تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814256816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با رفع ایرادات لایحه برنامه می‌توان به چابک‌سازی دولت کمک کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: با رفع ایرادات لایحه برنامه می‌توان به چابک‌سازی دولت کمک کرد
سخنگوی کمیسیون اقتصادی گفت: در صورت رفع ایرادات دولت نسبت به لایحه برنامه ششم می‌توان به چابک سازی دولت کمک کرد.

با رفع ایرادات لایحه برنامه می‌توان به چابک‌سازی دولت کمک کرد

"کاظم دلخوش" سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کاهش حجم دولت گفت: کوچک‌سازی دولت یعنی در کنار کاهش حجم دولت باید از لحاظ منابع تقویت شود.


نماینده مردم صومعه‌سرا تصریح کرد: باید بررسی کرد روند رو به جلوی ما در اقتصاد کشورمان چیست، آیا ما می‌توانیم منابعی از محل فروش نفت داشته باشیم؟ آیا می‌توانیم منابعی از محل درآمدهای مالیاتی و امثال آنها و یا منابع پیش‌بینی شده در بودجه داشته باشیم؟


وی ادامه داد: اگر دولت از سوی دیگر هزینه‌های خود را کاهش داده و منابع ان را در بودجه افزایش دهیم می‌توان اذعان داشت که کوچک‌سازی و چابک‌سازی دولت انجام شده است.


دلخوش با بیان اینکه اگر اصلاحات مدنظر دولت در لایحه برنامه ششم صورت بگیرد می‌توان به چابک‌سازی تا حدودی کمک کرد گفت: لایحه بودجه باید در کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق مورد بررسی قرار نگرفته لذا ابتدا باید این لایحه چکش‌کاری شده تا بتوان اعلام داشت که آیا چابک‌سازی دولت در بودجه قرار داده شده است یا خیر.


سخنگوی کمیسیون اقتصادی تاکید کرد: اگرچه از دیدگاه بنده لایحه بودجه به صورت سنتی مانند سال‌های قبل نوشته شده، روش‌های سنتی مشکلی را از دولت حل نمی‌کند زیرا تنها بر اساس آرزوها و پیش‌بینی ‌ها تدوین می‌شود. این پیش‌بینی‌ها احتمال دارد غیرقابل دسترس بوده و به واقعیت نزدیک نباشد.





۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن