تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816910873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرد شكنجه‌گر به ميز محاكمه بازگشت


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مرد خشمگین كه چهارسال قبل زنی ايراني را در برلين آلمان با بريدن اعضاي بدن وي شكنجه كرده بود، براي بار سوم محاكمه شد. زن جوان به دليل حضور نداشتن در ايران از قصاص اعضاي بريده شده خود گذشت کرده است.
 

به گزارش جوان، نهم آبان‌ماه سال 91 مأموران پليس برلين كشور آلمان از حادثه وحشتناكي كه در خانه يك زن ايراني رقم خورده بود باخبر و در محل حاضر شدند. محل حادثه خانه‌اي در محله‌شون برگ بود كه زن 36 ساله‌اي به نام بنفشه همراه دخترش آرميتا در يكي از اتاق‌ها حبس شده بودند. بعد از گشودن در بود كه زني جوان در حالي كه اعضاي بدنش بريده شده بود و بي‌جان روي تخت افتاده بود به بيمارستان منتقل شد. دختر وي هم كه به شدت وحشت كرده بود،  تحت مراقبت قرار گرفت.
 
بنفشه وقتي زبان به سخن گشود، گفت: مدتي قبل با دخترم به آلمان آمدم و تصميم گرفتم در برلين براي خودم خانه‌اي اجاره كنم. اين كار خيلي سخت بود چون به زبان آلماني مسلط نبودم. به همين خاطر با عبدالله آشنا شدم او به زبان آلماني خوب صحبت مي‌كرد به همين خاطر براي اجاره خانه و خريد لوازم و كارهاي شهرداري و همچنين دست و پا كردن يك شغل مناسب براي خودم همراهم شد تا اينكه متوجه شدم او خودش را نسبت به من و فرزندم مالك مي‌داند و براي هر كاري بايد با او مشورت مي‌كردم. از نوع رفتارهايش فهميدم كه نبايد به او خيلي نزديك شوم و ارتباطم را قطع كنم، اما هر چه تلاش مي‌كردم او دست بردار نبود.
 

روز حادثه در حالي كه داشتم آرميتا را آماده مي‌كردم به مدرسه برود، متوجه شدم كسي وارد منزل شد. ناگهان عبدالله را ديدم.

به او گفتم براي چه وارد منزلم شدي؟ اما او با تهديد چاقو ما را ساكت كرد. بعد از آن دست و پا و دهان من و دخترم را بست و آرميتا را در اتاقي گذاشت و صداي تلويزيون را بلند كرد تا چيزي متوجه نشود. مرا با زور در حالي كه موهايم را مي‌كشيد وارد اتاق كرد و بعد از تهديدهاي زياد تلاش كرد چند عضو از بدنم را ببرد، اما چاقو كند بود و نتوانست.
 
هر چه التماس كردم، قبول نكرد و گفت: من بايد از تو انتقام بگيرم و بعد از اين بليت دارم تا به ايران برگردم، بهتر است ساكت باشي. به آشپزخانه رفت و چاقوي ديگري آورد و اعضاي بدنم را قطع كرد. در حالي كه سرتاپايش خوني شده بود،‌ تهديد كرد اگر سر و صدا كنم چشمانم را نيز بيرون مي‌آورد. بعد از ساعاتي در حالي كه دهانم بسته بود و آرميتا در اتاق حبس بود، فرار كرد.

با توضيحات زن جوان بررسي‌هاي لازم براي دستگيري عبدالله 44 ساله آغاز شد. در تحقيقات مشخص شد متهم مجرم سابقه‌داري بوده كه به اتهام انتشار و پخش سي‌دي‌ و عكس‌هاي خصوصي به پنج‌سال حبس و 74 ضربه شلاق و همچنين 10سال ممنوعيت سفر به خارج از كشور محكوم شده بود.
 
متهم بعد از محكوميت از هلند به آلمان رفته است و در آنجا بعد از ارتكاب جرم ابتدا با هواپيما به تركيه و بعد از آن به صورت زميني از اروميه به تهران رفته است. سرانجام مأموران پليس آبان‌ماه 92 توانستند متهم را در تهران دستگير كنند. 
 
عبدالله بعد از دستگيري در جواب بازجويي‌ها اتهامش را قبول كرد و گفت: چند ماه از آشنايي من و بنفشه گذشت تا اينكه به او پيشنهاد ازدواج دادم، اما او قبول نكرد به همين دليل براي گرفتن انتقام او را با چاقو تهديد كردم و اعضاي بدنش را بريدم و بعد فرار كردم.

بعد از اقرارهاي متهم، عبدالله به اتهام رابطه نامشروع، شروع به قتل، ايراد جرح عمدي به خاطر جدا كردن اعضاي بدن، كودك‌آزاري و اختفای ادله جرم، مجرم شناخته و روانه زندان شد.
 
اين پرونده بعد از صدور كيفرخواست به شعبه 10 دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده و در مهرماه سال 93 توسط هيئت قضايي آن شعبه رسيدگي شد. در آن جلسه بنفشه و آرميتا كه از شاكيان پرونده بودند در جلسه دادگاه حاضر نشدند و وكلاي آنها از حقوق شاكيان دفاع كردند. هيئت قضايي بعد از شورمتهم را به قصاص عضو و حبس محكوم كرد.
 
پرونده با اعتراض متهم به ديوان عالي كشور فرستاده شد و قضات بعد از وارد کردن چند ایراد قضایی پرونده را به شعبه ارجاع دادند. در آن جلسه بنفشه از قصاص عضو گذشت كرد؛ چراكه امكان حضور وي در ايران و معاينه توسط پزشكي قانوني وجود نداشت. متهم به دليل اتهامات و جنبه عمومي جرم به حبس محكوم شد.

اين حكم به ديوان عالي كشور ارسال شد، اما رأي دادگاه اين بار به علت رسيدگي نکردن به اختفای ادله جرم نقض و اين بار براي رسيدگي به شعبه 11 دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد و متهم روز گذشته بار ديگر پاي ميز محاكمه ايستاد.
 
به دليل حضور نداشتن شاكي پرونده، وكيل وي توضيحات لازم را ارائه داد سپس متهم در جايگاه حاضر شد و در شرح ماجرا خلاف اظهارات قبلي‌اش گفت: اتهاماتم را قبول ندارم. من با بنفشه و دخترش رفت وآمد داشتم. روز حادثه وقتي وارد خانه شدم، ديدم بنفشه با مردي كه او را نمي‌شناختم در حال صحبت كردن است به همين دليل آرميتا را در اتاقي گذاشتم و صداي تلويزيون را بلند كردم تا چيزي متوجه نشود. وقتي از بنفشه خواستم در خصوص آن مرد توضيح بدهد با هم درگير شديم و من به خاطر عصبانيت مرتكب جرم شدم. 
 
او در پاسخ به اين سؤال كه چرا دست و دهان كودك را بستي و تلفن را قطع كردي، گفت: براي اينكه از اتاق خارج نشود و آن صحنه‌ها را نبيند!
 
در ادامه متهم در آخرين دفاعش گفت: قبول دارم جنايتي را مرتكب شده‌ام كه خيلي وحشتناك بوده است، ولي من از قبل نقشه‌اي نداشتم و نمي‌خواستم اين اتفاق بيفتد. از خدا مي‌خواهم مرا ببخشد و حاضرم ديه اعضاي بريده بنفشه را پرداخت كنم.  متهم همچنين از دادگاه درخواست كرد تا با قرار وثيقه موقتاً آزاد شود، اما به خاطر بالا بودن مبلغ وثيقه منصرف شد. در آخر بعد از آخرين دفاع متهم هيئت قضايي وارد شور شد.


۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن