تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 14 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

طراحی سایت تهران سایت

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800204480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال به این سه بازیکن نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: شفقنا ورزشی: عملکرد ناامید کننده استقلال در دیدار برابر نفت بسیاری از چیزها را ثابت کرد. شاگردان منصوریان برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی که امید زیادی به قهرمانی در آن داشتند باید نفت علی دایی را از پیش رو برمی داشتند اما نه تنها بازی را واگذار کردند بلکه برای همه ثابت شد که این استقلال در هیچ جامی شانس برای قهرمانی ندارد و حتی احتمال کسب سهمیه این تیم و قرار گرفتن در بین سه تیم نخست جدول رده بندی بسیار کم است.

آبی پوشان پایتخت در دیدار برابر نفت نمایش ناامید کننده ای داشتند. منصوریان در بین هواداران استقلال شخصیت محبوبی است اما او برای حفظ محبوبیت خود باید تیمش را از این شرایط خارج کند.

فصل جابجایی زمستانی در راه است و منصوریان برای شروع قدرتمندانه دور برگشت باید تیمش را تقویت کنند. سه بازیکن هستند که می تواند عصای دست منصوریان شوند و تیم او را از بحران خارج کنند.

پژمان منتظری

یکی از دلایل اصلی عملکرد ناامید کننده استقلال در فصل جاری نمایش بد خط دفاعی این تیم بوده است و می توان گفت که اگر مهدی رحمتی نبود به مراتب شرایط برای آبی پوشان سخت تر می شد. زوج پادوانی و جان واریو تا الان انتظارات را برآورده نکرده اند و عملکرد ناامید کننده ای در دیدار برابر نفت داشتند.

یکی از بازیکنانی که می تواند خرید بسیار خوبی برای استقلال باشد پژمان منتظری است. الأهلی بعد از آسیب دیدگی منتظری بازیکن جایگزین او را جذب کرده و بسیار بعید است که دیگر این بازیکن ایرانی را بخواهد. شرایط برای بازگشت منتظر مهیا است و خود این بازیکن هم دوست دارد به استقلال برگردد. او با توجه به تجربه بالایی که دارد می تواند سید جلال حسینی آبی پوشان پایتخت باشد.

مجتبی جباری

استقلال به یک رهبر و لیدر در میانه میدان خود نیاز دارد و چه کسی بهتر از مجتبی جباری که زیدان آبی پوشان است و خاطرات بسیار خوبی با این بازیکن دارند.

جباری جایگاه خود را در ترکیب اصلی الأهلی از دست داده و نتایج بد این تیم قطری باعث شده که چه بسا جایگزین جباری در زمستان جذب شود.مثلث جباری، امید ابراهیمی و روزبه چشمی استقلال را به یکی از قوی ترین خط میانی های لیگ تبدیل خواهد کرد.

رحیم زهیوی

با وجود جذب آرش افشین، کاوه رضایی و علی قربانی خط حمله آبی پوشان پایتخت ضعیف و بدون نوآوری دیده می شود. رحیم زهیوی یکی از بازیکنانی است که خبرهای زیادی درباره جدایی او از استقلال خوزستان به گوش می رسد. او همه از استقلال و هم از پرسپولیس پیشنهاد دارد و می تواند به هر دو تیم بزرگ پایتخت کمک کند.

منصوریان به دنبال جذب زهیوی است و باتوجه به سرعت، قدرت شوت زنی و تکنیکی که این بازیکن دارد می تواند خط حمله استقلال را به کلی متحول کند.



۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن