تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817138556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوردبین: رفتن امید و احمد عادلانه نیست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: کاپ: محمود خوردبین درباره صحبت های اخیر پیرامون حضور نوراللهی و عالیشاه در تراکتورسازی اظهار داشت: در اینکه هر دو بازیکن جزو نفرات کلیدی تیم ما محسوب می شوند جای شکی وجود ندارد اما اینکه بازیکن از ما جدا شود و به تیم رقیب ما برود به نظرم عادلانه نیست. به هرحال قانون در این زمینه به نفع تراکتورسازی است والا ملوان هم تیم نظامی است و بازیکنان می توانند در آنجا سرباز شوند.

وی افزود: احمد و امید خودشان تصمیم گرفته اند به سربازی بروند اما به نظر من ای کاش تا پایان فصل صبر می کردند و در آسیا به پرسپولیس کمک می کردند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقاداتی که به محمد ترکاشوند معاون باشگاه می شود بیان داشت: جا دارد یک نکته را عنوان کنم که به بازیکنان اوکراینی ما مربوط می شود. من در اوکراین از نزدیک دیدم که پسری جوان که مدیر برنامه این دو اوکراینی بود آمد و گفت دو بازیکن خوب دارم. ما روز آخر اردو را سپری می کردیم و فرصت تست کردن آنها را نداشتیم. قرار شد به ایران بیایند و اینجا آقای برانکو بازی شان را ببیند. برانکو هم دید و نظر نهایی را داد. حالا این وسط گناه آقای ترکاشوند چیست؟

خوردبین در پاسخ به این سوال که اگر خودش هم سرمربی بود به جذب این دو بازیکن رای می داد خاطرنشان کرد: من هم انتخابشان می کردم به خصوص آن مدافع وسط را که به نظرم بازیکن خوبی است و فقط اول کار بدشانسی آورد و مصدوم شد.

وی افزود: وقتی سرمربی تیم از نظر فنی به جذب بازیکنی رای می دهد باشگاه مقدمات حضور آن بازیکن را فراهم می کند. من معتقدم این دو بازیکن می توانند در پرسپولیس کارایی داشته باشند. حالا اگر بازیکنی بهتر از آنها گیرمان بیاید جایگزین می کنیم اما الان کادر فنی از این نفرات استفاده می کند.

خوردبین با اشاره به انتقادات شب گذشته برنامه 90 عنوان کرد: من خودم این برنامه را ندیده ام اما شنیدم که صحبت هایی مطرح شده است. به هرحال آقای فردوسی پور با ما سر ناسازگاری دارد و برنامه اش همین است. مگر اتفاق بدی افتاده که پرسپولیس صدرنشین لیگ است؟ چرا این قضیه برای برخی ها قابل هضم نیست؟ تیم ما خوب نتیجه گرفته و بیشترین امتیاز را تا امروز جمع آوری کرده است. حالا این مسایل را نمی بینند و سراغ بازیکنان اوکراینی ما می روند.




۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن