تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820453594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میاتوویچ: رونالدو باز هم توپ طلا خواهد برد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: طرفداری: به اعتقاد پدیا میاتوویچ، بازیکن اهل یوگوسلاوی و پیشین رئال مادرید، سال 2016 بهتر از این نمی توانسته برای این باشگاه به اتمام برسد.


 یک هفته پس از کسب چهارمین توپ طلای کریستیانو رونالدو، میاتوویچ در گفتگو با آ اس ضمن اطمینان از این که CR7 باز هم این جایزه را خواهد برد در خصوص زین الدین زیدان و تیمش در سال 2016 اظهار داشت:


 2016 سال فوق العاده ای برای رئال مادرید بود. به جز لالیگا،  لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه های جهان به علاوه سوپر جام فتح شد. در یک سال بیشتر از این نمی توان خواست. البته من با استناد به آنچه که در این فصل از بیرون می بینم، فکر می کنم سال 2017 رئال مادرید بتواند  قهرمان لیگ اسپانیا شود، چرا که در مسیر درستی گام بر می دارد. رئال مادرید به مدیر فنی احتیاج ندارد تا وقتی که یک رئیس روی نیمکت خود دارد. زیدان در برهه ای دشوار هدایت تیم را پذیرفت و موفق شد اعتماد به نفس بازیکنان را بدست آورد.  



میاتوویچ: رونالدو باز هم توپ طلا خواهد برد



 رونالدو امسال با رئال مادرید و تیم ملی پرتغال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، جام باشگاه های جهان و یورو شد و به حق توپ طلا را برد. من اطمینان دارم که او باز هم برنده توپ طلا می شود. مسی نیز مدت زمان زیادی ست که با حفظ ثبات در حال ارائه بهترین عملکردش است. او بازیکن بزرگی است اما این کریستیانو خواهد بود که آمار توپ طلا هایش را افزایش می دهد. فکر می کنم سال آینده همه چیز میان آن ها در کسب این عنوان مساوی شود. 




۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن