تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816961350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدریس حقوق شهروندی در دانشگاه ها


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایرنا: معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: به دنبال رونمایی منشور حقوق شهروندی در تهران، اولین همایش استانی آن نیز امروز در کرمان برگزار شد و حقوق شهروندی به عنوان یک واحد درسی در دانشگاه ها تدریس می شود.

حجت الاسلام مجید انصاری عصر پنجشنبه در آیین اجرای رسمی طرح بزرگ مفاخر و مشاهیر اسلامی و ایرانی (با رویکرد فرهنگی و پژوهشی) و اولین دوره اعطای جایزه باستانی پاریزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان افزود: توسعه حقوق بویژه حقوق شهروندی و آگاه کردن مردم نسبت به مبانی و مبادی و روش های اجرای حقوق شهروندی، به توسعه سیاسی، اجتماعی و ارتقای کشور در عرصه جهانی کمک می کند.

وی گفت: شخصیت های بزرگ و مفاخر هر کشور گنجینه ای هستند که شناسنامه فرهنگی و ارزش اجتماعی را در دل خود جای داده است و این افراد در گذشته و اکنون به مثابه ارزشمند ترین سند بهادار تاریخ ملت هستند که باید این گنجینه ها را در دل جای دهیم.

معاون حقوقی رئیس جمهوری هدایت موضوع پایان نامه ها در دانشگاه آزاد اسلامی به سمت مفاخر و مشاهیر ایران را اقدامی بزرگ دانست و افزود: این برنامه دانشگاه آزاد اسلامی را در جلسه هیات دولت مطرح و پیشنهاد می کنم که دانشگاه های دولتی نیز پیروی کنند.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی امروز به درختی تناور در ایران و برخی کشورها تبدیل شده است که برخاسته از جوانه ای در ذهن یک شخصیت بزرگ کرمانی بود.

حجت الاسلام انصاری گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از مفاخر کرمان است، او که اوایل انقلاب و در شرایط سخت جنگ که بخشی از بار حل مشکلات دفع دشمن متجاوز و مقابله با تجزیه طلبان و متجاوزان بر دوش او بود، پیشنهاد تاسیس دانشگاه آزاد را مطرح کرد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی اولین دانشگاهی بود که درس وصایای سیاسی الهی امام خمینی (ره) را به عنوان واحد درسی در این دانشگاه مصوب کرد.

معاون رئیس جمهوری همچنین با اشاره به اینکه بحران آب در کشور تهدید جدی است گفت: سازمان ملل هشدار داده برخی از کشورها از جمله ایران نمی توانند در آینده به دلیل تغییرات اقلیمی، خشکسالی و بحران آب بخشی از جمعیت خود را حفظ کنند و اکنون در لبه این بحران هستیم.

وی اظهار کرد: از دانشگاه آزاد اسلامی بویژه واحد کرمان که پیشتاز است تقاضا دارم، ابتکار ارزشمند استاندار کرمان را به کار گیرد و دولت و ملت را در حل بحران آب کمک کنید.

این آیین با حضور معاون حقوقی رئیس جمهوری، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، پژوهشگران، هیات داوران، دانشجویان و اهالی فرهنگ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار و در سه حوزه مردم شناسی، تاریخ، ادب و فرهنگ عامه از پژوهشگران برتر تجلیل شد.

دکتر محمدابراهیم باستانی پاریزی نویسنده، پژوهشگر، شاعر، استاد زبان و ادبیات فارسی متولد شهرستان سیرجان استان کرمان پنجم فروردین 1393 در سن 89 سالگی درگذشت. از وی بیش از 40 اثر ارزشمند بر جا مانده است.

دانشگاه آزاد اسلامی به‌ منظور اعتلای فرهنگ و اتخاذ رویکردی فراتر از تکریم‌های متداول، اجرای طرح ماندگار فرهنگی و نکوداشت مفاخر را در دستور کار خود قرار داده و در راستای این راهبرد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان نخستین دوره اعطای جایزه باستانی پاریزی را برگزار کرد.

این جایزه به ابوالفضل حسن آبادی، افشین صالحی، مهدی نورمحمدی، منصور علیمرادی، عباس قنبری، فریدون مجلسی، سید محمدعلی گلاب زاده و مهرداد نصرتی اعطا شد.




۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن