فکر مردم غافل شوند، گفت: اگر مسئولی برای کسب شهرت، مقام، جاه و منزلت بخواهد در موضعی قرار بگیرد بدانند که هیچ ارزشی ندارد.
 
ارزش مسئولیت‌ها با خدمت به مردم سنجیده می‌شود
 
سردار سلامی تأکید کرد: وقتی خداوند به ما موقعیت، فرصت، اقتدار و اختیار می‌دهد باید به اقامه نماز، امربه‌معروف و نهی از منکر، تعمیر مساجد الهی و آباد کردن زمین بپردازیم.
 
وی با تأکید بر اینکه مسئولان در هر مقامی باید برای عزت و آبروی مسلمانان تلاش کنند، گفت: مسئولان با فرصت‌های گذرا روبه‌رو هستند ارزش مسئولیت‌ها با خدمت به مردم سنجیده می‌شود.
 
جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه خدمت به مردم باید بدون منت باشد، گفت: مردم ولی‌نعمت ما هستند نباید اذیت شوند.
 
وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) موهبتی بی‌نظیر است، گفت: وجود شریف و عزیز رهبر معظم انقلاب اسلامی موهبتی بی‌بدیل است که باید قدرش را بدانیم.
 
وجود رهبر معظم انقلاب یک نعمت و رحمت بی‌نظیر
 
سردار سلامی با اشاره به اینکه وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی برای همه امت اسلامی یک نعمت و رحمت بی‌نظیر است، گفت: اگر امروز حلب آزاد می‌شود و مردمان آن دیار پس از آوارگی می‌توانند به شهر خود برگردند به برکت وجود رهبری است که خداوند به امت اسلام داده است.
 
وی با تأکید بر اینکه اگر امروز لبنان آرامش دارد و صهیونیست‌ها نمی‌توانند به آن‌ها نگاه چپی داشته باشند به برکت وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در حسینیه امام خمینی (ره) در قلب تهران نشسته است و آمریکا، اسراییل، اروپا و رژیم‌های عرب سرکش بی‌رحم نمی‌توانند به اهداف خود در منطقه دست پیدا کنند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه در بخش دیگری با اشاره به اینکه اگر مسئولی قدمی برمی‌دارد آجری روی آجری می‌گذارد کلنگی می‌زند و امید را به خانه‌های مردم برمی‌گرداند اَجرش در پیشگاه الهی محفوظ است.
 
سردار سلامی در ادامه با اشاره به وجود شخصیت‌های مهمی چون حضرت آیت‌الله طالقانی، گفت: شهرستان طالقان در کشور دارای اعتباری منحصربه‌فرد است به‌طوری‌که در سریال معمای شاه می‌بینیم که کلام انقلابی، آتشین و روح‌افزایی آیت‌الله طالقانی نشان از این مهم دارد که انقلاب با مجاهدت چنین افراد عالم و مجاهدی شکل‌گرفته است.
 
جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه مردم طالقان شایسته خدمت هستند، گفت: ریشه‌های عمیقی در احساس، اعتقاد و ایمان مردم این سرزمین وجود دارد.
 
سردار سلامی در بخش دیگری گفت: ۳۴ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سراسر کشور در حال اجرا است امید داریم در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح این پروژه‌ها باشیم.
 
 


منبع: مهر


95/10/3 - 22:28 - 2016-12-23 22:28:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن