تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817071715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه های پر سر و صدای جلسه امروز مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: در جریان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه، نماینده نزدیک به جبهه پایداری با فریاد از وزیر بهداشت خواست تا به داد بهداشت و درمان برسد.

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در نوبت دوم جلسه علنی مجلس در روز چهارشنبه- اول دی- به منظور بررسی لایحه برنامه ششم توسعه، در تذکری نسبت به افزایش قیمت دلار و لوازم خانگی انتقاد کرد و گفت: این روزها نزدیک به 8 تا 9 درصد قیمت دلار افزایش یافته اما متاسفانه قیمت لوازم خانگی بیش از 22 درصد است چه کسی باید بازار را کنترل کند و از حقوق مردم را دفاع کند؟

او در ادامه انتقادهایش افزود: رئیس جمهور، قوه قضاییه و مجلس گفتند که برجام با توجه به مصوبه سنای آمریکا نقض شد،‌ سئوال من این است که چرا هیچ گزارشی براساس قانون اقدام متقابل به مجلس داده نمی شود. همچنین باید بگویم در قانون بودجه سال آینده مالیات به نحو چشم گیری افزایش یافته است،‌ با توجه به این دوره رکود، افزایش مالیات، تولید را زمین گیر میکند.

این چهره نزدیک به جبهه پایداری در مجلس در پایان با فریاد وزیر بهداشت را مخاطب خودش قرار داد: من از اینجا صدا میزنم به آقای وزیر بهداشت به داد بهداشت و درمان برسید.

پس از سلیمی نوبت به جواد کریمی نماینده مردم مشهد و کلات رسید. او تذکر خودش را به پیروزی سوریه در شهر حلب اختصاص داد و گفت:پیروزی راهبردی مردم سوریه و جریان مقاومت در شهر حلب را تبریک میگویم. این پیروزی سران مثلث غربی، عبری و عربی در این رابطه اظهار نظر کردند و شکست فاحش خود را در برابر مردم مسلمان سوریه پذیرفتند و این شکست را قبول کردند.

وی در رابطه با آثار این پیروزی تأکید کرد: آثار این شکست آنقدر وسیع بود که در عرصه اهی مختلف رخ نشان داد،‌یکی از این حوزه ها که آثار این پیروزی نشان داده شد،‌اقدام اخیر سنا بود،‌هیچکدام از سناتورهای آمریکایی در تصویب این قانون نگفتند ایران نقض برجام کرده است همه اعتراف میکردند چون ایران در منطقه قدرت گرفته است،‌ با تصویب این قانون میخواهیم به مقابله با ایران بپردازیم.

کریمی قدوسی در پایان به سخنان ضد ایرانی نخست وزیر انگلیس اشاره کرد و گفت: پس از این پیروزی، بلافاصله حضور وزیر مونث کشور خبیث انگلیس را در منطقه دیدیم که با آن الفاظ رکیک ملت مسلمان ایران را تهدید دانست.

*تذکر به صدا و سیما به دلیل تخریب‌های این سازمان

نماینده خدا بنده تذکرش خطاب به صدا وسیما بود و از تخریب های این سازمان شاکی بود. او در ضمن تذکرش به بی توجهی صداوسیما به سالگرد شهادت شهید تندگویان نیز انتقاد کرد.

احمد بیگدلی گفت:‌ حضرت امام فرمودند نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم روزمرگی زندگی به فراموشی سپرده شوند. با گرامیداشت نام و یاد شهید محمدجواد تندگویان، نمونه دولتمردان آزاده که روز 29 آذرماه سالگرد شهادتشان بود اما متاسفانه صداوسیما عملکرد مثبتی در این مورد نداشتند.

او ادامه داد:‌ بهتر است مسئولان صداوسیما به جای تخریب دیگر مسئولان حتی در برنامه های سرگرمی به نمونه های ایثار وشهادت و نمونه های ازخودگذشته همچون شهید مظلوم تندگویان بپردازند.

بیگدلی به بودجه سازمان صداوسیما نیز اشاره ای کرد: با توجه به همراهی مجلس در افزایش بودجه های عمومی صداوسیما در برنامه ششم توسعه انتظار می رود مدیران این سازمان کاملا در مسائل سیاسی بیطرفی را مراعات کنند و در جهت ارتقای سطح فرهنگ عمومی مردم و اطلاع رسانی شفاف و به موقع به رسالت عظیم خود عمل کند.

*نماینده مردم تبریز: حادثه قطار موضوعی نیست که به حاشیه برانید

نماینده مردم تبریز در مجلس نیز درباره پیگیری نشدن استیضاح وزیر راه تذکر داد. او گفت:‌ تذکر من به هیات رئیسه مجلس است که چرا استیضاح وزیر راه و شهرسازی که طبق قانون و آیین نامه داخلی مجلس باید روال قانونی خود را طی می کرد، جلوگیری شده و کمیسیون عمران به وظیفه قانونی خود عمل نکرده است؟ ریاست کمیسیون نیز در این رابطه اقدامی نکرده است؟ چرا بعد از گذشت 17 روز از طرح استیضاح با امضای 82 نماینده، کمیسیون از وزیر راه دعوت نکرده است؟

محمداسماعیل سعیدی ادامه داد:‌ حادثه قطار تبریز- مشهد موضوعی نیست که بخواهید آن را به حاشیه برانید. داغ سنگین و غیرقابل جبران به دلیل سهل انگاری، بی کفایتی و بی مسئولیتی حاکم بر مجموعه راه آهن و وزارتخانه بود. فرزندان معصوم در جلوی چشمانشان سوختند. چه کسی باید پاسخگو باشند؟



۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن