تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814288650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسد: آزادی حلب شکست همه حامیان تروریسم است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اسد: آزادی حلب شکست همه حامیان تروریسم است
رئیس جمهور سوریه امروز تأکید کرد که آزادسازی حلب از دست تروریستها نه فقط برای سوریه، بلکه برای ایران و روسیه نیز پیروزی به شمار می‌رود.
به گزارش نامه نیوز ، «حسین جابری انصاری» معاون عربی و آفریقایی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز پنجشنبه به دیدار «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه رفت.


خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد که دو طرف در این دیدار آخرین تحولات منطقه را بررسی کردند.


اسد در این دیدار تأکید کرد که آزادی حلب از دست تروریسم فقط پیروزی برای سوریه نیست، بلکه از آنِ همه کسانی که در حال حاضر در مبارزه با تروریسم سهیم هستند؛ به ویژه ایران و روسیه.


وی همچنین تصریح کرد که این مسئله در عین حال شکستی برای همه کشورهای متخاصم با ملت سوریه است که از تروریسم به عنوان ابزاری برای تحقق منافع خود استفاده کردند.


جابری انصاری نیز اسد را در جریان جزئیات تلاشهای دیپلماتیکی قرار دارد که برای کمک به پایان جنگ تروریستی تحمیلی به ملت سوریه صورت گرفته است؛ مخصوصا تلاشهای مربوط به نشست سه جانبه‌ای که اخیرا میان ایران، روسیه و ترکیه در مسکو انجام شد.


وی همچنین تصریح کرد، روابط راهبردی میان ایران و سوریه طی چند دهه در تقویت دو کشور و کشورهای منطقه برای مقابله با نقشه‌های خارجی سهیم بوده است.


معاون وزیر خارجه ایران همچنین تأکید کرد که تهران قصد دارد به توسعه روابط خود با سوریه ادامه دهد و در راستای تقویت ملت سوریه و ایستادگی در برابر تروریسم به این کشور کمک کند.


در این دیدار دو طرف بر اهمیت پیروزی اخیر حلب به عنوان یک گام اساسی برای نابودی تروریسم در همه اراضی سوریه و فراهم کردن شرایط مناسب برای یافتن راه حل بحران تأکید کردند.






منبع: فارس


۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن