تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817468375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کشور: سخت شدن شرایط به معنای انفعال نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: وزیر کشور: سخت شدن شرایط به معنای انفعال نیست
وزیر کشور گفت: دولت و نظام مصمم به اجرای اقتصاد مقاومتی و توسعه کشورند، این استان‌ها هستند که می‌توانند مجری خواسته‌ها و برنامه‌های ملی باشند.
منطقه خلیج‌فارس،‌ عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست شورای اداری هرمزگان که با محوریت اقتصاد مقاومتی برگزار شد اظهار کرد: ما در برخی از مسائل دارای اشکالات اساسی، ساختاری و در برخی از مسائل مرتبط با قوانین و مقررات، با عقب‌افتادگی تاریخی، عدم توان رقابت با بازارهای بین‌المللی مواجه هستیم که این امر توان رقابت در تولیدات را از ما گرفته است.

به گزارش نامه نیوز، وی بابیان اینکه سخت شدن شرایط به معنای انفعال نیست، اضافه کرد: ما مصممیم که در این راه که امام راحل (ره) ترسیم کردند با توان پیش برویم، کما اینکه تاکنون مردم کارهای بزرگی ازجمله سرنگونی رژیم طاغوت و اداره جنگ را انجام داده‌اند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه کشور در این سال‌ها با تحریم‌ها، تهدیدها و فشارهای متعددی مواجه بوده است، افزود: اکنون در عرصه بین‌المللی و منطقه‌ای به نیرویی قابل‌قبول و تأثیرگذار در بین دوستان و دشمنانمان تبدیل‌شده‌ایم.

رحمانی‌فضلی خاطرنشان کرد: در شرایط اخیر که قیمت نفت به 25 دلار رسید برخلاف بسیاری از کشورهای منطقه که از صندوق ذخیره ارزی خود پول برداشت کردند ما پول به صندوق ذخیره ارزی دادیم و این نشان‌دهنده توانمندی‌های کشور و مردم است.

وی بابیان اینکه نباید نیمه خالی لیوان را دید، ادامه داد: برای توسعه اساسی کشور، به حرکت و جهادی بزرگ نیاز داریم چراکه قدرت و عناصر ایجاد تغییرات را بیش از هرزمانی در اختیار داریم به‌نحوی‌که با برخورداری از دانش و امکانات در حوزه‌های مختلف، دارای قدرتی بیش از 10 برابر از قبل شده‌ایم.

رحمانی‌فضلی بابیان اینکه باید برای داشتن نعمت رهبری شاکر باشیم، عنوان کرد: چه در زمان امام خمینی (ره) و چه در زمان رهبری آیت‌الله خامنه‌ای، شاهد ثبات مدیریت در کشور بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه کشور با تغییرات اجتماعی شدیدی مواجه و این تغییرات منجر به آسیب‌های جدی شده است، اذعان کرد: مقام معظم رهبری سال‌هاست که نسبت به تهاجم فرهنگی هشدار داده‌ بودند و ما متأسفانه آن‌گونه که باید خوب عمل نکردیم و امروز شاهد بروز تغییرات و آسیب‌های اجتماعی هستیم.

رحمانی‌فضلی افزود: مقام معظم رهبری بر روی مواردی ازجمله سبک زندگی تأکید داشتند و دارند، و حال نیز بر روی اقتصاد مقاومتی تأکیددارند، چراکه راه تدبر و منطق بر این است که به این‌گونه موارد توجه داشته باشیم.

وزیر کشور بابیان اینکه جغرافیای ایران در طول تاریخ متحمل دخالت‌های زیادی بوده است، افزود:‌ خوش‌خیالی است که فکر کنیم اگر به بقیه کاری نداشته باشیم، بقیه هم کاری به ما ندارند، بلکه حتی با رجوع به تاریخ درمی‌یابیم که جغرافیای ما همواره مورد تجاوز قرارگرفته‌ کما اینکه ما هیچ‌وقت قصد دخالت در امور سایرین را نداشته‌ایم.

رحمانی‌فضلی ابراز کرد: در کنار نشست‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی ، ایمان به اقتصاد مقاومتی بسیار تعیین‌کننده است و باید به این امر نیز ایمان داشت که اقتصاد مقاومتی متعلق به دولت خاصی نیست، بلکه متعلق به مردم و نظام است.

وی بابیان اینکه اگر خواهان رفاه و عزت هستیم باید خوب کار کنیم، تأکید کرد: در کنار توسعه، باید کیفیت‌ها و قیمت‌ محصولات را متناسب و تعدیل کنیم.

وزیر کشور ادامه داد: بنیان‌های قوی اجتماعی تأثیری مستقیم بر روی حفظ استقلال و تداوم پایداری امنیت کشور دارد.

رحمانی‌فضلی بابیان اینکه امنیت پایدار خواهان اقتصادی قوی است، بیان کرد: از اول انقلاب تاکنون چندین مدل اقتصادی برای کشور توصیه و تجویزشده و به‌نوعی هرکدام نیز تست‌شده است، اما مدل اقتصاد مقاومتی یکی از مدل‌های جدیدی است که مورد تائید همگان است.

رحمانی‌فضلی بابیان اینکه مقام معظم رهبری تأکیدات و بیانات عمیقی بر روی اقتصاد مقاومتی دارند، خاطرنشان کرد: ما توان انجام هر کاری راداریم کما اینکه حتی در حال حاضر که شرایط کشور سخت است، شاهد موفقیت‌های زیادی هستیم که توسط مردم در حال رقم خوردن است.

وی با اشاره به اینکه دولت با تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی، خود را موظف به عملی‌سازی اهداف این طرح می‌داند، گفت: برنامه ششم توسعه و بودجه 96 بر اساس اقتصاد مقاومتی نوشته شده‌ است، چراکه نگاه دولت به اقتصاد مقاومتی، نگاهی ایمانی است و در تمام کشور نیز باید دغدغه ذهنی و ایمانی داشته باشیم.

رحمانی‌فضلی تأکید کرد: ما به‌عنوان مدیران و مسئولان کشور و استان موظفیم راه‌های ورود مردم به اقتصاد مقاومتی را با ریل‌گذاری و فرهنگ‌سازی مهیا کنیم.

وی بابیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی به منابع و ظرفیت‌های داخلی و بازار و تکنولوژی و سرمایه خارجی به‌صورت هم‌زمان نیاز داریم، تصریح کرد: این امر با توجه به پایداری امنیت کشور می‌تواند راه‌های توسعه را بیش‌ازپیش باز کند.

وزیر کشور اذعان کرد: عدالت‌محوری و دانش‌بنیان بودن در تولید از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی و مورد تأکید مقام رهبری نیز هست که در این راه نیازمند نوسازی و وارد شدن به دروازه‌ دانش‌های جدید هستیم.

وی بابیان اینکه خواهان جذب سرمایه‌ها در استان‌ها هستیم، افزود: در حال حاضر با همین قوانین موجود برای جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی مشکلی در استان‌ها نداریم و استان‌های موفقی نیز در این راستا داریم که نیاز است در استان‌هایی همانند هرمزگان در این حوزه بیشتر کار کنیم.

رحمانی‌فضلی با اشاره به اینکه بهره‌وری سرمایه در کشور بسیار پایین است، بیان کرد: دولت و نظام مصمم به اجرای اقتصاد مقاومتی و توسعه کشور است، این استان‌ها هستند که می‌توانند مجری خواسته‌ها و برنامه‌های ملی باشند.

وزیر کشور دولت یازدهم اذعان کرد:‌ خواهان سرعت بیشتری در توسعه هستیم، کما اینکه کشور در حال حاضر در وضعیت بسیار خوبی است و هماهنگی خوبی در بین قوا و سایر ارکان نظام برقرار شده است و باید از این فرصت استفاده کنیم.

رحمانی‌فضلی اظهار کرد: باید با نگاهی دینی و ایمانی به توسعه کشور با نیتی خالص به سازندگی ایران فکر کنیم و معتقدم که می‌توانیم ایران را به قله‌های سرافرازی برسانیم و امکانات لازم ازجمله دانش تولید، مدیریت و اسباب و امکانات موردنیاز را در اختیار داشته باشیم.


منبع: ایسنا


۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن