تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817434066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن افزایش تولید فولاد در قم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
جشن افزایش تولید فولاد در قم برگزار شد

بازدید عکاسان خبری رسانه های کشوری از مجتمع فولاد مبارکه اصفهان


شناسهٔ خبر: 3854803 - سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
استانها > قم

.jwplayer{ display: inline-block; } قم - جشن افزایش تولید مجتمع فولاد غرب آسیا به ۲۰ هزار تن در ماه با حضور استاندار و تعدادی از مدیران اجرایی قم در این مجتمع برگزار شد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در بازدید از مجتمع فولاد غرب آسیا طی سخنانی تحول صورت گرفته در این مجتمع را نتیجه جدیت و تلاش مدیران استانی و مسئولان و کارگران این شرکت دانست. نماینده عالی دولت در استان با اشاره به شرایط شرکت فولاد غرب در بازدیدهای گذشته، مشکل تولید و تعدیل نیرو در این مجتمع در ماه‌های نخست امسال را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: همه عزم مدیران استان و تلاش جهادی برای حل مشکلات چرخ صنعت این واحد صنعتی باعث حل مشکلات این شرکت شده است. صادقی با اشاره به اینکه تولید این مجتمع در ابتدای سال به دلیل مشکلات بوجود آمده ۵ هزار تن بوده که امروز به ۲۰ هزار تن در ماه رسیده، خاطرنشان کرد: امیدواریم این شرکت در آینده نزدیک به ظرفیت اسمی مورد نظر دست یافته و این امر را جشن بگیریم و شاهد شکوفایی ورونق تولید استان و کشور باشیم. تولید ماهیانه ۳۰ هزار تن فولاد تا دهه فجر احمد ذاکری، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم نیز در این مراسم با اشاره به حل مشکلات مالیاتی این واحد صنعتی اظهار داشت تقسیط بدهی‌های این مجتمع و بخشودگی بخشی از سود بانکی کمک شایانی در رونق وافزایش تولیدات این شرکت داشته است. وی با اشاره به مشکلات مالیات ازرش افزوده و بخشودگی جرائم مالیاتی تصریح کرد: در این زمینه عنایت و پیگیری‌های دکتر لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی و استاندار قم خیلی مؤثر بوده است.

ذاکری با اشاره به پیش بینی تولید ۳۰ هزار تنی این واحد تا دهه فجر امسال افزود: در تلاش هستیم تا خط اعتباری این شرکت تا سقف ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد و این شرکت اخیراً موفق به راه اندازی خطوط شستشو ECL و برش طولی ورق گردید است که این امر گامی بسوی افزایش کیفیت ورق‌های تولید می‌باشد. وی با بیان اینکه تولید این شرکت به کمتر از ۵ هزار تن در ماه رسیده بود، افزود: آنچه نجات بخش چرخه تولید این واحد صنعتی بوده است هم افزایی مدیریت صحیح دولتی و بخش خصوصی و تدبیر برای رفع موانع تولید از جمله مواد اولیه و سرمایه در گردش است نکته‌ای که در بسیاری از واحدهای صنعتی کشور قابل اجرا است. رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه تفاهم نامه‌ای با فولاد مبارکه برای تأمین ۲۵ هزار تن کلاف گرم برای شرکت فولاد غرب صورت گرفته است، ‌گفت: با شرایط جاری و افزایش تولید این شرکت، باید این عدد افزایش یابد. در ادامه این مراسم سلیمانی، مدیر عامل مجتمع فولاد غرب آسیا گزارشی از وضعیت قبلی و افزایش تولید این شرکت ارائه کرد و اظهار داشت: تعداد ۴۲۰ نفر در این شرکت اشتغال دارند و با روند جدید و افزایش تولید و پیش فروش کالاهای تولیدی و افزایش ظرفیت تولید به ۳۰ هزار تن در ماه تا دهه فجر امسال قول جذب ۵۰ نفر نیروی جوان متخصص را داده شده است. در پایان این مراسم درمانگاه و واحد HSEE این شرکت نیز توسط استاندار افتتاح شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن